kausi kirjoitti:
Jortikka spiikkaa edelleen Ylen txt-tv sm-liigapaketissa pluraalimuodossa tulevista vahvistuksista "Kun nyt saadaan ne ulkomaalaiset jne". Kun sanojana on Jortikka niin painoarvoa on pikkaisen enemmän kuin esim viime kaudella Koivun luvatessa tulijoita. Saas nähdä mitä tästä tuleman pitää....
Olen ainakin antanut itselleni ymmärtää kuulemani ja lukemani perusteella, että yksi puolustaja olisi koko ajan haussa, mutta tulo ajoittuu todennäköisesti lokakuulle kun NHL:n harjoitusleirit loppuvat ja toivottavasti näin myös käy, ettei oteta mitään harjoitusleiriltä ensimmäisenä tippuvaa tai jotain ECHL-jätkää.
Toista vahvistusta sitten katsottaisiin lähemmäs vuodenvaihdetta, jotta nähdään maalivahtipelin/puolustuksen toimivuus sekä loukkaantumistilanne.
Tosin mielestäni voitaisiin harkita myös tässä vaiheessa yhtä määräaikaista korvaajaa Aallolle/Alatalolle.
Suomalaisia pelaajia ei enää ole vapaana ainakaan sellasia, jotka olisivat ns. vahvistuksia (Santalalla ei taida olla sopimusta, mutta ei ainakaan Turkuun tule?), mutta mielestäni joukkueen materiaali on aivan liian kapea joten joukkue kaipaa myös muutamaa kolmos/neloskentän jätkää paikkaamaan loukkaantumisia jne. koska ilmeisesti juniorit ovat niin huonoja, etteivät tule missään nimessä kyseeseen. Tai ainakin olen itse tullut tähän tulokseen kun eivät kerta kelvanneet edes harjoitusotteluihin kun nekin piti vetää monesti vain kolmella kentällisellä. Onhan se tietenkin hyvä, että Kiprut ja muut pelaa jo harjoituskaudella puolet peliajasta, jotta saadaan konkareille riittävästi rasitusta heti alkukaudesta ja sairaslista riittävän pitkäksi, jotta löytyisi edes joku selitys miksei tänäkään vuonna tullut menestystä.