Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 389
  • 1 601
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivon että huominen työpäiväni menee hyvin.

Menee se, loistavasti suorastaan. Valitettavasti heti työaikasi päätyttyä sinulla menee kaikki päin persettä: autosi vaihdelaatikko leviää työmatkalla, kotitalosi on liekeissä kun kaverisi kyydillä sinne asti pääset, ryhdyt ryyppäämään vitutukseen, et pääse krapulaltasi tiistaina töihin, saat potkut... mutta hyvää alkavaa viikkoa kuitenkin.

Minä haluan p*llua!
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Minä haluan p*llua!

Sitä sinä saatkin. Tosin sinut ensiksi juotetaan känniin ja sitten saat p*llua itse Tukiaiselta. Jälkeenpäin kuin kaverisi kertovat asiasta sinulle oksannat 2 viikkoa putkeen. Ja se jäikin sinun viimeiseksi kerraksi.

Minä haluaisin voittaa pitkävedoista enemmän rahaa kun mitä niihin laitan menemään.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Minä haluaisin voittaa pitkävedoista enemmän rahaa kun mitä niihin laitan menemään.
Vedot alkavat osua ja rahaa tulee. Se onkin tarpeen, sillä kaikki voittorahasi kuluvat anoppisi homeopaattisiin kihtihoitoihin. Kiitollinen anoppisi muistaa sinua aina välillä kepin iskulla päähän.

Toivon että tiedemiehet kehittäisivät toimivan krapulalääkkeen. Sellaisen joka kuitenkin jättää käyttäjän henkiin.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Toivon että tiedemiehet kehittäisivät toimivan krapulalääkkeen. Sellaisen joka kuitenkin jättää käyttäjän henkiin.

Henkiin jäätkin.. toivot ettet välttämättä olisi jäänyt sillä ostamasi uutuustuote tekee sinusta puolivihanneksen ja pelkästään sängyssä makaat kipujesi kanssa seuraavat kaksi kuukautta kunnes pääset jopa liikkumaan rullatuolin kanssa.

Itse toivoisin että tänä vuonna olisi kunnon valkoinen joulu.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Vedot alkavat osua ja rahaa tulee. Se onkin tarpeen, sillä kaikki voittorahasi kuluvat anoppisi homeopaattisiin kihtihoitoihin. Kiitollinen anoppisi muistaa sinua aina välillä kepin iskulla päähän.

Toivon että tiedemiehet kehittäisivät toimivan krapulalääkkeen. Sellaisen joka kuitenkin jättää käyttäjän henkiin.

Sellainen keksitään, mutta sen valmistamiseen tarvitaan elävältä keitettyjen ihmislasten sukuelimiä, joten niiden hallussapito tai käyttö kielletään globaalisti kuolemanrangaistuksen uhalla. Silti rikollisjärjestöt tehtailevat tätä huumetta ja lasten kidnappaukset yleistyvät hurjasti.

Toivon ettei ylläoleva skenaario toteutuisi koskaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Henkiin jäätkin.. toivot ettet välttämättä olisi jäänyt sillä ostamasi uutuustuote tekee sinusta puolivihanneksen ja pelkästään sängyssä makaat kipujesi kanssa seuraavat kaksi kuukautta kunnes pääset jopa liikkumaan rullatuolin kanssa.

Itse toivoisin että tänä vuonna olisi kunnon valkoinen joulu.

Kyllä kunnon valkoinen joulu on luvassa. 22.-23.12. välisen yön ennennäkemättömän lumimyräkän jäljiltä maassa on kahden metrin lumikerros, koko yhteiskunta pysähtyy ja lukkiudut nietosten keskelle kotiisi. Sähköt ovat luonnollisesti poikki, joten ainoa viihdyke jota on tarjolla, ovat vanhat sanomalehdet. Tätä jatkuu ainakin viikon verran.

Toivottavasti Johanna Tukiainen ja Mervi Tapola katoavat julkisuudesta ikuisiksi ajoiksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivottavasti Johanna Tukiainen ja Mervi Tapola katoavat julkisuudesta ikuisiksi ajoiksi.

No niinhän siinä tulee kyllä käymäänkin ajan kuluessa eteenpäin.

Näitä kahta naista vihaava kansalaisryhmä Tapolan mustat makkarat tekevät tuhojaan, suunnittelevat täydellisen rikoksen ja murhaavat päiviltä nämä kaksi naista. Että he eivät jäisi vastuuseen tästä kaikesta he tarvitsevat syntipukikseen jonkun ulkopuolisen henkilön. Valitettavasti se olet sinä! Mitä oikeasti tapahtui, ei koskaan saada tietää vaan se jää ainoaksi totuudeksi, että vanha nainen on löytänyt sinut verisen puukon kanssa makaamasta Tukiaisen ja Tapolan ruumiiden vierestä omasta sängystään tultuaan baarireissunsa jälkeen kotiin. Et itse muista mitään tapahtuneesta, järjestö on todennäköisesti huumannut sinut. Saat kaikesta tapahtuneesta elinkautisen, mutta mikä parasta Tukiainen ja Tapola poistuvat julkisuudesta ajan kanssa.

Toivon, että HPK voittaa suomenmestaruuden ensi keväänä!
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Toivon, että HPK voittaa suomenmestaruuden ensi keväänä!
Huttusen Poronkäristys on tulevan kevään laitoskeittiöiden SM-kilpailujen musta hevonen. HPK nuijii finaalissa maanrakoon esimerkiksi Tyrnävän Palvisian ja Hyttisen Iiron Färssikeitaan.

Toivon itselleni omaa valtiota.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivon itselleni omaa valtiota.

Saat sellaisen, tosin sen rinnalla Somaliakin on vakaa hyvinvointivaltio. Mahdat olla ylpeä valtionpäämies sisällissodan repimässä valtakunnassasi.

Minä toivon, että Suomi pysyy itsenäisenä ainakin seuraavat 100 vuotta, sen jälkeen minulla ei sattuneista syistä ole asian suhteen niin väliä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Minä toivon, että Suomi pysyy itsenäisenä ainakin seuraavat 100 vuotta, sen jälkeen minulla ei sattuneista syistä ole asian suhteen niin väliä.

Pysyyhän se. Tuon 100 vuoden jälkeen sinä sitten synnytkin yllättäen uudestaan ja pääset asumaan uuteen Neuvosto-Suomeen jonka diktaattorina toimii myöskin uudelleen syntynyt Stalin. Onneksi olkoon!

Minä toivon että tuo Kalle tippuu lopultakin Idolsista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä toivon että tuo Kalle tippuu lopultakin Idolsista.
Tippuu toki mutta vasta kahden viikon päästä päätyen anttituiskumaisesti kolmanneksi kuten tänään jo ennen kisaa ennustin. Sen jälkeen hän tekee useamman kultalevyn ja soi itseään kunnioittamattomien radiokanavien soittolistoilla vuosikausia.

Toivon, että Anniina voittaa meneillään olevan Suomen Big Brotherin.
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivon, että Anniina voittaa meneillään olevan Suomen Big Brotherin.

Niinhän se voittaakin ja ylivoimaisesti. Tosin innostut häntä äänestämään niin paljon, että ajaudut vararikkoon ja elämään telttaan kuten Don Laitela.

Toivon, että saan jotain pikkuhiljaa aikaiseksi opinnäytetyöni suhteen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Toivon, että saan jotain pikkuhiljaa aikaiseksi opinnäytetyöni suhteen.

Saatkin. Työ valmistuu kovaa tahtia, kunnes kahvikupposen kaatuminen ns. nesteyttää koko operaation ja joudut aloittamaan alusta.

Toivon, että joululoma alkaisi pian.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Toivon, että joululoma alkaisi pian.

Sulla kävi tuuri, joululoma kolkuttaa jo takaraivossa ja tulee ennenkuin huomaatkaan. Samalla tosin huomaat, että pihalla on +15 astetta ja naapurin lapset laskevat pulkalla multakasan päältä. Töistä soitetaan, että olisi vielä pariksi viikoksi hommia, eli joululaatikotkin jää muiden syötäviksi

Itse toivoisin, että rakas koirani (13v) jaksaisi vielä monta vuotta meitä immeisiä ja nauttisi jäljellä olevista vuosista
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sulla kävi tuuri, joululoma kolkuttaa jo takaraivossa ja tulee ennenkuin huomaatkaan. Samalla tosin huomaat, että pihalla on +15 astetta ja naapurin lapset laskevat pulkalla multakasan päältä. Töistä soitetaan, että olisi vielä pariksi viikoksi hommia, eli joululaatikotkin jää muiden syötäviksi

Itse toivoisin, että rakas koirani (13v) jaksaisi vielä monta vuotta meitä immeisiä ja nauttisi jäljellä olevista vuosista
Tokihan tuo elää vielä monta vuotta hyvässä kuosissa. Tulee vaan krantummaksi vanhetessaan ja syö sinut ruokavaliollaan (sisäfilettä ja hummeria hanhenmaksalla ja kaviaarilla ryyditettynä) konkurssiin.

Itse toivon oikeastaan samaa; että rakas pappa-mäyrikseni (15v) eläisi hellittävänämme virkeänä ja hyvässä kunnossa vielä monta vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse toivon oikeastaan samaa; että rakas pappa-mäyrikseni (15v) eläisi hellittävänämme virkeänä ja hyvässä kunnossa vielä monta vuotta.

Koiranne toki elää vielä vuosikausia, mutta rythyy kranttuilemaan fewe0:n koiran tavoin, ja teidän on pakko luopua rakkaasta koirastanne konkurssin takia. Niisk.

Toivottavasti tapaan viikonloppuna elämäni naisen, enkä taas mitään tylyä kusipäätä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tapaat elämäsi naisen, joka loppuillasta paljastuu BB Nikoksi.

Olisipa kunnon lumitalvi.

Talvesta tulee luminen ja kylmä. Pakkasta on joulukuun alusta lähtien joka päivä 40 astetta ensi heinäkuuhun asti. Valitettavasti Venäjä hyökkää Suomeen talvella, ja me joudumme "yleisen" asevelvollisuuden myötä rintamalle palelemaan.

Toivottavasti TPS voittaa tällä viikolla kaikki kolme otteluaan varsinaisella peliajalla, ja saa pitää pisteensä, ja että voittoja tulee vielä tulevaisuudessakin paljon lisää SM-liigassa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Toivottavasti TPS voittaa tällä viikolla kaikki kolme otteluaan varsinaisella peliajalla, ja saa pitää pisteensä, ja että voittoja tulee vielä tulevaisuudessakin paljon lisää SM-liigassa.

Tepsi todellakin voittaa kaikki kolme otteluaan tällä viikolla varsinaisella peliajalla - ja siihen se sitten tältä erää jääkin. Tepsi karsii keväällä ja putoaa Mestikseen, tekee konkan ja aloittaa Suomi-sarjassa kauden 09-10 valmentajaan Virran Hantta/Kaskisen Kalle.
Yli kymmenen vuoden taaperruksen jälkeen Tepsi nousee takaisin liigaan ja voittaa silloin tällöin pelin SM-liigassa, mikä vaikuttaa paljolta sen kannattajista.

Toivon ensi kesäksi loistavia moottoripyöräilykelejä, aurinkosia päiviä ja lämpimiä öitä sekä kohtuullisia polttoaineiden hintoja.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivon ensi kesäksi loistavia moottoripyöräilykelejä, aurinkosia päiviä ja lämpimiä öitä sekä kohtuullisia polttoaineiden hintoja.

Näemme uskomattoman kesän hienoine säineen ja edullisine polttoaineineen. Siis me näemme, sinä et näe, koska eräänä kauniin iltana tullessasi Siwasta narkkari hyökkää kimppuusi muutaman euron toivossa ja puhkoo silmäsi.

Toivon, että rakas tyttöystäväni pysyy samanlaisena kuin on nyt ja pysymme myös yhdessä koko loppuelämäni ajan.
 

Duffman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chelsea, Florida Panthers, Azzurri
Kyllä pysytte koko loppuelämän, huomiseen saakka.

Itse toivon että jokerit ostaa Tom Walshin täysin mottipäisellä summalla, ja hän ei paranna peliään jokereissa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä pysytte koko loppuelämän, huomiseen saakka.

Itse toivon että jokerit ostaa Tom Walshin täysin mottipäisellä summalla, ja hän ei paranna peliään jokereissa.

Jep, näin ne narrit tekevät. Vahinko vain, että kaupanteon aikana on Pena palannut HIFK:in tj:ksi ja hän totta kai haluaa vähän nokittaa, ja ostaa Walshin takaisin Jokereista vielä mottipäisemmällä summalla. Eikä peli parane, ei.

Toivottavasti hampaani eivät enää ikinä särje, ja omat hampaani siis pysyvät suussani loppuelämäni, joka kestää vielä ainakin 90 vuotta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Toivottavasti hampaani eivät enää ikinä särje, ja omat hampaani siis pysyvät suussani loppuelämäni, joka kestää vielä ainakin 90 vuotta.

Jeps, näinhän siinä käy. Naishammaslääkäri korjaa hampaasi niin maagisesti ettei niitä säre enää koskaan. Naidat paukautat sitten kiitokseksi tätä lääkäriä ja saat Aidsin.

Toivon, että Rullier-Mäkelä pakkipari onnistuu todella hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös