Dale Cooper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK & Mother Nature Hockey
Salmelalta ehdotonta nevöföget -kamaa. Ossista tullut Granlundin ylin ystävä?
Salmela nolaa kyllä itsensä.
Ennemminkin bodyguard.Ossista tullut Granlundin ylin ystävä?
Itse tulkitsin tuon kaverien hehkuttamiseksi, mutta tiedä sitten. Ei tuosta naamasta kyennyt lukemaan selkeästi mitä mies ajatteli, vai ajatteliko mitään.Salmela -Suomen joukkueen paskin pelaaja dissasi Hovista ja Joensuuta, tai siltä se ainakin kuulosti. Tai sitten yritti vain nostaa kavereita jalustalle. Mene ja tiedä, mutta joka tapauksessa Salmela oli kännissä :D
Mitä Salmela sanoi?
Itse tulkitsin tuon kaverien hehkuttamiseksi, mutta tiedä sitten. Ei tuosta naamasta kyennyt lukemaan selkeästi mitä mies ajatteli, vai ajatteliko mitään.
Jotkut ne kehtaa moralisoida Salmelan meininkiä...
No itse kyllä näkisin tuon olevan sellaista polkemishuumoria, jolle ei kyllä todellakaan ole paikkaa televisiokameroiden edessä. Salmela toivottavasti ymmärtää hävetä itseään kun video kuitenkin jää elämään pitkään tämän päivän jälkeenkin.
Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.
Minä kehtaan halveksua koko "juhliminen = perseet olalle"-kulttuuria, jota täällä vodkavyöhykkeellä kovasti arvostetaan. "Vittu tää on äijää!" No onpa taas, myötähävettävää jos jotain.
Loppuko tuo YLEn lähetys nyt tähän?
Voisin kuvitella,että kyseinen pätkä on yksi katsotuimmista kultajuhlavideoista youtubessa(kun vain sinne ilmestyy).