Lisäksi Bassong lähtee, jos "unnamed" toppari saadaan signattua.
Espn:n kaverit sanoivat chatissä, että "Sam Wallace of The Independent says Ryan Nelsen is the defender Redknapp refused to name". Pelottavaa.
Lisäksi Bassong lähtee, jos "unnamed" toppari saadaan signattua.
Näköjään. Saha ja Nelsen, iät 33 ja 34, molemmat sairastuvalla 90 % ajasta. No nämä ovatkin vain loppukauden hätävaroja, joten ei mitään ongelmaa. Saha siis lainalle loppukaudeksi, Nelsen ilmaiseksi sisään. Tod.näk. myös vain loppukaudeksi.Espn:n kaverit sanoivat chatissä, että "Sam Wallace of The Independent says Ryan Nelsen is the defender Redknapp refused to name". Pelottavaa.
Näköjään. Saha ja Nelsen, iät 33 ja 34, molemmat sairastuvalla 90 % ajasta. No nämä ovatkin vain loppukauden hätävaroja, joten ei mitään ongelmaa. Saha siis lainalle loppukaudeksi, Nelsen ilmaiseksi sisään. Tod.näk. myös vain loppukaudeksi.
Saha Joins Spurs / News Archive / News / evertonfc.com - The Official Website of Everton Football Club
Evertonin netti vahvistaa tuon patongin tulon. Aiemmin oli puhetta 1½-kautisesta diilistä Sahan kohdalla, mistä löysit tuon tiedon lainapestistä?
Onhan Saha ihan pelimies kun sattuu kunnossa olemaan, mutta Spursilla on kulkenut sen verran vahvasti että terveenäkään ei ihan helposti varmaan avauksen paikkaa siellä valtaa. Itselle tuli Sahan siirrosta ensimmäisenä mieleen että WHL:n lääkäritiimi on valitellut tekemisen puutetta ja tähän sitten siellä tartuttiin....Jos tosin miettii Pavly<->Saha -vaihtoa, en ole varma vahvistettiinko joukkuetta.
Avauksen paikkaa ei ole saamassa, eikä sellaiseksi hankittukaan eikä tuskin sitä edes itse odota. Mutta hyvä back-uppi, varsinkin kun Pav lähti pois. Pystyy myös pelaamaan alempana.Onhan Saha ihan pelimies kun sattuu kunnossa olemaan, mutta Spursilla on kulkenut sen verran vahvasti että terveenäkään ei ihan helposti varmaan avauksen paikkaa siellä valtaa. Itselle tuli Sahan siirrosta ensimmäisenä mieleen että WHL:n lääkäritiimi on valitellut tekemisen puutetta ja tähän sitten siellä tartuttiin.
Man of the match vaihteeksi Scott Parker.
Taas jos katsoo punakorttivärilaseilla, niin oli kyllä Skrteliltä oksettava taklaus. Osui toki palloon ensiksi, mutta kaikki punaisen tunnusmerkit täyttyivät kevyesti.
Toivon, että päätös seuraavasta maju-valmentajasta tulisi nopeasti ja se olisi Pearce (vaikka sitten vain EM-kisojen ylitse).
Mourinho olisi tietysti minun toivelistani kärjessä, mutta eipä taida tämä tapahtua. Pois voitaneen lukea myös Pardew ja juuri uuden sopparin tehnyt Brendan Rodgers (joka olisi pelifilosofiansa puolesta istunut Spursiin hienosti). Ketä jää jäljelle? Moyes, Poyet tai Hoddle...no thanks!
Mikäs Hiddinkin tilanne on?
Ottakaa Steve Bruce niin saatte vastustajat tyytyväiseksi. Mieshän on ollut nyt Sunderland-pestin jälkeen vapaalla jalalla.Ketähän siellä on vielä vapaana. Joku Alan Curbishley tai Steve Coppell se kuitenkin on. Tai Svennis. Vittu. Hyvä, että Big Sham on jo töissä.
Redknapp on kuitenkin vanhan liiton mies, eli sitä sukupolvea, joka saattaa kokea mahdottomaksi vastata kieltävästi, jos kotimaa tarvitsee apua. Luulen FA:n tekevän kaikkensa, että Redknapp olisi seuraava Englannin päävalmentaja ja jonkinlaista ratkaisua yritetään etsiä, jotta voisi viedä kauden loppuun kuitenkin Spursissa.Jos itse olisin Harry niin jatkaisin monta vuotta Spursissa. Harryn alaisuudessa Tottenham on parantanut joka kaudella ja tulevaisuudessa voisi olla vielä paremmat ajat.
Redknapp on kuitenkin vanhan liiton mies, eli sitä sukupolvea, joka saattaa kokea mahdottomaksi vastata kieltävästi, jos kotimaa tarvitsee apua. Luulen FA:n tekevän kaikkensa, että Redknapp olisi seuraava Englannin päävalmentaja ja jonkinlaista ratkaisua yritetään etsiä, jotta voisi viedä kauden loppuun kuitenkin Spursissa.
Pois voitaneen lukea myös Pardew ja juuri uuden sopparin tehnyt Brendan Rodgers (joka olisi pelifilosofiansa puolesta istunut Spursiin hienosti).
No tuskin Rogersia kannattaa pois laskea vaikka olisikin sopimuksen tehnyt, tuostahan nyt pääsee eroon rahalla ja tuskin millään kohtuuttomalla summalla jos Spurs hänet haluaa. Se on tietenkin eri asia haluaako Rogers itse lähteä, mutta jos haluaa niin tuskin se mikään este on että sopimus on voimassa.
Vaikka rivalryjengistä kyse, niin onhan se sääli, että juuri kun Redknapp on hinannut Totterot Englannin huipulle pohjamudista, niin kaveria ollaan viemässä väkisin pois. Huono seuraaja voi olla taas paha takaisku seuralla. Tämä siis ihan ilman vittuilua.