Torino 2006 Maastohiihto

  • 28 685
  • 307
Tila
Viestiketju on suljettu.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Eipä näytä hyvältä miehissä.Kolmikko päässyt jo karkaamaan.

EDIT:Hyvä,muut näyttävät kirivän.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
HN kirjoitti:
Kaiva palkokasvit sieramistasi, vedä syvään henkeä ja rauhoitu.

Se oli vain ilkeä provo.

Kaiva sinä se, en viitsi edes sanoo mitä sieraimistasi. Kannattaako tuota provoilua täällä harrastaa. Antaa aika fiksun kuvan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Toivottavasti Venäjä vie miestin sprintin. Ruotsille riittää yksi kulta kisoista ja Norja on muuten vain niin vastenmielinen (lue: hyvä) urheilukansa. Hauskaa tuntea avoimen lapsellisesti antipatioita vastustajia kohtaan. Lätkässä vastaavat tuntemukset ovat paljon laimeampia.

Onko joukossamme muita "kateudesta" energiaa ammentavia?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
pala kirjoitti:
Minä taas olen skeptinen ruotsalaisten menestystä kohtaa nimenomaan tässä sprinttiviestissä.

Ja kyllähän meni ennustukset persiilleen. Helvetti mikä painajainen, Ruotsille kaksi kultaa.

Yllättävän hyvä hiihto suomalaisilta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voi ½#¤!

Sprintit voisikin sitten poistaa olympialaisista.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Svedupellet vei tänkin kisan. Uskomaton tyyli tolla ankurilla lopussa :)). No viides sija Suomelta oli ihan hyvä suoritus ja eroa voittajaan ei tullut kun runsaat 18 sekuntia.
 
Viimeksi muokattu:

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Mängimies kirjoitti:
Katsoitko muuten kisan? YLE näyttää.

Katsoin toki, hieno suoritus miesten nykyiseen ja varsinkin keke-Keijon tasoon nähden. Huvittaa vain, että joku tosissaan ajattelee, että tämä kaveri voisi tuoda "mitskun" kotiin missään olosuhteissa. "Jos Kurttila pääsee finaalin loppusuoralle kärkisakissa, niin paha on Keijoa kenenkään ohittaa". Gimme a fucking break. Vitossija-Pyykönen ja Armenian kaataja Kurttila.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
L4E kirjoitti:
Svedupellet vei tänkin kisan. Uskomat tyyli tolla ankurilla lopussa :)). No viides sija Suomelta oli ihan hyvä suoritus ja eroa voittajaan ei tullut kun runsaat 22 sekuntia.

Ja vielä kun ottaa huomioon sen, että Keijo oli kuulemma paskantanut housuunsa. Sillon on aika ikävä hiihdellä. Hieno suoritus suomalaisilta.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Mua vituttaa enemmän Ruotsin kaksi kultaa kuin että olen iloinen Suomen mitskusta.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Kyllä oli huikeaa tasatyöntöä Lindiltä. Ei mikään ihme, että pärjää sprintissä.

Kolmas ja viides sija. Kumpikaan joukkue ei yltänyt siihen, mikä olisi nappisuorituksella ollut mahdollista.

Ja seuraavana alppiihiihtoa ja tunnin päästä ampumahiihtoa. Hieno urheilupäivä.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Derby kirjoitti:
Mua vituttaa enemmän Ruotsin kaksi kultaa kuin että olen iloinen Suomen mitskusta.
No antaa ruotsalaisten nauttia kullistaan ;) ja ennemmin sitä Ruotsin juhlintaa katsoo kuin norjalaisten.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Rehellisesti siinä Kuitunen tunnusti, että tänään ei kulkenut ja oli pahoillaan ennen kaikkea elämänsä kisan hiihtäneen Saarisen puolesta. Tästä varmaan nokkelimmat löytävät silti materiaalia noihin urheilijoiden selittelyketjuihin.

Ehkä tuo takaa-ajostartti olisi Kuituselle tehnyt hyvää, mutta sitten taas toisaalta urakka olisi saattanut muodostua liian kovaksi torstain kymppiä ajatellen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ghost kirjoitti:
Kyllä oli huikeaa tasatyöntöä Lindiltä. Ei mikään ihme, että pärjää sprintissä.

Oli kyllä mahtava loppuveto. Norski ja Venäläinen jäivät, kuin seisomaan, kun Lind alkoi pomppia kohti kultaa.


Ghost kirjoitti. tunnin päästä ampumahiihtoa. Hieno urheilupäivä.

Tätä odotellaan täälläkin. Uskon oikeasti, että Paavolla on sanansa sanottavana tässä ampumahiihto sprintissä, kun vaan pysyy ammunta samalla tasolla, kun 20 km kisassa.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Onko Paavo oikeasti muka niin hyvä hiihtäjä, että nollillakaan olisi mitalissa kiinni? Vai mihin tässä tavoitteet pitäisi asettaa? Itse olisin tyytyväinen kympin sakkiin sijoittumisesta ja 5 joukko olisi jo jackpot. Mitalisijasta voisi taas harkita sitä pashan syömistä.
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
pala kirjoitti:
Ehkä tuo takaa-ajostartti olisi Kuituselle tehnyt hyvää, mutta sitten taas toisaalta urakka olisi saattanut muodostua liian kovaksi torstain kymppiä ajatellen.

No, nyt on Virpillä KOVA lähtö alla ja ylihuomenna sitten JACK-POT!!!!
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lunar kirjoitti:
ja ennemmin sitä Ruotsin juhlintaa katsoo kuin norjalaisten.

Todellakin. Nämä ovat subjektiivia asioita, mutta itse en keksi syytä, miksi hiihtourheilussa jotkut suomalaiset toivovat menestystä enemmän Norjalle kuin Ruotsille. Norja on hiihtomaana niin vastenmielinen kaikkine doping-jeesusteluineen ja kotiinpäin vetämisineen. Eikä se vastenmielisyys johdu siitä, että olisin kateellinen norjalaisten hyvästä menestyksestä.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kisan jälkeen on helppo sanoa, että Suomella oli väärä hiihtojärjestys. Jos Saarinen olisi ollut ankkurina oltaisiin kamppailtu kullasta. Mutta eipä sitä olisi voinut etukäteen tietää, että Kuitunen on vaikeuksissa joka osuudella kun taas Aikku piti kovinta vauhtia omalla osuudellaan.

Ei niitä kirkkaimpia mahdollisia pronsseja, onneksi nyt sentään mitali tuli. Toivottavasti Kuitusen kunnossa ei ongelmia, ja olisi lennokkaammassa iskussa sitten kympillä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi muuta kuin ihailla svedujen menoa. Kumarrus Björnin jäniskirille. Bubin helmi: 'Mitä enemmän on matkaa tehty, sitä vähemmän on jäljellä' :)
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
pala kirjoitti:
Ehkä tuo takaa-ajostartti olisi Kuituselle tehnyt hyvää, mutta sitten taas toisaalta urakka olisi saattanut muodostua liian kovaksi torstain kymppiä ajatellen.

Jos torstaina on hiihto vielä löysää, niin Suomen medioissa tätä speluloitaneen isolla rattaalla.
 

strato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
VT kirjoitti:
Todellakin. Nämä ovat subjektiivia asioita, mutta itse en keksi syytä, miksi hiihtourheilussa jotkut suomalaiset toivovat menestystä enemmän Norjalle kuin Ruotsille. Norja on hiihtomaana niin vastenmielinen kaikkine doping-jeesusteluineen ja kotiinpäin vetämisineen. Eikä se vastenmielisyys johdu siitä, että olisin kateellinen norjalaisten hyvästä menestyksestä.

En kyllä ole vastaavaa tasatyöntöä nähnyt. Ennemmin suon ruotsalaisille menestystä kuin norjalaisille. Olikohan viime perjantain IS:ssa jossa kirjoitti suosituimpien lehtien kolumnistit? Joka tapauksessa ruotsalainen kirjoitti, että edellisestä talviolympiakullasta oli yli neljätuhatta päivää. Norjalainen vastaavasti leveili, että jos nyt ei ihan joka päivä, mutta kuitenkin kultaa sataa. Toistaiseksi ei ole kuin yksi. Tänään on kyllä vaara, että tulee lisää esim. ampumahiihdossa.

Kurttila sanoi juuri menevänsä jonnekkin piiloon harjoittelemaan viikoksi. Siitä ei yleensä seuraa kovin hyvää.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
JWill kirjoitti:
Onko Paavo oikeasti muka niin hyvä hiihtäjä, että nollillakaan olisi mitalissa kiinni? Vai mihin tässä tavoitteet pitäisi asettaa? Itse olisin tyytyväinen kympin sakkiin sijoittumisesta ja 5 joukko olisi jo jackpot.
Jep, näinhän se menee. Paavolla ei ole nollillakaan mahdollisuuksia kuin hippahappa kympin joukkoon. Kärkipään sijoitus tulisi kyllä todella puskista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös