Toteutumaton haaveesi?

  • 5 274
  • 55

Mihin suurin, toistaiseksi toteutumaton haaveesi liittyy?

  • Hankintoihin. Asunto, auto, kesämökki, pitkä matkustaminen, ym. isompi hankinta.

    Ääniä: 19 33,3%
  • Ammattiin valmistuminen, tai vakituiseen työpaikkaan.

    Ääniä: 13 22,8%
  • Ihmissuhteisiin lähellä olevien ihmisteni kanssa.

    Ääniä: 1 1,8%
  • Perheen perustamiseen tai perhe-elämään.

    Ääniä: 8 14,0%
  • Seksiin. Tai seksuaalisuuteen.

    Ääniä: 8 14,0%
  • Jokin muu. Mikä?

    Ääniä: 8 14,0%

  • Äänestäjiä
    57

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Matkusteluun haaveet liittyy. Näkemiseen ja kokemiseen. Esimerkiksi Intiassa junailu niin saisi junatrilogia päätöksen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Matkusteluun haaveet liittyy. Näkemiseen ja kokemiseen. Esimerkiksi Intiassa junailu niin saisi junatrilogia päätöksen.

Tunnin junamatka Albaniassa ainoana valkoihoisena oli kyllä sellainen sirkus, että osaa vähän ymmärtää millaista on olla maailmantähti, vaikka en nimikirjoituksia jakanutkaan.

Avaruuden rajalle meneminen on mahdollisuuksien rajoissa. Sitten kun hommat saadaan kuntoon, niin hinnat putoaa kaikkien ulottuville. Albanialaisessa junassa ei ollut edes ovea, mutta miksipä se olisi haitannut. Tai konduktöörien tupakointi.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Satakuntalaisfinaali SM-liigassa. Jäänee haaveeksi, kun raumlaisse ei enää tuhlaa rahaa.
 

Glove

Jäsen
Haaveissa olisi, että pääsisi muuttamaan etelän lämpöön. Paikkakin on tiedossa, mutta vielä on homma ihan alkutekijöissä. Vaihe yksi, eli paikallisen kielen opiskelukin on vielä aloittamatta. Sitä kun kuitenkin joutuisi virastoasioinnissa jne käyttämään. Siihen ei riitä se, että osaan tilata oluen ko. kielellä, kiittää ja sanoa hei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaihe yksi, eli paikallisen kielen opiskelukin on vielä aloittamatta. Sitä kun kuitenkin joutuisi virastoasioinnissa jne käyttämään. Siihen ei riitä se, että osaan tilata oluen ko. kielellä, kiittää ja sanoa hei.

Tästä ei kannata ottaa liikaa stressiä, koska oikeasti sitä kieltä oppii vasta paikan päällä. Sitä voi yrittää lukea jotain kirjoja omin nokkineen, mutta totuus menee sitten eri tavalla.

Pitäisi ensi viikolla vierailla virastotalossa, vaikka kieli on kaukana sujuvasta. Mennään katsomaan mitä siellä tapahtuu. Kaavake on varmaan väärin täytetty ja sitten täytetään uudelleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tämä ketju syrjii meitä kaiken toteuttaneita, mutta eräänlainen haave toteutui, kun pääsin ilmaiseksi peuhaamaan 150kg naisen kanssa. Se oli aivan kammottavaa vaan se on nyt tehty ja rasti ruutuun. Oikeasti halusin tehdä tuon tietääkseni millaista se on.

Muut haaveet liittyy matkailuun ja urheiluun. Niin monta areenaa ja stadionia eri tapahtumissa on nähty jokaisessa maanosassa ja niin monta näkemättä.

Rosieko oli nimensä?

Wanna tell you story
About woman I know
When it comes to lovin'
She steals the show
She ain't exactly pretty
Ain't exactly small
Fourt'two thirt'ninefiftysix
You could say she's got it all
Never had a woman
Never had a woman like you
Doin' all the things
Doin' all the things you do
Ain't no fairy story
Ain't no skin and bones
But you give it all you got
Weighin' in at nineteen stone
You're a whole lotta woman
A whole lotta woman
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
And you're a whole lotta woman
Honey you can do it
Do it to me all night long
Only one who turn me
Only one who turn me on
All through the night time
Right around the clock
To my surprise
Rosie never stops
She was a whole lotta woman
Whole lotta woman
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
A whole lotta woman
Whole lotta woman
Whole lotta woman
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
Whole lotta Rosie
Whole lotta woman-man-man yeah
Whole lotta Rosie
Whole lotta woman
Whole lotta woman
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mikä sun motivaattori kuksiessa on, mutta ite oon aina pyrkinyt siihen että laukean. Se kun tuntuu hyvältä. Sama runkatessa.

Mun motivaattori kuks.... ei en pysty käyttämään tuota sanaa kun kyse on intiimin ja kauniin hetken jakamisesta oman vaimon kanssa. Mun motivaattori vaimon kanssa rakastelussa on niin paljon enemmän kuin pelkkä orgasmi. Rakastelu on kumppanuutta, kiintymystä, rakkautta ja rehellisyyttä. Siinä on kyse katseiden, hyväilyjen ja merkityksellisten suudelmien jakamisesta. Säälin sinua, jos sinulle oikeasti siinä on kyse vain pallien tyhjentämisestä. Älä kätke sieluasi turhaan machoiluun, niin tulet saamaan paljon enemmän mielihyvää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mun motivaattori kuks.... ei en pysty käyttämään tuota sanaa kun kyse on intiimin ja kauniin hetken jakamisesta oman vaimon kanssa. Mun motivaattori vaimon kanssa rakastelussa on niin paljon enemmän kuin pelkkä orgasmi. Rakastelu on kumppanuutta, kiintymystä, rakkautta ja rehellisyyttä. Siinä on kyse katseiden, hyväilyjen ja merkityksellisten suudelmien jakamisesta. Säälin sinua, jos sinulle oikeasti siinä on kyse vain pallien tyhjentämisestä. Älä kätke sieluasi turhaan machoiluun, niin tulet saamaan paljon enemmän mielihyvää.
En ole mikään machoilija. Vaimoni on aika aktiivinen ja villi tapaus. Tykkään siitä ja niin tykkää hänkin. Tai sitten feikkaa tosi uskottavasti. Osaan kyllä olla hellä ja lempeä kun tilanne sitä vaatii.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Meinataan vaimon kanssa vaihtaa osoite Lappeesta Fuengirolaan kunhan talous , ja lapsitilanne antaa myöden. Kymmenisen vuotta jo säästetty tuota unelmaa varten. Vähintään samanverran vielä jäljellä. Itse en sen jälkeen meinannut päivääkään töitä tehdä, rouva kuulemma meinas, mutta saapa nähdä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Lana Del Reyn keikalle olisi mahtavaa päästä, mutta ei minulla sen kummemmin ole haaveita tai unelmia, mikä on hyvin vapauttava, helpottava tunnetila. Syvää kiitollisuutta tunnen siitä, mitä on, enkä koe mielekkääksi asettaa tulevaisuudelle mitään näennäisiä reunaehtoja.

Jenni Vartiaisen Vanki-kappaleen viimeinen säkeistö kuvaa tuntemuksiani täysin:
Tässä hetkessä
Koko elämä
Enempää en pyydä
Olen vapaa
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Päästä lentotukialukselle F/A-18 kyytiin kun se ammutaan katapultilla liikkeelle. Katapulttihan saa voimansa reaktorin lauhdutuspaineesta ja sitä hyödyksi käyttäen korkeapaineisella höyryllä laukaistaan mäntä joka liikuttaa katapulttia. Sitten blast shield on ylhäällä ja koneen jälkipolttimet täysiille... ja lähtee.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Aika hiljaseksi veti kun oisin voinut valita jokaisen kuudesta annetusta vaihtoehdosta. Varsinkin kun tietää että muutama jää kyllä tässä elämässä touteutumatta... :(
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis yli puolet on vastannut joko asunto, auto, kesämökki tms. tai valmistuminen/työ. Mä lopetin ammattikorkean just ennen valmistumista mielenosoituksena koululle ja vein niitä sata-nolla buahhahhaa!

Intti taas kun loppui niin mä päätin käydä sen uudestaan. Täytinköhän mä samanlaisen paperin kuin mitä naisetkin.

Ei jollain Suomen itsenäisyydellä ole niinkään väliä kuin henkilökohtaisella, siis ettet ole asuntoloukussa vaan vapaa mies. Sama juttu parisuhteen kannalta. Sillä itsenäisyydellä on merkitystä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mun haave vaan olisi olla jatkuvasti onnellinen.

Ehkä se toteutuisi, jos saan olla terve ja tehdä sellaisia asioita joista nautin.

Kesä ja pyörälenkit on just nyt ne mitä odotan eniten.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mun haave vaan olisi olla jatkuvasti onnellinen.

Ehkä se toteutuisi, jos saan olla terve ja tehdä sellaisia asioita joista nautin.

Kesä ja pyörälenkit on just nyt ne mitä odotan eniten.

Olipas hieno vastaus kaikessa ytimekkyydessään. Hieman jopa liikutuin, elämä koostuu loppujen lopuksi terveydestä ja kaikki on sille alisteista. Niin henkinen kuin fyysinen.
 

MegaForce

Jäsen
Omalla kohdallani toteuttamattomat haaveet liittyvät kaikesta huolimatta seksiin sekä seksuaalisuuteen. Nyt varsinkin sinkkuna on joskus tuntunut siltä että sitä haluaisi enemmän, ja joitain seksuaalisia fantasioita en ole päässyt toteuttamaan vielä edes parisuhteessa. Tietenkin yhden yön juttuja on ollut, ja eri ikäisten sekä näköisten ihmisten kanssa on tullut peuhatuta, mutta en ole päässyt toteuttamaan itseäni tavalla, jotka ovat salaisissa unelmissa.

Pidemmän ajan haaveenani minulla on taloudellinen riippumattomuus. Omaa perhettä minulla ei vielä ole, mutta jonain päivänä haluaisin myös sen.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Mulla haaveet liittyy matkusteluun. Mä haluaisin nähdä joka niemen ja notkelman, maapallo on loputon seikkailu ja kaikkialle olisi päästävä. Ja sitten kun rupeaa iltaisin tähtiä katsellessa menemään ajatukset diipeiksi, niin aina harmittaa ja turhauttaa kun tietää kuinka vähän tulee koskaan tietämään tästä maailmankaikkeudesta mitään. Näkemään ja kokemaan vielä vähemmän.

Lähtisin silmää räpäyttämättä avaruusaluksen kyytiin joka veisi mut ihmeellisiin galakseihin kiertoajelulle, vaikka lähtiessäni tietäisin että en pääse koskaan takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mutta annetuista vaihtoehdoista, ja yleensäkin omia ajatuksia ja haaveita pohtiessa, kaikkein suurin haave liittyy perheen perustamiseen. Asia on ollut meikäläisen aivokuoren pintakerroksessa jo loppukesästä asti. Tunnen erittäin vahvaa halua olla vielä jonakin päivänä isä. Haave menee kaikkien muiden edelle, edes NHL-ottelussa käyminen ei herätä yhtä suuria haluja.
Väitän että veljellä menisi kyllä ilta Mötikän bäkkärillä viskin ja koksun huuruisissa fiiliksessä kaiken edelle, kun Tommy näyttää tulevalle manttelijanperiljälleen kuinka snortataan miehekkäästi rokkipulveria bändärin persvaosta. Vince vetää vieressä big macia, Nikki ampuu "verenohennuslääkettä" iiveesti ja Mick kutsuu remonkeja kemuihin mustasta ruumisarkustaan. Tunnusta nyt jölppi että Setä on jälleen oikeassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikä Tommyn tarvitse opettaa minulle mitään, opin kyllä itsekin.
Poika poika, koksun vetäminen bändärin persevaosta on taitolaji. Sitä pitää annostella oikealla tavalla ja oikea määrä. Kunnon sniffaus jolla 90% menee sieraimiin. Jäljelle jää kuitenkin aina se n.10%. Se taas otetaan talteen kostuttamalla etusormi joko pimpimissä tai tai pimeässä etelässä. Kostunut kokkeli hierotaan sitten ikeniin ja puhahdetaan äänekkäästi että SSSHHHHAI!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllä se tuo matkailu otti merkinnän näistä, vaikkakin seksin puolella olisi vielä toteutettavaa. Matkoillani olen käynyt noin kahdessakymmenessä maassa ja seksin puolellakin on koettu jos vaikka mitä mutta kumpaakin tahtoo aina vaan lisää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Perheen perustaminen on ollut pienestä pojasta saakka haave. Nyt kun on löytynyt mukava nainen vierelle, jonka kanssa ollaan tästä jo keskusteltukkin niin haave ehkä joku päivä toteutuukin. Oma isompi asuntokin, jonne mahtuisi sitten koko perhe koirineen ja kissoineen olisi myös haaveissa.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyllä ne haaveet liittyy nykyään erilaisiin kokemuksiin. Toisaalta kaipaan enemmän aikaa siihen kokemusten hankkimiseen. Materiaa en hirveesti ole koskaan kokenut tarvetta haalia, ja noi muut asiat on kai ihan kondiksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös