HN kirjoitti:Kaiva palkokasvit sieramistasi, vedä syvään henkeä ja rauhoitu.
Se oli vain ilkeä provo.
sampio kirjoitti:Onko joukossamme muita "kateudesta" energiaa ammentavia?
pala kirjoitti:Minä taas olen skeptinen ruotsalaisten menestystä kohtaa nimenomaan tässä sprinttiviestissä.
JWill kirjoitti:Jees. Näinhän se Keijo taas paskansi housuunsa. Ei tullut meikämandoliinolle ennenaikaista pääsiäistä.
Mängimies kirjoitti:Katsoitko muuten kisan? YLE näyttää.
L4E kirjoitti:Svedupellet vei tänkin kisan. Uskomat tyyli tolla ankurilla lopussa :)). No viides sija Suomelta oli ihan hyvä suoritus ja eroa voittajaan ei tullut kun runsaat 22 sekuntia.
No antaa ruotsalaisten nauttia kullistaan ;) ja ennemmin sitä Ruotsin juhlintaa katsoo kuin norjalaisten.Derby kirjoitti:Mua vituttaa enemmän Ruotsin kaksi kultaa kuin että olen iloinen Suomen mitskusta.
Ghost kirjoitti:Kyllä oli huikeaa tasatyöntöä Lindiltä. Ei mikään ihme, että pärjää sprintissä.
Ghost kirjoitti. tunnin päästä ampumahiihtoa. Hieno urheilupäivä.
pala kirjoitti:Ehkä tuo takaa-ajostartti olisi Kuituselle tehnyt hyvää, mutta sitten taas toisaalta urakka olisi saattanut muodostua liian kovaksi torstain kymppiä ajatellen.
lunar kirjoitti:ja ennemmin sitä Ruotsin juhlintaa katsoo kuin norjalaisten.
pala kirjoitti:Ehkä tuo takaa-ajostartti olisi Kuituselle tehnyt hyvää, mutta sitten taas toisaalta urakka olisi saattanut muodostua liian kovaksi torstain kymppiä ajatellen.
VT kirjoitti:Todellakin. Nämä ovat subjektiivia asioita, mutta itse en keksi syytä, miksi hiihtourheilussa jotkut suomalaiset toivovat menestystä enemmän Norjalle kuin Ruotsille. Norja on hiihtomaana niin vastenmielinen kaikkine doping-jeesusteluineen ja kotiinpäin vetämisineen. Eikä se vastenmielisyys johdu siitä, että olisin kateellinen norjalaisten hyvästä menestyksestä.
Jep, näinhän se menee. Paavolla ei ole nollillakaan mahdollisuuksia kuin hippahappa kympin joukkoon. Kärkipään sijoitus tulisi kyllä todella puskista.JWill kirjoitti:Onko Paavo oikeasti muka niin hyvä hiihtäjä, että nollillakaan olisi mitalissa kiinni? Vai mihin tässä tavoitteet pitäisi asettaa? Itse olisin tyytyväinen kympin sakkiin sijoittumisesta ja 5 joukko olisi jo jackpot.