Mistä tuolta katsomosta? Itse en nyt vaan löydä!
Mistä tuolta katsomosta? Itse en nyt vaan löydä!
Etusivulla on heti linkki
En tiedä onko mun näössä vikaa tai sitten sivu ei päivity mutta itsellä ei näy linkki :( Onneksi kuitenkin tuo suora linkki streamiin toimi.
Referoisiko joku lyhyesti, että mitä se Salmela teki, siis muuta kuin dissasi joukkuekavereitaan.
Tää Nygård on kyllä surullinen tapaus suomalaisessa musiikissa.
Niin varmasti tälle tilaus tosiaan on tietyissä piireissä. Kuten sanoit, todellinen pohjanoteeraus tähän "kansanjuhlaan", vaikka kuinka olisi joukkueen suosikkeja.Kyllä Nygårdin piisejä kuuntelee, mutta ei todellakaan sovi MM-kultajuhliin. Nygårdin homoviinanussimispillu-jutut ei oikeesti natsaa kansallisjuhlan kanssa. Missä vaan muualla, mutta ei tuolla... huoh.
Niin varmasti tälle tilaus tosiaan on tietyissä piireissä. Kuten sanoit, todellinen pohjanoteeraus tähän "kansanjuhlaan", vaikka kuinka olisi joukkueen suosikkeja.
Kyllä Nygårdin piisejä kuuntelee, mutta ei todellakaan sovi MM-kultajuhliin. Nygårdin homoviinanussimispillu-jutut ei oikeesti natsaa kansallisjuhlan kanssa. Missä vaan muualla, mutta ei tuolla... huoh.
Tästä samaa mieltä. Sääliksi käy lasten vanhempia jotka ovat paikalla/katsovat töllöstä tai netistä lasten kanssa tätä.
Kyllä Nygårdin piisejä kuuntelee, mutta ei todellakaan sovi MM-kultajuhliin. Nygårdin homoviinanussimispillu-jutut ei oikeesti natsaa kansallisjuhlan kanssa. Missä vaan muualla, mutta ei tuolla... huoh.
Sitten JVGtä, tämä sopii ainakin paremmin kuin Nygård, on sentään lätkäaiheista.