Aallon Antti
Voi voi sentään. Oikein pahaa tekee kun tuollain "Fair play"-pelaajaa saa käteensä iskun. Onneksi mies ei itse koskaan ole sääntöjen tuolle puolelle mennyt. Pelissä olin, mutta en sattunut iskua näkemään. Näin vain, kun Aalto ravisteli kättään...siitä voisi tehdä ainakin sen johtopäätöksen, ettei poikki mennyt mitään. Tuskin nimittäin siinä tilanteessa kukaan ravistelisi kyseistä aluetta.
Todennäköisestihän tilanteessa on käynyt niin, että Aalto on vetänyt itse aikaisemmin jonkun viikatteen MacLeaniin, ja tämä tilanne oli kosto. MacLean tuskin muuten tuollaista tekisi, löysä ja haluton pelaaja kun on. Ei todellakaan mikään kuumakalle...olisikin. Tuskin miestä kukaan turpaan vetäisi kuitenkaan, sen verran isokokoinen kaveri on kyseessä.
Kun tuosta tilanteesta kuulin, toivoin, ettei kyseessä olisi ainakaan Kolanos, vaan joku turhempi pelaaja. Luojan kiitos näin oli. Donitsi saanee liigan linjan mukaisesti (ellei Muukkonen vetäisi vähän kotiin päin) pari ottelua huilia. Ei se mitään. Kyseessä ei ole korvaamaton pelaaja.
Jos kontaktipelistä puhutaan, TPS ei sitä esitä näköjään lainkaan. Vaikka kuinka kovalla vauhdilla tultaisiin, aina vedetään jarrut pohjaan ennen kuin osutaan vastustajaan. Tyylinsä kullakin. Ainoa ilo Bluesin pelissä tällä kaudella onkin ollut se, että siellä on ajoittain sentään yritetty pelata fyysistä peliä, ja kotona jopa IFK onnistuttiin nollaamaan tällä sektorilla. Harmi, että tuomarina eilen oli Pajunen. Mitään ei taas saanut tehdä. Kolanosin 2+10 oli taas niin uskomaton tuomio, ettei voinut kuin nauraa itsekseen. Kypärä lähti päästä joo, mutta päähän kohdistunut taklaus se ei ollut, sillä lähinnä ne kädet nousivat sen taklauksen jälkeen, ja sen seurauksena se kypärä lähti. No, oppiipahan poika liigan tavoille. Kahvaa kahvaa...mutta älä vaan taklaa.
Missä muuten oli Aulis Virtanen (vai mikä sen kuuluttajan nimi oli?) Odotin innolla maalin jälkeen sitä: TEPEÄS-hehkutusta...joko se kupsahti? Meillähän täällä Espoossa on samanlainen tilanne. Huikea Aki Eurola sai ilmeisesti kuuluttajan hommista potkut Chrideltä ja joku roskiksesta löydetty jätkä tuli tilalle.
Ai niin, ei sitä Espoon keskustakaan tarvinnut kauaa etsiä. Ajettiin sen läpi takaisin tullessamme!