Tps 2002-03

  • 179 239
  • 1 938

Jet-Ace

Jäsen
Senior

Piis Jet, viikonloppu edessä. Jäi aika paljon kysymysmerkkejä vastauksestasi.

Terveisiä kännistä, toivoo Jet Ace!

- maailman paras?
Oli valmennus TPS:ssa yhdessä vaiheessa. (Siis, Jursinov ja työnteko)

- Jokerit ei ollut muuta...?
Jokerit oli kiitos Harkimon yhdessä vaiheessa kasa pelaajia, ei joukkue, joka olisi voinut voittaa. Vika ei ollut valmentajien.

- kerran tärppäsi?
Olen katsonut lähes kaikki ottelut Kupittaaalla ja Turku-hallissa 60-luvulta alkaen ja olen sitä mieltä, että HIFK olisi saattanut voittaa jopa 10 mestaruutta enemmän ilman vielä nykyisinkin tuloksia häiritsevää:
- älytön brändi?
ä. Minä ole tuloshakuinen ihminen. Haen tuloksia, en voittoa yksittäisessä tappeluissa.

SOITTAMAAN SUUTANI?
- Mieti ketju.

maksanut vähintään 10 mestaruutta?
- Katso yllä. Suomessa ei mielestäni ole koskaan ollut kasassa joukkuetta à la Wetzell, Partinen, Riihiranta, Murto, Linnonmaa. Esa Peltonen etc. Voisin jatkaa 15 nimellä. Suomen Maajoukkue. Jäähypenkiltä katseltiin mestaruuden menoa. SUPERJOUKKUE verrattuna '98 joukkueeseen.

Joo, niin ihaillaan ja ollaan siitä ylpeitä!
minä kanssa 60-luvulta, joten tiedän, ettemme ole OUT
-Minusta, viitaten yllä oleviin seikkoihin, niin nimenomaan siitä on ollut kyse ; brändi versus menestys

- Jere ei ole ylimielinen
Minusta Jere on ylimielinen juoppo. Kaikki kommentit MM-kisoissa tukivat sitä. Minä olen ainoastaan juoppo.

- Sinua en tunne
Usko, olen mainettani pahempi. Kasvatettuani eräänlaisen pujoparran + aurinkolasit minulle ovat hotellin portieerit etsineet
kadonnutta Harley-Davidsonia. Minä ole vittumaisen näköinen, kiltti, ISO mies, jolle vielä koskaan ei ole kukaan rähjännyt.


Viestini oli osoitettu lähinnä Oloneuvokselle, joten sen asiattomuutta kommentoikoon hän. Mikä muuten oikeesti riivaa virtuaaliminääsi. Relaa hei, tää on vain JA ja netti. Äläkä ota enää.
- Joo, pöllyssä ollaan. Älä kuitenkaan töni ystävääni, ÄTOOMK. Oloneuvoksen viholliset ovat minun vihollisiani, jotka korkeintaan pääsevät kanssamme samaan veneeseen lipittämään 3 tähden Jallua tai "jotain".


Mitä tulee koko asiaan, niin kaikki olemme täällä kavereita, joten hyvää viikoloppua kaikille.
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Re: Jet Ace

Viestin lähetti mixu
Monelle Hifk-fanille on tärkeintä pelityyli eikä lopputulos.Legendaarisen Don Cherryn sanoin" ei haittaa vaikka hävittiin kun voitettiin kaikki tappelut".Allekirjoitan täysin Cherryn sanat.

Tiedän. Ja tunnen asian. Olet täysin oikeassa. Ja minä kunnioitan mielipidettäsi. Tämä on osa suomalaisen jääkiekkoilun suuruutta.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Re: Totta varmaan

Viestin lähetti Senior
Mikä muuten oikeesti riivaa virtuaaliminääsi. Relaa hei, tää on vain JA ja netti. Äläkä ota enää.

Hyvää viikonloppua kuitenkin!
;)

Pakko antaa Sinulle erityistunnustus. Mistä ihmeestä saatoit arvata, että olin pakotettu nauttimaan Tukholman pitkän lounaan jälkeen Arlandan lentokentän Business Loungen palveluja yli kolmen tunnin ajan? (Ja lento oli vielä myöhässä, ;) :) :D )
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Taz#24


Aaarrgghhh! Ei sitten toiminut vanhan muisti enää. Oliko Old Bank sitten vain Pankki? Tai jotain sinne päin. Älä nyt vaan sentään väitä, ettei Turussa ole koko Old Bankiä :D Muuten mä en kehtaa enää näyttää (rumaa) naamaani siellä! Oon muistaakseni roikkunut siellä useammankin kerran; mutta jos se ei ollut toi OB, niin missäköhän me ollaan sitten oikein dokattu?

EDIT: naputtelufiboja

Old Bank on se pintapubi siinä Turun kauppatorin tuntumassa. Olavin Krouvi on taas se paikka, jossa itsesuojelun nimissä et maininnut muita palloiluseuroja kuin TPS. ;)
 

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
Viestin lähetti Jet Ace
Olavin Krouvi on taas se paikka, jossa itsesuojelun nimissä et maininnut muita palloiluseuroja kuin TPS. ;)

Mä oon melko varma, että tuollakin on kyllä tullut käytyä! Mulla oli silloin kauhea kööri oppaita; ja niiden opastuksella kierrettiin ympäri Turkua. Ja siis pienistä ja mitättömistä räkälöistä suuriin ja mahtaviin rafloihin. Välillä tietysti ÄTPPOMK-sääntöjen (joo, oli jo silloin selvännäkijän lahjoja) mukaan hyydyttiin joihinkin aivan "hirveisiin" maksullisten naisten täyttämiin ajan pysähdyttämiin baareihin.

Mutta on tossa Olavin Krouvissa jotain tuttua. Täytyy kattoa josko tossa DBTL:län aikoihin viimeistään tulis taas sinne ryypiskelemään ja tsiigailemaan (Tzadin jälkeen tietysti!) kauneimpia naisia. Ja jos ne vaikka tällä kertaa ei suhtautuisi minuun kuin paskaan kepin päässä :D
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Taz#24


Mä oon melko varma, että tuollakin on kyllä tullut käytyä! Mulla oli silloin kauhea kööri oppaita; ja niiden opastuksella kierrettiin ympäri Turkua. Ja siis pienistä ja mitättömistä räkälöistä suuriin ja mahtaviin rafloihin. Välillä tietysti ÄTPPOMK-sääntöjen (joo, oli jo silloin selvännäkijän lahjoja) mukaan hyydyttiin joihinkin aivan "hirveisiin" maksullisten naisten täyttämiin ajan pysähdyttämiin baareihin.

Mutta on tossa Olavin Krouvissa jotain tuttua. Täytyy kattoa josko tossa DBTL:län aikoihin viimeistään tulis taas sinne ryypiskelemään ja tsiigailemaan (Tzadin jälkeen tietysti!) kauneimpia naisia. Ja jos ne vaikka tällä kertaa ei suhtautuisi minuun kuin paskaan kepin päässä :D

Eihän DBTL:n aikoihin ole mitään vaaraa. Olkussa on kuitenkin ainakin ollut Hantta Virta yksi omistaja ja paikka leimallisesti "TPS-paikka".
Itse olen erikoistunut tuulettamaan TPS:an mestaruuksia (2) Hesassa (Old Hat ja Sports Academi). Kukaan ei ole minulle riitaa haastanut.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jet

Sitkee, Jetti oot perkele, juubassakin.


Pakko antaa Sinulle erityistunnustus. Mistä ihmeestä saatoit arvata, että olin pakotettu nauttimaan Tukholman pitkän lounaan jälkeen Arlandan lentokentän Business Loungen palveluja yli kolmen tunnin ajan?

NO HEI, 'KYLLÄ JUOPPO LAJITOVERIN EROTTAA
:D . SIIS 'SULOVILEENINÄ' VEDIT KAKSIN KÄSIN. MIES TEKEE MITÄ MIEHEN PITÄÄ. OON MÄKI KERRAN OLLU PINEKSESSÄ, TAI AINAKIN YKS MUN KAVERI.

- maailman paras?
Oli valmennus TPS:ssa yhdessä vaiheessa. (Siis, Jursinov ja työnteko)
PASKAPUHETTA JA HÖPÖHÖPÖ. SUOMESSA KOSKAAN KENELLÄKÄÄN OO OLLU MAAILMAN PARAS. OTA NY VÄHÄ VEKE. PANNAAN LITTIIN: EUROOPAN PARAS

Olen katsonut lähes kaikki ottelut Kupittaaalla ja Turku-hallissa 60-luvulta alkaen ja olen sitä mieltä, että HIFK olisi saattanut voittaa jopa 10 mestaruutta enemmän ilman vielä nykyisinkin tuloksia häiritsevää:
- älytön brändi?
ä. Minä ole tuloshakuinen ihminen. Haen tuloksia, en voittoa yksittäisessä tappeluissa.

KYMMENEN?. HÖPÖHÖPÖ. TUNNE SINÄ TPS-BRÄNDI, MINÄ TUNNEN IFK:N. KUKA TÄSSÄ ON MITÄÄN TAPPELUISTA PUHUNUT? TÄSSÄ SOVITAAN TASAPELI.

SOITTAMAAN SUUTANI?
- Mieti ketju.

TÄN HÄVISIT. TSEKKAA OLONEUVOKSELTA MITÄ SOITETTIIN, VAI SOITETTIINKO MITÄÄN. MULLE 2-1

Suomessa ei mielestäni ole koskaan ollut kasassa joukkuetta à la Wetzell, Partinen, Riihiranta, Murto, Linnonmaa. Esa Peltonen etc. Voisin jatkaa 15 nimellä. Suomen Maajoukkue. Jäähypenkiltä katseltiin mestaruuden menoa. SUPERJOUKKUE verrattuna '98 joukkueeseen.

SINUN MIELESTÄSI. -98 JOUKKUE OLI PERKELEEN HYVÄ PAKETTI. TÄYSIN VERTAILUKELPOINEN. TÄN HÄVISIT PISTEIN.

Joo, niin ihaillaan ja ollaan siitä ylpeitä!
minä kanssa 60-luvulta, joten tiedän, ettemme ole OUT
-Minusta, viitaten yllä oleviin seikkoihin, niin nimenomaan siitä on ollut kyse ; brändi versus menestys

TOIVON IFK.N MENESTYVÄN OMALLA TYYLILLÄÄN TAI SITTEN EI. TIEDÄTHÄN, MIELUUMIN RYTINÄPRONSSI KUIN KITINÄKULTA. OLEN OIKEASTI SITÄ MIELTÄ. TÄSTÄ EI JAETA PISTEITÄ.

- Jere ei ole ylimielinen
Minusta Jere on ylimielinen juoppo. Kaikki kommentit MM-kisoissa tukivat sitä. Minä olen ainoastaan juoppo.

VÄÄRIN. TUNNETKO JEREN, JOTTA VOIT SANOA HÄNTÄ YLIMIELISEKSI. ET. JERE EI OLE JUOPPO. KUTEN TUSKIN SINÄKÄÄN. MONI MIES TEKEE MITÄ MIEHEN PITÄÄ. JERE ON ERITTÄIN IFK:N BRÄNDIN MUKAINEN PELAAJA. HERÄTTÄÄ TUNTEITA. YKSI ENITEN PIDETTY IFKILÄINEN. JOTEN SILLE ET RUPEE! TÄSTÄ KIISTATTA MULLE NOKDAUN!

Usko, olen mainettani pahempi. Kasvatettuani eräänlaisen pujoparran + aurinkolasit minulle ovat hotellin portieerit etsineet
kadonnutta Harley-Davidsonia. Minä ole vittumaisen näköinen, kiltti, ISO mies, jolle vielä koskaan ei ole kukaan rähjännyt.

TÄÄ OLI JET LIMBO! TYPERINTÄ, MITÄ TÄÄLLÄ VOI KIRJOITTAA, ON SUURINPIIRTEIN, ETTÄ *TUU TÄNNE VITTUILEMAAN, NIIN VEDÄN SUA TURPAAN*. KAMOON, TÄN HÄVISIT 100-0.

- Joo, pöllyssä ollaan. Älä kuitenkaan töni ystävääni, ÄTOOMK. Oloneuvoksen viholliset ovat minun vihollisiani, jotka korkeintaan pääsevät kanssamme samaan veneeseen lipittämään 3 tähden Jallua tai "jotain".

EN TAIDA OLLA OLONEUVOKSEN VIHOLLINEN. TSEKKAA. EI SE VENEIDEA PASKA OLISI? LAITETAAN TÄSSÄ PISTEET, REILU KUN OLEN, TASAN.

Mitä tulee koko asiaan, niin kaikki olemme täällä kavereita, joten hyvää viikoloppua kaikille.

OLIHAN ONNEKS YKS ASIA, MISTÄ OLTIIN KUIN OLTIINKIN SAMAA MIELTÄ!:p :p

Tarkastuslaskun jälkeen hävisit reilusti, mutta selkeästi.;)
OTETAAS MOLEMMAT.
 

suursyömäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins + sympatiat Ässille ja HPK:lle
Viestin lähetti Jet Ace
Itse olen erikoistunut tuulettamaan TPS:an mestaruuksia (2) Hesassa (Old Hat ja Sports Academi). Kukaan ei ole minulle riitaa haastanut.

Hieno homma. Ihan oikeasti! Se, että joku per**reikä haastaa riitaa pelkästään lätkän perustella on jotain aivan käsittämätöntä. Mun nuppiin ei ole ikinä mahtunyt sellainen turhanpäiväinen uhoaminen ja tappelu. Itsekin pystyin Turussa heittämään läppää lähes kaikkien paikallisten kanssa ja keskustelut olivat lähes aina -- jos nyt eivät sentään henkeviä -- niin kuitenkin ihan mielenkiintoisia.

Ihmetyttää muutenkin tää tietyissä paikoissa esiintynyt puhe siitä, että Stadissa tai Turussa saa heti turpaansa kun vain alkaa puhua jostain muusta kuin ns. omasta jengistä. Mäkin kuitenkin keskustelin monen tepsi-fanin kanssa kiekosta siellä länsi-rannikolla; eikä kertaakaan ollut mikään matsi edes lähellä.

Serkku-poikakin (joka on JYP-fani) on ihmetellyt samaa. Se on jo vuosia jutellut täällä stadissa ja muuallakin kiekosta ja on sanonut, että kerta toisensa jälkeen tapaa vain mukavempia hemmoja!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Jet

Viestin lähetti Senior
PASKAPUHETTA JA HÖPÖHÖPÖ. SUOMESSA KOSKAAN KENELLÄKÄÄN OO OLLU MAAILMAN PARAS. OTA NY VÄHÄ VEKE. PANNAAN LITTIIN: EUROOPAN PARAS

Sen verran (aivan vesiselvänä) täytyy todeta, että kyllä Jursinov on ihan maailman parhaita valmentajia.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Talkoohenki ja TPS?

Viestin lähetti flintstone
ei ihan Jokereiden tasoa mutta hyvin lähellä.

Ei ihan Jokereiden tasoista juu.
Vastataanko nyt vaikka näin, että TPS hankki(i) varsin paljon enemmän paluumuuttajia, "omia poikia" tai Turussa kovan luokan pelaajiksi jalostuneita miehiä takaisin kuin kypsiä marjoja (Alex Brooks, Ville Peltonen) enemmän ostava Jokerit. Että siinä mielessä Tepsissä tehdään duunia talkoohengessä kuin Jokereissa.




Sitäpaitsi kaudella 1998-99 (muistikuva) Jokerit käytti vajaa kymmenen miljoonaa markkaa TPS:ää enemmän rahaa.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mission16W
Edelleen - miksi ei? Paljonko liigakokemusta Niittymäellä oli ennen hänen 1. liigapeliään?

Aivan. Ja mikä olikaan Antsun ensimmäinen liigapeli? Välierä vai olisiko ollut jopa finaali, joku voi selventää. Joka tapauksessa, oli kumpi vaan, keltanokalta jo puolierävaiheeseen hyppääminen voi olla vaikeaa. Saati sitten välierään/finaaliin. Ja mitä teki Antsu? Voimme muistella tuota kullanhohtoista iltaa jolloin Mika Alatalo tempaisi kiekon puolestakentästä häkkiin, Antero Niittymäki pelasi nollapelin ja TPS oli Suomen mestari.

Nyt on 56 peliä aikaa ja etenkin Karjalainen, joka pelasi TuTossa, saattaa olla vähintään perustaidoiltaan hyvä maalivahti, varsinkin kun viime kaudella ne eteensylkemiset vähenivät Mestis-kauden loppua kohden. Todellinen tulikaste on sekä Karjalaiselta että Lassilalta vielä mittaamatta, mutta niin oli myös meille kaikille tuntemattoman Antero Niittymäen liigakokemus varsin pieni.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mission16W

Ei perkele, kyllä jotain tasoa pitää olla. Ei puusilmä-Belfouria Turkuun...

Ei Tepsillä ole varaa muutamaan ylimääräiseen videosettiin, kun pitäisi näitä vahvistuksiakin hankkia...Jos tiedät mitä tarkoitan. Hymiö.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mission16W
Väittäisin, että suurin syy pelaajakatoon on valmennus. Kojo, vaikka onkin hieno mies ja asiantunteva valmentaja, ei ole Jursinov tai Jortikka. Hänen nimellään on siis turha ketään koittaa tänne saada.

No toisaalta, minkälainen kuuluisuus oli Jukka Jalonen ennen viime kauden alkua? Kerran flopannut viime vuosina lähinnä kulissien takana hääräillyt valmentaja.
Ja kas kummaa, Hämeenlinnasta löytyivät mm. Marko Tuulola, Vladimir Vujtek ja Tomas Kuharchik. (Ja Zdenek Nedved. Ainiin, nyt piti nauraa!)
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jet Ace
Hyökkäyksen osalta minä EN tule hallliin, ellei meille esitellä vähintään yhtä huippusentteriä. Sentteri à la Lius tai Krykov ei ole tarkoittamani huippusentteri.

Siis relatkaa nyt. Mitä te vielä olette sitä Liusta kumoon hakkaamassa?
Jos joku on käynyt katsomassa Liuksen otteluita Itävallassa 10 tai enemmän ja on tehnyt havainnon, että ei ole kulkenut, niin ymmärrän.
Mutta en usko että ihan jokainen täällä oleva kaiffari kävi viime kaudella katsomassa Joni Liuksen Itävallan liigan otteluita. Nämä ovat vasta oletuksia. Nyt ollaan todettu, että "ei se voi olla mikään ykkössentteri, 31 vee, pelannu Itävallassa vuoden, selkä rikki."
Otetaan vaikka case Nurminen. Hänestä odotettiin sateentekijää, joka hakkaisi maaleja liukuhihnalta, vanhojen_muistojen_perusteella.
Amerikan sarjat ovat hieman kovatasoisempia kuin ihan joka sarjat ja Nurminen pääsi taantumaan. Miksei sama voisi toimia toiseen suuntaan?
Okei, USA ja Itävalta eivät ole jääkiekossa toisiaan nähneetkään mutta pointtini oli nyt lähinnä se että mitään varmoja olettamuksia ei kannata etukäteen tehdä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Taz#24
Mutta on tossa Olavin Krouvissa jotain tuttua. Täytyy kattoa josko tossa DBTL:län aikoihin viimeistään tulis taas sinne ryypiskelemään ja tsiigailemaan (Tzadin jälkeen tietysti!) kauneimpia naisia. Ja jos ne vaikka tällä kertaa ei suhtautuisi minuun kuin paskaan kepin päässä :D

Olkku on helppo tunnistaa pelaajapaidoista ja ympäripäissään solkottavista TPS-profiileista kuten Jortikka & Virta. Se monkey molempien olkapäillä on Reijo Mäki, joka on tavattoman hauska kaveri kännissä. Asiaa tuntevat tietänevät mistä puhun. ;)
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Jet

Viestin lähetti Jet Ace
Suomessa ei mielestäni ole koskaan ollut kasassa joukkuetta à la Wetzell, Partinen, Riihiranta, Murto, Linnonmaa. Esa Peltonen etc. Voisin jatkaa 15 nimellä. Suomen Maajoukkue. Jäähypenkiltä katseltiin mestaruuden menoa. SUPERJOUKKUE verrattuna '98 joukkueeseen.

Viestin lähetti Senior
SINUN MIELESTÄSI. -98 JOUKKUE OLI PERKELEEN HYVÄ PAKETTI. TÄYSIN VERTAILUKELPOINEN. TÄN HÄVISIT PISTEIN.

Koossa pysyessään (siis vaihtopenkillä ja ne viisi äijää kentällä, ei jäähyaitiossa ja ne kolme äijää kentällä) molemmat joukkeet olisivat varmasti kyenneet tuplamestaruuteen. Vaan kun sinne pienempään boksiin pitää mennä kykkimään. Punainen kolmonen, Jere, Ruutu, jne...

Sen verran tästä Partisen, Riihirannan ja kumppaneiden tasosta tiedän, että voin mennä sanomaan, että sillä jengillä olisi voitu mestaruus voittaa.

98-99 tupla olisi voinut IFK:lla olla täysin mahdollinen, mutta riehuminen vei mestaruushaaveet -99. IFK:lla oli periaatteessa sarja ihan omissa käsissään, se kolmas Turun peli käänsi koko sarjan.


tPS: Senior! Katoku sä kirjotat niillä isoilla kirjaimilla, ni ne saa pieneks siitä kohdasta sieltä vasemmalta missä lukee Caps Lock. Jos siis saat sormesi pelaamaan normaalisti, vaikka saatat pikku hiprakassa ollakin...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jet

Viestin lähetti Juha Salminen


tPS: Senior! Katoku sä kirjotat niillä isoilla kirjaimilla, ni ne saa pieneks siitä kohdasta sieltä vasemmalta missä lukee Caps Lock. Jos siis saat sormesi pelaamaan normaalisti, vaikka saatat pikku hiprakassa ollakin...

Heivaanhei JS! Paljonko Sulla oli koulussa tajuuminen?;)

Kirjoitin isoilla kirjaimilla, koska ne erottui paremmin Jet Acen pienellä kirjoittamista lainauksista. Kiitos kuitenkin neuvosta.

Mä en kirjoita koskaan hiprakassa. Jos juon, niin juon, mutten kirjoita. Tsiisus.

Viikonloput Sullekin:rolleyes:
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Snikcersin sivujen mukaan Kuivalainen on siirtymässä isolla rahalla tepsiin.Painettiinko Turussa hätänappia?
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti mixu
Snikcersin sivujen mukaan Kuivalainen on siirtymässä isolla rahalla tepsiin.Painettiinko Turussa hätänappia?

Luoja varjele, ei tällaista. Ei Kuivalaista, EI!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti mission16W


Luoja varjele, ei tällaista. Ei Kuivalaista, EI!

Kuivalaisen "tasoisen" looserin hankkiminen olisi viimeinen naula arkkuun TPS:lle. Oltaisiin menetetty viimeinenkin suhteellisuudentajun ripe pelaajarekrytoinnissa. Kaveri joka kerran haki 11 kiekkoa verkosta Turkuhallissa ei ole muuta kuin vitsi, missään olosuhteissa.

EDIT: Se oli 11 maalia (ei 17) mutta sitä Kuivalaisen ryömintää ja nöyryytystä ei koskaan unohda. Kalle 4 maalia + Kaitsu 4 maalia. Nyt tämä kaveri "torjuu" meille. Voi hyvää päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TPS, Olkun tarjoilijat, ÄTPPOMK
Viestin lähetti mixu
Snikcersin sivujen mukaan Kuivalainen on siirtymässä isolla rahalla tepsiin.Painettiinko Turussa hätänappia?

Ei, "Maaliin numerolla 1, JOUKO NARVANMAA!". "Otteluisäntänä PROZAC..."
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti mixu
Snikcersin sivujen mukaan Kuivalainen on siirtymässä isolla rahalla tepsiin.Painettiinko Turussa hätänappia?

Mikäli tieto realisoituu niin vastaus on kyllä.
 

PIISPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuivalainen, iso raha ja TPS samassa lauseessa? Ei tällaista voi enää tapahtua. On tainnut Ruissalon virkistyspäivät mennä todella pitkiksi.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei tässä mitään hätää ole vielä maalivahtikysymyksessäkään. Lassilalle ja Karjalaiselle piti saada kokemusta tueksi. Onhan Tepsillä palkkalistallaan tälläkin hetkellä mestaruusmaalivahti. Kaveri on voittanut itse asiassa nopeiden laskujen mukaan seitsemän mestaruutta.

Päivän knobbikysymys kuuluukin, että kuka?

Vihje 1.
Play-offs -parta on päällä ympäri vuoden.

L-Mies
 
Suosikkijoukkue
TPS, Olkun tarjoilijat, ÄTPPOMK
Viestin lähetti L-Mies
Ei tässä mitään hätää ole vielä maalivahtikysymyksessäkään. Lassilalle ja Karjalaiselle piti saada kokemusta tueksi. Onhan Tepsillä palkkalistallaan tälläkin hetkellä mestaruusmaalivahti. Kaveri on voittanut itse asiassa nopeiden laskujen mukaan seitsemän mestaruutta.

Päivän knobbikysymys kuuluukin, että kuka?

Aivan oikein veli, Narvanmaan kakkosena TPS:n maalissa aloittaa Sjöroosin Rane, markkinoinnin isä, poika ja pyhä henki
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös