Yli veikkaan minä. Luulisi, että nyt jo tietävät mitä saavat.Veikkauksia pystyyn, kestääkö pesti tällä kertaa yli vai alle ensi joulun.
Yli veikkaan minä. Luulisi, että nyt jo tietävät mitä saavat.Veikkauksia pystyyn, kestääkö pesti tällä kertaa yli vai alle ensi joulun.
Samaa veikkaan mä. Puolan liiga on ammattilaissarja, eikä puuhasteluliiga. Taso varmaan kirjava, mut pikaisella kuuklaamisella kärki (nimien perusteella) Mestiksen top kolmosessa. Varmaan myös palkat Puolan hintatasoon nähden ok-tasolla.Yli veikkaan minä. Luulisi, että nyt jo tietävät mitä saavat.
On varmaan ainutlaatuisempi kokemus kuin pelata jossain rauhallisen Keski-Euroopan pikku liigassa.Mitä ihmettä liikkuu Conrad Mölderin mielessä, kun lähti Ukrainan liigaan Sokol Kiovan maalivahdiksi? Toki jos haluaa päätyä ohjusiskun kohteeksi niin mikäpä se siinä.
Samoin Niklas Konttila.Välivuoden pitänyt TuTo-kasvatti Roope Kallio palaa näköjään jäille kakkosdivarissa. Paperit on ainakin siirretty Raision Nuorisokiekkoon.
Asplund ei noussut sille tasolle kuin odotettiin. Pudotuspeleissä kun olisi pitänyt nousta johtohahmoksi niin hävisi täysin kuvioista. Ehkä Liigan jarrukentästä on vaikea nousta veturiksi tosipeleissä.Onkos kellään tietoa Asplundin tilanteesta? Onko lopettanut, vai etsiikö seuraa?
Mielellään näkisin vielä yhden kauden täällä.
Mites Lucenius? Paljoa ei ole kuulunut ja viimeisimmät uutisetkin hänestä on hieman huolestuttavia. Vaikka ovatkin viime vuodelta.
Peli ainakin on näyttänyt todella piristävältä. Pian nähdään, että miten se konkretisoituu oman tasoisia vastaan.Asplund ei noussut sille tasolle kuin odotettiin. Pudotuspeleissä kun olisi pitänyt nousta johtohahmoksi niin hävisi täysin kuvioista. Ehkä Liigan jarrukentästä on vaikea nousta veturiksi tosipeleissä.
Joku hieman kokeneempi hyökkääjä voisi olla kyllä toiveissa. Mutta ehkä Asplund ja Lucenius on jo kokeiltu. Ehkäpä tämä hieman nimettömämpi joukkue toimisikin tällä kertaa? TuTo:n ollessa kysymyksessä asiaa ei voi tietää.
Hmm... harmi. Ei taida tänne kuitenkaan tulla.
Britit saavat seuraavaksi seurata. Oli hyvä aikoinaan Mestiksessä, mutta jokin askel jäi tekemättä. Tsemppiä tuonne.Hmm... harmi. Ei taida tänne kuitenkaan tulla.