scholl kirjoitti:Katsoin nyt naisten 2. kierroksen kokonaisuudessaan. Ihan huippujen edesottamukset olivat kyllä ihan hyviä. Se taitaa vain se taso olla sen verran kapea tuossa lajissa.
Se, mikä ottaa päähän on se selostajan jatkuva rani-termin käyttö. Sanoisi nyt suoraan lasku ja sillä sipuli.
Toinen mikä ärsyttää on se, että ollaan kuin teletapit. Näytetään säkeiltä ja maaliintullessa pitää kerääntyä joukkohaliin.
Kolmas ärsyttävä asia oli selostajan toteamus siitä, ettei ole väliä monenneksiko sijoittuu - pääasia, että on hauskaa.
Alussa oli teknisiä ongelmia, ja joku tuurasi Mertsiä sen aikaa, että ongelmat saatiin korjattua.Derby kirjoitti:Kuka helvetti tuota Suomi-Sveitsi peliä selostaa YLE24:lla? On kyllä aneemisin selostaja jota olen ikinä kuunnellut
EDIT: Nyt selostaa mertsi näköjää mut joku muu selosti alussa vai onko tarpeen minun mennä apteekin kautta kotiin lepäämään?
Solomon kirjoitti:Tapio Suominen kertoo TV2:lla, että seuraavaksi TV1:llä nähdään Suomi - Sveitsi kolmas erä ja curlingissa Suomi - USA. Sopivat noin puoli minuuttia tästä ja Urheiluruudussa kerrotaan edellisen matsin lopputulos ja jälkimmäisen tilanne.
Hauska yhteensattuma, josta YLE taitaa kumminkin saada jonkin verran kirpeää palautetta.
scholl kirjoitti:...ja nuo naisten matsit on aivan naurettavan näköistä. Kaiken kruunaa se, kun pelaavat ristikoilla niinkuin pienet junioripelaajat.
Kriketistä en tiedä, mutta curlingin suhteen olen samaa mieltä. Kumman lumon se iskee päälle, nytkin on vain pakko seurata Uusipaavalniemen ja kumppaneiden murahtelua sivusilmällä.mjr kirjoitti:Curlingissa on kyllä jotain outoa viehätystä - sama tunne tulee krikettiä katsoessa, sivistynyt ja kiireetön...
Saku #11 kirjoitti:Suomelta mainio voitto todella jännittävässä ottelussa. USA:n viimeisen kiven idea ei kyllä auennut minulle laisinkaan. Mitä ne oikein yritti??
Lajiesittely: http://www.yle.fi/urheilu/torino/muut/id18652.htmlIndividual kirjoitti:No niin! Onneksi olkoon, Suomi kellisti USA:n 4-3. Täytyy myöntää, että vielä on aika hämärän peitossa se mitä tuossa lajissa oikeasti tapahtuu, mistä saa pisteitä ja mistä ei, mutta eiköhän se tästä seuraamalla hieman avaudu. :)
Saku #11 kirjoitti:USA:n viimeisen kiven idea ei kyllä auennut minulle laisinkaan. Mitä ne oikein yritti??
Saku #11 kirjoitti:Suomelta mainio voitto todella jännittävässä ottelussa. USA:n viimeisen kiven idea ei kyllä auennut minulle laisinkaan. Mitä ne oikein yritti??
Individual kirjoitti:No niin! Onneksi olkoon, Suomi kellisti USA:n 4-3. Täytyy myöntää, että vielä on aika hämärän peitossa se mitä tuossa lajissa oikeasti tapahtuu, mistä saa pisteitä ja mistä ei, mutta eiköhän se tästä seuraamalla hieman avaudu. :)
Itse olen ajatellut pelin idean petankin (?, se mökkipelien kuningas) kautta.Individual kirjoitti:No niin! Onneksi olkoon, Suomi kellisti USA:n 4-3. Täytyy myöntää, että vielä on aika hämärän peitossa se mitä tuossa lajissa oikeasti tapahtuu, mistä saa pisteitä ja mistä ei, mutta eiköhän se tästä seuraamalla hieman avaudu. :)