aceman81 kirjoitti:Paha sanoa. Syssymmällä Kanninen siirtyy vissiin Maikkarille ja vetää jotain Reality(?) ohjelmaa, jossa tanssitaidottomat suomen kuuminta hottia edustavat julkkikset pyörivät ja pareja/yksilöitä tiputellaan pikku hiljaa pois. Mukana ainakin Miinala, futis-Keke, idols-Nikula etc.
Se on aika tunnettu kv. formaatti. Bongasin itse sen ohjelman espanjalaisversion ¡Mira quien baila! TVE:ltä kerran, kun olin jossain hotellihuoneessa. No himassakin tuli sitten katsottua muutama jakso ja itse asiassa sen takia kun siellä oli yksi kilpailija, muistaakseni Roman, joka oli aivan käsittämätön kaappi. Hänestä tuli mieleen ihan Me hirviöt -tv-sarja. Ja mikä huvittavinta niin hänen tanssipartnerinsa oli aivan uskomattoman kaunis ja mukava nainen. Siis todella vähintään 12 asteikolla yhdestä kymmeneen.
Sen mitä tietää suomalaisten rytmitajusta ja muutenkin olemuksesta niin en suosittele tutustumaan tuohon suomalaiseen versioon. Varsinkin, kun on nyt nähty, ketkä siellä ovat kilpailijoina.
Tänään katsoin Suomi-Kanada -matsin Ruotsin tv:stä sen jälkeen, kun sitä alkoivat näyttämään. Ei sitä Anteroa todellakaan voi kuunnella ainakaan alle kahden promillen humalassa. Mielummin sitä kuunteli sellaista hillitympää selostajaa, missä kommentaattori täydensi meininkiä ottamalla esille tiettyjä asioita kuten Niittymäen liikkumista. Samoin heti pelin jälkeen noiden maalitilanteiden analysointi oli siellä mielestäni hyvin hoidettu.
Antero Mertaranta on Vaatehuoneen 99 -meininkiä, mikä ei enää pure, kun Suomi ei elä enää lama-aikaa. Halvalla tehty junttimeininki pois ja ammattiselostajat koppiin.