Ollaas sitten rehellisiä
Kun näitä viestejä lukee niin meillähän on selvästi täysin keskinkertainen joukkue. Ei mitään toivoa, ranteet auki vaan. Tutkaillaanpas näitä meidän vahvistuksia tarkemmin.
Mikko Rautee: Ihan lapanen, aloitusvoittoprosenttikin on aivan keskinkertainen, onhan se vain reilut 50 %. Jos mun Tepsiin tulee uusi sentteri niin sen alotusprosentin täytyy olla ainakin 90 !!! Muutenkin ihan paska pelaaja, kun nimi ei ole Keskinen.
Tuomas Suominen: Anna mun nauraa, Mestiksen paras osumatarkkuus ei riitä mulle. Muutaman vuoden liian nuori, ei kelpaa. Forssalaiset juttelee että Tuomas kolkuttelee maajoukkueen ovia vielä lähivuosina, minulle TPS-kannattajana se ei riitä. Pitäisi olla jo sitä maajoukkuekalustoa. Puhtaasti keskinkertainen pelaaja, ja nimikin selässä on aivan väärä, itse peliesitykset minulle on sitten aivan sama. Vaikka todennäköisesti onkin ensi kauden parhaimpia Tepsiläisiä, niin mä haluun silti jonkun kovemman. Kannatanhan mä Tepsiä.
Teemu Ramstedt: Älä viitti, A-junnujen pistepörssin voittaja. Ei riitä mulle. Miehen olisi pitänyt tehdä ainakin kaksi kertaa enemmän pisteitä. Nimikin on ihan väärä. Varmaan jostain olisi löytynyt vielä parempi a-junnu. Reisille meni tämäkin hankinta.
Aki Berg: Aki on jo nähty! Kävi jo aikaisemmin yhden kauden kääntymässä, mutta luojan kiitos ei saanut jatkosopimusta Tepsiin vaan lähti nahilaan takasin. Mies on täysi vitsi, en mä haluu tollasia taklaajia minun jengiini. NHL:ssäkin Aki oli vasta kolmosparikamaa, olisi pitänyt olla parempi. Ei riitä mulle, parempaa täytyy löytää.
Jani Hurme: Sama kun Akille, mies on jo nähty! Miksi hommataan näitä näin hyviä maalivahteja, nämähän voi lähteä vaikka Amerikkaan pelaamaan. Olis pitäny hommata vaan toi Ilveksen Pitkämäki, harmi vaan et sekin meni Ruotsiin. Ei se Jamppa tuolla AHL-liigan konferenssifinaalissakaan mitään kiinni tuu saamaan. Tuurilla pärjännyt.
En nyt jaksa loppuun asti analysoida, mutta ihan surkeessa tilassahan meidän Tepsi on tällä hetkellä. Lähden etsimään partaterää.