Mulla voi olla valikoiva muisti, mutta en muista saaneeni ainakaan Jatkiksen TPS-osion keskusteluista kauden alla sellaista käsitystä, että ensimmäisissä sarjapeleissä tulisi nähdyllä tavalla nenille. En myöskään nyt havaitse missään yleistä valmentajanvaihtoa tukevaa huutoa, joten olen yllä lainatun lauseesi kanssa eri mieltä kahdesti. Saavutus sekin.Tähän aikalailla sama, nyt jo ollaan huutamassa valmentajanvaihtoa, mikä kyllä on käsittämätöntä kun tiedettiin että alkukaudesta tulee vaikea.
Minä sain kovia vastustajia vastaan pelatuista harkkapeleistä kuvan, että maalinteko tökkii, mutta puolustus- ja maalivahtiosasto olisi suht kuosissa. Tuohon nähden varsinkin Kerho- ja SaiPa-pelit (joita en kumpaakaan nähnyt) olivat luonnollisesti massiivisia pettymyksiä.
En kuitenkaan usko, että pelitapa olisi totaalisesti hakusessa, koska se ei vaan voi olla sitä koko kesän ja yli kymmenen harkka- ja liigapelin jälkeen. Enemmän uskon muutamien uusien pelaajien paskaan kuntoon ja samojen kavereiden ongelmiin pelitavassa, jännitykseen, osin huonoon tuuriinkin ja näiden kaikkien yhteisvaikutukseen. En myöskään epäile joidenkin kirjoittajien havaitsemaa ja Virrankin mainitsemaa leijumista joidenkin pelaajien kohdalla. Kaikki nämä ovat korjattavissa nykykalustolla, mutta korjausliikkeen on alettava nyt, eikä kymmenen pelin kohdalla.