Torilla tavataan! Nettilähetyksiä Helsingistä?

  • 212 121
  • 607
Tila
Viestiketju on suljettu.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Uusi Suomi: Timo Jutila sai sairauskohtauksen!- The Voice - Voicen Musiikki- ja viihdeuutiset

Jutin poissaolo ei ollut alkoholi, vaan jonkinasteinen sairaskohtaus. Linkki vie Voicen sivuille.

Ei ei, se olikin vain väärinkäsitys, ja totuus on tuotu julki:

Jutilla tulehtui nilkka

Sieltä voi HS:n sivuilta lukea totuuden, ei ollut viinalla tai sairaskohtauksilla vaikutusta. Jutilla oli jalka pipi, pikaisia paranemisia! Vähän jäi harmittamaan ettei Timo "eteenpäin on menty" Jutila päässyt lavalle.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ei ei, se olikin vain väärinkäsitys, ja totuus on tuotu julki:

Jutilla oli jalka pipi, pikaisia paranemisia!

Huhhuh, säikähdin jo ettei rillikausi jäänyt lyhyeen. Täältäkin paranemisia Jutille!
 

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko eilistä juhlaa mahdollista nähdä netistä kokonaisena taikka edes jonkinlaisena koosteena? Torilla tunnelmaa riitti, mutta näkyvyyttä ei...
 

Bronco

Jäsen
Hyvät kekkerit oli saatu pystyyn. Suurimmalla osalla yleisöstä vaikutti olevan hauskaa ja niin oli myös mulla, vaikka lavalle en nähnyt kuin satunnaisesti screenin kautta + esiintyneet artistit eivät lukeudu suurimpiin suosikkeihini. Yhteisöllisyyden takiahan sinne kokoonnuttiin.

Oikeasti mitä jengiä, mikä myötähäpeä.. Itse olin paikalla selvinpäin, ja onhan toi teinien ja muidenkin lajista tietämättömien "juhlinta" naurettavaa oksettavaa ja säälittävää.

Hei, ne oli kansanjuhlat torilla eikä mikään Lauritsalan Kisan fanikokoontuminen. Ennemmin sitä katselee juhlivia teinejä kuin takakireää jannua, joka ilmeisesti seisoi sen pari kolme tuntia paikallaan jurottaen.

Tästä Salmelasta on näköjään kohoamassa uusi kansallisen myötähäpeän symboli.

Osa kansasta virtsaa Presidentinlinnan katolle, tappelee Haaparannassa, esittelee sukupuolielimiään suihkulähteessä tai muuta vastaavaa, mutta kaikista myötähävettävin hahmo on Anssi Salmela harmittomine kännisammalluksineen? Hauskojahan nuo Janne Lahtea työllistävät mediaesiintymiset ovat olleet.

Eipä se nyt lainkaan tavatonta ole, että hyvähenkisessä ja kemioiltaan vahvassa, nuorehkossa ja ehkä hieman viinaanmenevässä jätkäporukassa lentää keskinäinen vittuiluläppä, joka pikemminkin ilmentää vahvaa joukkuehenkeä kuin minkään sortin pahantahtoisuutta.

Tämä. Esimerkiksi munkki Hovisen huumorintaju luultavasti riittää, kun se kerran kesti julkisen larppaamisen Edun ja Sachankin kera...

Ja ne jotka Nygårdiin ovat vähän enemmän perehtyneet, tietävät että mies on yksi suomalaisen rapin ja hiphopin uranuurtajabändeihin kuuluneen Nueran jäsenistä taiteilijanimellä MC Skem.

Nygård toimi yhtyeessä nimellä Dream, Skem on kaksikosta se joka muutti Yhdysvaltoihin tuottamaan musiikkia muille artisteille.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Hei, ne oli kansanjuhlat torilla eikä mikään Lauritsalan Kisan fanikokoontuminen. Ennemmin sitä katselee juhlivia teinejä kuin takakireää jannua, joka ilmeisesti seisoi sen pari kolme tuntia paikallaan jurottaen.

En ole väittänyt että olisivat olleet joku Lauritsalan Kisan fanikokoontuminen, tai etteivät olisi olleet kansanjuhla. Kuka sinne nyt on takakireitä jannuja paikalleen jurottamaan vaatinut? Ihme johtopäätöksiä siellä vedetään, kannattaisi miettiä mitä höpisee. Ihmeellistä pienten pointtien repimistä irti kokonaisuudesta, kannattaisi olla kirjoittamatta mitään jos se teksti ei aukea millään tasolla pääkopan sisällä. Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii". Kukaan ei ole juhlimista kieltänyt, mutta edelleen voisi osata edes käyttäytyä joissain rajoissa. Vanhalle herrasmiehelle joka on tullut juhlimaan ja muistelee menneitä ja juttelee muistoistaan toiselle ihmiselle, on ilmeisesti mielestäsi asiallista vittuilla? Kusta pitkin paikkoja, rikkoa pulloja ja rellestää ilman mitään rajoja on hienoa hommaa ilmeisesti sinun silmissäsi, ei saa olla asiallisesti ja juhlia riehakkaasti, vaan pitäisi vaan olla nuorten puolesta onnellinen kun eivät ole oppineet edes alkeellisia käytöstapoja?

Osa kansasta virtsaa Presidentinlinnan katolle, tappelee Haaparannassa, esittelee sukupuolielimiään suihkulähteessä tai muuta vastaavaa, mutta kaikista myötähävettävin hahmo on Anssi Salmela harmittomine kännisammalluksineen? Hauskojahan nuo Janne Lahtea työllistävät mediaesiintymiset ovat olleet.

Niin, mutta sinun mielestä tämä kaikki tappeleminen, virtsaaminen, ja vehkeillään rilluttelu on hienoa, niin miksi vedit sen kortin nyt tähän sitten mukaan?

Edit: Että nyt varmasti ymmärtäisit, niin oli siellä hyvin käyttäytyviäkin nuoria, vaikka juoneet olivatkin. Juhlivat riehakkaasti, mutta eivät tehneet itsestään pellejä. Mukava osoitus siitä että jollain se järkikin juoksee ja tietävät rajansa, ja osaavat kunnioittaa ja arvostaa lapsiperheitä sekä vanhempia ihmisiä, eivätkä vain tuijota omaa nenänvartta pitkin siihen jostain saatuun viinapulloon.
 
Viimeksi muokattu:

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nygård toimi yhtyeessä nimellä Dream, Skem on kaksikosta se joka muutti Yhdysvaltoihin tuottamaan musiikkia muille artisteille.

Menipä sitten MC:t sekaisin. Kiitos oikaisusta.
 

Bronco

Jäsen
Kuka sinne nyt on takakireitä jannuja paikalleen jurottamaan vaatinut?

Ei käsittääkseni kukaan. Se oli luonnehdintani sinusta.

Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii".

Ei ole. Sellaista nyt kuitenkin joutuu todistamaan tällaisissa massatapahtumissa (mestaruusbileet, festarit jne) niin kauan kuin ihmiset eivät ole robotteja. On vaikeaa käsittää miten näinkin harvinaislaatuisissa kansanjuhlissa pystyy käyttämään noin paljon aikaa toisten ihmisten käyttäytymisestä huolehtimiseen, varsinkin kun elämää nähneenä ihmisenä varmaan osasit aavistaa paikan päälle saapuvan PALJON eri-ikäistä jengiä.

Vanhalle herrasmiehelle joka on tullut juhlimaan ja muistelee menneitä ja juttelee muistoistaan toiselle ihmiselle, on ilmeisesti mielestäsi asiallista vittuilla?

Ei ole. Tällaisesta "vanhalle herrasmiehelle" vittuilusta et ole edes maininnut aiemmissa viesteissäsi, jotka ovat olleet täynnä epämääräistä lässytystä nykyajan noloista teineistä ja sinun ansioistasi (parempi kasvastus, selvinpäin torilla, kaikki matsit katsottu, et ole juntti / teini vaan arvostat Sakari Kuosmasta jne).

Niin, mutta sinun mielestä tämä kaikki tappeleminen, virtsaaminen, ja vehkeillään rilluttelu on hienoa, niin miksi vedit sen kortin nyt tähän sitten mukaan?

Ei ole. Saa vapaasti lainata, jos olen näin kirjoittanut.

Uutisten mukaan torilla juhlittiin varsin rauhallisesti eikä paikan päällä nähty juurikaan tappeluita. Itse en todistanut yhden ainuttakaan tilannetta, jossa olisi edes tönitty suutuspäissään. En myöskään nähnyt torin kansanjuhlissa ketään alasti tai esittelemässä vehkeitään. Sinunko lähettyvilläsi näitä tappeluita ja alastomuutta esiintyi?

Varmasti huomasit, että paikan päällä oli onnettoman vähän käymälöitä suhteutettuna populaan ja että nämä vähäiset pisteet oli sijoitettu huonosti. Jonnekin ne tarpeet on tehtävä enkä pidä sitä tuomittavana niin kauan, kun siitä ei aiheudu haittaa muille ihmisille. Mainitsemani Presidentinlinnan katto esimerkiksi ei ole oikea paikka virtaamiselle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei käsittääkseni kukaan. Se oli luonnehdintani sinusta.

Okei. Hienosti voit luonnehtia tuntematta ihmistä. Tietääkseni en tälläinen ollut, saa vapaasti todistaa toisin. Selvinpäin kyllä olin, koska en nyt ryypätä pysty lääkkeiden takia. Ei se tarkoita ettenkö juhlinut vaan olin masentuneena paikallani ja seisoskelin, itseasiassa en edes pysty seisomaan pitkiä aikoja selkävamman takia mutta kuinka vain. Mutta sinun mielestäsi ihminen joka ei pidä oikeasti huonokäytöksisistä alaikäisistä jotka ovat tulleet vain ryyppäämään, käytännössä vielä lapsiakin ovat, jotka rellestävät ilman minkäänlaisia rajoja, on paikallaan seisova murjottaja ja kitisijä, niin ok. Muttei se kyllä näin ole. Yhtä hyvin voisin todeta sinun olevan nurkkiinkuseksija 15 vuotias joka on ensimmäistä kertaa ryyppäämään päässyt. Mutta et varmaankaan ole.


Ei ole. Sellaista nyt kuitenkin joutuu todistamaan tällaisissa massatapahtumissa (mestaruusbileet, festarit jne) niin kauan kuin ihmiset eivät ole robotteja. On vaikeaa käsittää miten näinkin harvinaislaatuisissa kansanjuhlissa pystyy käyttämään noin paljon aikaa toisten ihmisten käyttäytymisestä huolehtimiseen, varsinkin kun elämää nähneenä ihmisenä varmaan osasit aavistaa paikan päälle saapuvan PALJON eri-ikäistä jengiä.

Juu olen huomannut, olen ihan muutamassa tapahtumassa käynyt. Tällä kertaa ei ollut suojakänniä että sietotaso olisi ollut korkeammalla, vaan pääsi ihastelemaan sitä touhua jota tässä olen nyt kritisoinut. Se ensimmäinen viesti nyt oli vitutuksessa kirjoitettu paatos, mutta pääpointti siitäkin selvisi. Kyllä siinä väkisinkin joutuu, vaikkei todellakaan haluaisi, katsomaan muutamien idioottimaista käytöstä. Ihan kuin olisin sinne jumalauta jostain toisten ihmisten käyttäytymisestä lähtenyt huolehtimaan, lähdin kyllä ihan juhlimaan maailmanmestaruutta. Toisin kuin osa porukasta. Itse en pysty käsittämään, miten tälläisessä harvinaislaatuisessa tapahtumassa osa ihmisistä ei osaa ajatella kuin itseään. Nimenomaan paikalla on kaikenikäisiä, ja mielestäni olisi ihan kiva että kaikenikäiset voisivat siellä myös olla. Varmasti häiritsee perheenisää enemmän huonosti käyttäytyvät teinit kuin Pasi Nurmisen kaatuminen.

Ei ole. Tällaisesta "vanhalle herrasmiehelle" vittuilusta et ole edes maininnut aiemmissa viesteissäsi, jotka ovat olleet täynnä epämääräistä lässytystä nykyajan noloista teineistä ja sinun ansioistasi (parempi kasvastus, selvinpäin torilla, kaikki matsit katsottu, et ole juntti / teini vaan arvostat Sakari Kuosmasta jne).

No se nyt liittyi siihen kun vanhoja muistelemaan tulleeseen mieheen, joka ei "rauhassa" saanut asiaansa kertoa kun "minulla on vain negatiivista sanottavaa, vittu joku SaiPa haistakaa vittu" juttua tullaan huutelemaan päälle. Että ei jakseta edes arvostaa vanhempia ihmisiä, vaan täytyy saada juhlia niin kuin itse lystää. En ole vieläkään juhlintaa vastaan, mutta kun nyt on kyseessä kansanjuhla, niin kai sielläkin pitää ajatella myös toisia, eikä vain itseään. En tiedä kuinka epämääräistä tämä lanseeraamasi lässytys sinun silmiisi nyt on ollut, mutta olen pahoillani jos en pidä siitä kun porukka ei oikeasti osaa käyttäytyä millään tasolla ja se ottaa päähän. Mikä tää Sakari Kuosmasen arvostamisjuttu nyt sitäpaitsi on? Kyllä sulla on hieno mielikuvitus ja keksit asioita jatkuvasti. Finlandia on hieno hymni kyllä. Kyllä sitä tuli mietittyä että onko nykynuorisolla oikeasti mitään rajoja, se nyt vaan paistaa helpoiten läpi suurissa tapahtumissa missä sitä porukkaa nyt yllättäen enemmän on. En nyt ymmärrä miksi tämän pointin esiintuominen satuttaa sinua niin syvältä henkilökohtaisesti että menee näin vaikeaksi?

Uutisten mukaan torilla juhlittiin varsin rauhallisesti eikä paikan päällä nähty juurikaan tappeluita. Itse en todistanut yhden ainuttakaan tilannetta, jossa olisi edes tönitty suutuspäissään. En myöskään nähnyt torin kansanjuhlissa ketään alasti tai esittelemässä vehkeitään. Sinunko lähettyvilläsi näitä tappeluita ja alastomuutta esiintyi?

Varmasti huomasit, että paikan päällä oli onnettoman vähän käymälöitä suhteutettuna populaan ja että nämä vähäiset pisteet oli sijoitettu huonosti. Jonnekin ne tarpeet on tehtävä enkä pidä sitä tuomittavana niin kauan, kun siitä ei aiheudu haittaa muille ihmisille. Mainitsemani Presidentinlinnan katto esimerkiksi ei ole oikea paikka virtaamiselle.

Juu, ei siellä sentään ihmeemmin tapeltu, mikä on ihan hieno asia. En ole väittänyt että vieressänä olisi täysalastomuutta esiintynyt, mutta VeikkoNiemismäistä touhua kyllä esiintyi. Johtuu osittain että joka paikasta ei tosiaan helposti ollut pääsyä bajamajoille. Jotkut sentään fiksusti yrittivät löytää edes jotenkin järkevän paikan tarpeittensa tekoon, toiset eivät. En tosiaan ole itsekään mikään ikäloppu, käytän alkoholia, olen itsekin ollut nuori(!), mutta olen osannut isoissakin tapahtumissa herranen aika käyttäytyä. Ei se varmasti kaikkia häiritse jos osa porukasta perseilee, mutta tällä kertaa, itseasiassa ensimmäistä kertaa, se pisti silmään pahasti ja oikeasti harmitti joidenkin ihmisten puolesta joista näki että "eiköhän lähdetä kun ei täällä voi lasten kanssa oikein olla".
Kyllä, saatoin ensimmäisessä viestissäni hieman ylireagoidakin ja ulosanti oli ainakin sinun mielestäsi jotenkin ilmeisesti henkilökohtaisesti loukkaavaa, mutta kyllä mua vähän harmittaa kun päälimmäiseksi muistoksi juhlasta jää nämä "ilonpilaajat" joilla itsellä oli varmasti helvetin hauskaa. Saa siellä jumalauta edelleenkin olla päissään, enkä nyt ole missään vaiheessa ylpeillyt että "minäpäs olin selvinpäin". Sinulle on ilmeisesti osunut paikka ja lähellä olleet ihmiset sieltä asiallisesta päästä, kun et voi millään nähdä kuinka joku voi olla eri mieltä, tai on voinut nähdä jotain sellaista joka vituttaa. Hyvä sinulle. Tai sitten olit itse sen verran simassa ettei kiinnostanut, tai sitten et vaan välitä siitä miten toiset ihmiset käyttäytyvät, vaan saavat puolestasi tehdä about mitä lystää.
 

Bronco

Jäsen
Mutta sinun mielestäsi ihminen joka ei pidä oikeasti huonokäytöksisistä alaikäisistä jotka ovat tulleet vain ryyppäämään, käytännössä vielä lapsiakin ovat, jotka rellestävät ilman minkäänlaisia rajoja, on paikallaan seisova murjottaja ja kitisijä, niin ok.

Ei. Ihminen joka valittaa kultajuhlien jälkeen kaikista muista live-esiintyjistä paitsi Sakari Kuosmasen yhdestä kappaleesta, toivoo sadetta ettei paikan päälle tulisi lajista tietämättömiä ja käyttää samassa viestissä termejä kuten "paskasakki", "idiootti", "juntti" jne... Sellaisesta kieltämättä tulee mieleen takakireä jannu (kuten siis oikeasti kirjoitin).

Mikä tää Sakari Kuosmasen arvostamisjuttu nyt sitäpaitsi on? Kyllä sulla on hieno mielikuvitus ja keksit asioita jatkuvasti.

Kirjoitit, että juntit ja teinit eivät tietenkään osanneet arvostaa Kuosmasen Finlandiaa. Kirjoitit myös, että haluat nostaa monien muiden lisäksi itsesi näiden väliinputoajien ja vapaakasvatuksen helmien yläpuolelle. Tällä logiikalla olisi hyvin luonnollista, että sinä arvostit ko. esitystä.

Tämäkään pointti ei siis ollut mikään täysin tyhjästä revitty mielikuvitukseni tuote. Toista maata ovat vastauksissasi ilmenevät kohdat, joissa yrität laittaa sanoja suuhuni tähän tyyliin: "Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii"."

En nyt ymmärrä miksi tämän pointin esiintuominen satuttaa sinua niin syvältä henkilökohtaisesti että menee näin vaikeaksi?

Ajattelin ettei edes Jatkoajassa voida negistellä mestaruuden jäljiltä, mutta heti ensimmäisessä avaamassani threadissa näin tehtiin. Oli mun virhe tutkia palstaa näin nopeasti tapahtumien jälkeen. En ota kirjoituksiasi kovinkaan henkilökohtaisesti saati yritä tehdä keskustelusta vaikeaa, kunhan vastaan näihin kysymyksiisi.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei. Ihminen joka valittaa kultajuhlien jälkeen kaikista muista live-esiintyjistä paitsi Sakari Kuosmasen yhdestä kappaleesta, toivoo sadetta ettei paikan päälle tulisi lajista tietämättömiä ja käyttää samassa viestissä termejä kuten "paskasakki", "idiootti", "juntti" jne... Sellaisesta kieltämättä tulee mieleen takakireä jannu (kuten siis oikeasti kirjoitin).

No se ensimmäinen viesti oli, kuten sanoin, ehkä hieman ylireagointia ja yliampuvaa tekstiä, kyllä voin sen myöntää. Myönnän ettei ulosanti nyt ollut sieltä parhaasta päästä, mutta olen tässä nyt yrittänyt sinulle avata mitä siinä haettiin. Enkä ole kyllä haukkunut muita esiintyjiä, lähinnä heidän sopivuuttaan tapahtumaan, muttei se ole nyt se pääpointti tai suurin vitutuksen aiheeni. Oikeastaan ei enää niin paljon koko asia edes kyrsi. Ja sadekaan nyt mukavaa olisi ollut verrattuna hyvään säähän, mutta olisi se kyllä karsinut niitä jotka tulivat vain dokaamaan koska kaverit kertoivat että "hei täällä on jotain meininkiä". Pari pisaraa siinä jossain välissä taivaalta tippui niin heti oli monet "ei vittu lähetää menee jos alkaa sataa, ei tääl viitti missää satees dokaa". Ja niin, finlandia hymni nyt vain oli mielestäni parasta antia musiikkipuolelta, ja sen nyt sattui esittämään tällä kertaa Sakari Kuosmanen. Ei se tee minusta mitään kaverin suurinta fania, ainakaan tietääkseni se ei tällä tavalla määräydy kenestä artistina pitää.
Se on mielestäni aivan sama mitkä juhlat ovat kyseessä, niin kyllä ihmisten silti tulisi käyttäytyä edes kohtuullisesti. Varsinkaan kun jotkut eivät oikeasti edes tienneet mitä olivat tulleet juhlimaan, ihan siinä sivusta kuultuna. Ja en pidä itseäni takakireänä jannuna, enkä sitä kyllä olekaan jos minut tuntee henkilökohtaisesti, tuo vain oli sellainen tunteiden purkaminen vittuuntuneeseen sävyyn. Harmi että Jay Baseline oli mennyt poistamaan viestinsä, siinä oli ymmärretty pointtini ja puettu se ihan fiksusti sanoiksi.

Kirjoitit, että juntit ja teinit eivät tietenkään osanneet arvostaa Kuosmasen Finlandiaa. Kirjoitit myös, että haluat nostaa monien muiden lisäksi itsesi näiden väliinputoajien ja vapaakasvatuksen helmien yläpuolelle. Tällä logiikalla olisi hyvin luonnollista, että sinä arvostit ko. esitystä.

Tämäkään pointti ei siis ollut mikään täysin tyhjästä revitty mielikuvitukseni tuote. Toista maata ovat vastauksissasi ilmenevät kohdat, joissa yrität laittaa sanoja suuhuni tähän tyyliin: "Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii"."

No eihän ne osanneet arvostaa kaunista isänmaallista hymniä kun oli tekemistä huutaa kuinka kännissä sitä taas ollaankaan. Kyllä arvostan myös kyseistä esitystä monen muun edelle, se on mielipidekysymys, mutta kuitenkin. Kyllä voin helposti nostaa itseni monen huonosti käyttäytyneen edelle joita siellä näin, sillä itselläni on hallussa ihan perus käytöstavat ja osaan käyttäytyä yleisötapahtumissa asiallisesti ja toiset huomioon ottaen. Ei se ole niin ylivoimainen tehtävä jota ei voisi kanssaihmisiltä vaatia. Jos ihan perusarvoja ja edes jonkinlaista hyvää käytöstä ei arvosta, niin sitten ei mitään. Yöllä kun kävin keskustassa, meno oli rehellisen railakasta ja siellä porukka oikeasti nautti siitä mitä on tapahtunut. Toritapahtuma toi mukanaan lieveilmiöt, ja paikalle ne ihmiset jotka olivat siellä vain viinan takia. Ja jos et ole huomannut, harrastat itse ihan samaa sanojen suuhun laittamista ja leimaamista tietynlaiseksi ihmiseksi yhden kirjoituksen perusteella.


Ajattelin ettei edes Jatkoajassa voida negistellä mestaruuden jäljiltä, mutta heti ensimmäisessä avaamassani threadissa näin tehtiin. Oli mun virhe tutkia palstaa näin nopeasti tapahtumien jälkeen. En ota kirjoituksiasi kovinkaan henkilökohtaisesti saati yritä tehdä keskustelusta vaikeaa, kunhan vastaan näihin kysymyksiisi.

Ymmärrän reaktiosi kun miettii että luit sen ensimmäisen viestini, josta en voi väittää olevani ylpeä, sillä ulosanti siinä ei todellakaan ollut millään huipputasolla. Harmitti vain monien ihmisten puolesta ja annoin näppäimistön laulaa. Mutta olisi kiva että yrittäisit nyt jättää sen siitä perustana olevan vastaanväittämisen pois ja koittaa avata sitä kantaa itsellesi mitä tässä olen yrittänyt sanoa. Siis juhlia saa ja pitää, maailmanmestaruus on voitettu, viinaakin saa vetää ja olla vaikka melkolailla perseet, mutta on mielestäni ihan kohtuullista odottaa jonkinlaista arvostusta muita ihmisiä kohtaan ja käyttäytyä itse sen mukaisesti että heitä itseään voisi arvostaa. En mä nyt hyvänen aika tänne turhaan tule keksimään negatiivisia asioita ja huutelemaan niistä, eikä mielestäni ole väärin puhua jos joku on mennyt juhlissa huonosti, vaan pitäisi väkisin olla vain iloinen ja todeta kuten Jukka Jalonen: "vittu meni hienosti".
Yleisesti kun miettii, juhlinta on mennyt ilmeisen hyvin kun ei ole ollut mitään tappeluita, ainakaan tullut ilmi, ja hienoa nähdä kansaa liikkeellä kun jotain on voitettu. Siltikin, ihan vain edes ne perusjutut pitäisi olla hanskassa ennen kuin lähtee kylille pyörimään. Olen kyllä muissa ketjuissa ilonnut mestaruudesta, ja heti voiton jälkeen keskustassa pyörinyt ja ihmiset olivat hyvässä hengessä, mutta toritapahtumassa sattui olemaan sitäkin juhlakansaa, jotka olisivat oikeasti voineet jäädä kotiin, tai kotona olisi voitu edes antaa pienet avut sille teini-ikäiselle juhlijalle ennen kuin se päästetään ihmisten ilmoille hillumaan. Joukossa se tyhmyys vielä tiivistyy.
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jos olisin ilkeämpi ihminen, toteaisin, että Salmelan maajoukkuepelit voisivat olla vaikka pelatut. Ei ollut ollenkaan niin korvaamaton kuin Aamulehti väitti. Kuitenkaan ei taida jaksaa vaivautua känniavautumisen tähden. Hieno mestaruus ja olihan Anssi tietysti osa joukkuetta, onnittelut siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Rolli92

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt loppu se jeesustelu, tasavallan presidentti Tarja Halonen on todennut kultajuhlan sujuneen kohtuullisesti. linkki MTV:n uutiseen Jos Tarjalla ei oo valittamista, vaikka joutui Leijona-porukan kenties humalaisimman henkilön halattavaksi, niin turha on meidän muidenkaan suuremmin valittaa täällä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En tiedä onko joku jo maininnut asiasta, mutta pakko antaa tunnustusta Jani Lajuselle uskomattomasta tanssista pytyn kanssa "Ihanaa ,Leijonat,Ihanaa"-biisin aikana:D
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Streider: kyllä pointtisi on ymmärretty ihan ensimmäisestä viestistä alkaen.

No se on hyvä ettei tarvitse enempää asiasta selittää, ei hirveästi enää kiinnostaisi.

Esimerkkejä tästä? Leimaamista harrastin ja harrastan kyllä.

Aivan. Yhtälailla voisin kysyä esimerkkejä niistä sinulta kun väitit samaa minusta.

"Tämäkään pointti ei siis ollut mikään täysin tyhjästä revitty mielikuvitukseni tuote. Toista maata ovat vastauksissasi ilmenevät kohdat, joissa yrität laittaa sanoja suuhuni tähän tyyliin: "Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii"."

En ole tuossa laittanut sanoja suuhusi, halusit vain ymmärtää asian niin, voin siis väittää sinun tehneen samoin ihan samalla periaatteella. Tuossa olen, kuten sinäkin, antanut kuvaelman sinusta ihmisenä. Sehän on sinulle käsittääksen ihan ok, ainakin omien juttujesi perusteella. Tämäkään ei ollut täysin tyhjästä revitty mielikuvitukseni tuote ja sitä rataa, vai miten se meni. Yhtälailla voin sinusta vetää ihmisenä johtopäätökset kuin sinäkin minusta, kun se sinusta on ihan ilmeisen asiallista tehdä kenestä vain. Yhtälailla se, että sanot minun olevan about jonkun Kuosmasen suurin fani ja haukkuneeni muut esiintyjät, on sanojen suuhun laittamista kuin tuo minun yksi lauseeni.

Mutta eiköhän tää nyt ole jo käsitelty tapaus, ny rillataan. Eikös vaan?
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Juups, ruvetkaa nyt Steider ja Broncokin rillaamaan, teidän battle is over heh.
Kyl vähäsen kyrsii kun viime ajat Suomen hienon mestaruuden voiton sijaan keskustelu on kääntynyt joukkueen tapaan juhlia.. Kaarlon sanoin WTF ? 16 vuoden tauon jälkeen voitetaan pytty niin tottakai sitä saa ja pitää juhlistaa. Kauhea poru kun muutama heppu on vähän tukevammassa maistissa. Kasvatustyö tehdään muualla kun leijonien toimesta ! Jukka Jalonen on kommentoinut tätä keissiä mielestäni parhaiten.. rillataan nyt taas ja lopetaan tämmöinen paskanjauhaminen jookosta !
 

Bronco

Jäsen
Yhtälailla se, että sanot minun olevan about jonkun Kuosmasen suurin fani ja haukkuneeni muut esiintyjät, on sanojen suuhun laittamista kuin tuo minun yksi lauseeni.

Lue niitä vitun viestejä! En ole missään vaiheessa kirjoittanut sinun olevan Sakari Kuosmasen suurin fani tai edes hänen faninsa ylipäätään. En ole myöskään kirjoittanut sinun haukkuneen esiintyjiä, vaan valittaneen niistä. Kuten jokainen voi täältä käydä lukemassa, näin olet myös tehnyt.

Aivan. Yhtälailla voisin kysyä esimerkkejä niistä sinulta kun väitit samaa minusta.

Ja näitähän löytyy, kolme esimerkkiä samasta viestistä:

Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii".

Vanhalle herrasmiehelle joka on tullut juhlimaan ja muistelee menneitä ja juttelee muistoistaan toiselle ihmiselle, on ilmeisesti mielestäsi asiallista vittuilla?

Niin, mutta sinun mielestä tämä kaikki tappeleminen, virtsaaminen, ja vehkeillään rilluttelu on hienoa
 

LaRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Lue niitä vitun viestejä! En ole missään vaiheessa kirjoittanut sinun olevan Sakari Kuosmasen suurin fani tai edes hänen faninsa ylipäätään. En ole myöskään kirjoittanut sinun haukkuneen esiintyjiä, vaan valittaneen niistä. Kuten jokainen voi täältä käydä lukemassa, näin olet myös tehnyt.

Eihän sun kanssa oikeasti voi keskustella, enkä enää edes halua. Nyt väität ettet ole näin sanonut ja koko ajan pitää yrittää kaivaa jotain negatiivista ja parkua siellä, rauhoitu jo nyt hyvänen aika, kukaan ei jaksa lukea enää. Naurattaa tämä sinun asenne, että saat sanoa mitä vain ja et voi olla väärässä. Ei tässä ole kysymys siitä kuka oli oikeassa kuka oli väärässä ja kuka on sanonut mitä, koita nyt ymmärtää ettei tässä haeta mitään voittajaa, kuten ilmeisesti olet ymmärtänyt asian. Lue itse tekstejä vaikka loppuikäsi ja marise niistä tänne. Itselläsi on jotain sisäistämisvaikeuksia niin on oikeasti melko turha tulla niistä vuodattamaan enää.



Ja näitähän löytyy, kolme esimerkkiä samasta viestistä:

Kiva jos huono käyttäytyminen on sinun mielestäsi ihan "helvetin siistii".

Vanhalle herrasmiehelle joka on tullut juhlimaan ja muistelee menneitä ja juttelee muistoistaan toiselle ihmiselle, on ilmeisesti mielestäsi asiallista vittuilla?

Niin, mutta sinun mielestä tämä kaikki tappeleminen, virtsaaminen, ja vehkeillään rilluttelu on hienoa

Anteeksi nyt, miten nuo kaksi ensimmäistä millään tasolla mahtuvat kategoriointiisi joka tukisi väitettäsi. Toinenkin on selvästi kysymys, ei sanojen suuhun laittamista. Ja viimeinenkin on lähinnä samanlaista sinun leimaamista samalla periaatteella jolla leimaat muita ihmisiä, niin onhan se ihan hauskaa kun se sinua niin kauheasti ärsyttää ja pitää itkeä. Taaskin piti viestistäni kaivaa kaikki ne kauheudet ja negatiiviset asiat joissa annoin vähän takaisinpäin, hieno tämä sinun käytäntösi keskustella asioista. Turha sinun kanssa on enempää keskustella, kuten jo sanoin, kun et saa nähtävästi mitään rakentavaa vihaistuspäissäsi aikaiseksi. Minä olen asiani sanonut enkä jaksa enää näistä "sinä teet väärin, ei noin, sinä sanoit näin täältä voitte lukea kuinka olet väärässä" parkumisistasi keskustella, mutta sinä et varmasti ole itkujasi vielä itkenyt. Yrittäisit pysyä aiheessa. Kannattaa tutkia muuten wikipediasta esimerkiksi aihe "retorinen kysymys", niin ehkä sinullekin aukeaa elämästä yksi asia lisää.

Edelleenkin, ny rillataan! En ymmärrä miten joku voi noin masentua kun on kultajuhlat käynnissä, vai miten se meni?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Linkki vie seiskan sivuille uutiseen, jossa kerrotaan Granlundin valinneen kaksi brunettea kanssaan jatkoille. Rööki kädessä hengailevan Lepistön voi bongata alimmasta kuvasta.

Peukku seiskalle Pesosen ja Nokelaisen (?, huppupää voisi olla esim myös Lassila ilman partaa) kutsuminen bruneteiksi. Pesosta tosin kommenteissa epäillään myös Miken mummoksi tai äidiksi.
 

Bronco

Jäsen
Nyt väität ettet ole näin sanonut

Lainaa vapaasti aiemmista viesteistäni ne kohdat tähän, joissa sitten olen sanonut sua Sakari Kuosmasen faniksi tai että haukuit esiintyjiä. Niin helppoa on todistaa meikäläinen valehtelijaksi.

Taaskin piti viestistäni kaivaa kaikki ne kauheudet ja negatiiviset asiat joissa annoin vähän takaisinpäin, hieno tämä sinun käytäntösi keskustella asioista.

Pyysit kohtia, joissa olet vääristellyt sanomisiani ja tarjoilin esimerkkejä sinulle.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Lainaa vapaasti aiemmista viesteistäni ne kohdat tähän, joissa sitten olen sanonut sua Sakari Kuosmasen faniksi tai että haukuit esiintyjiä. Niin helppoa on todistaa meikäläinen valehtelijaksi.

Edelleenkin, yhtälailla tuo väite pitää paikkansa kuin sinun väitteesi minusta. Ellei asia mielestäsi ole niin, että sinun sanomisesi ovat korkeammassa arvossa kuin toisten, ja ne eivät ole vertailukelpoisia keskenään. Pää pois sieltä syvältä nyt. Sinä näet asiat nyt jatkuvasti "omaksi eduksesi"


Pyysit kohtia, joissa olet vääristellyt sanomisiani ja tarjoilin esimerkkejä sinulle.

Sinä ymmärrät ne sellaisiksi, vaikkei ne sellaisia ole. Yhtälailla tarjoilet samanlaisia väitteitä mutta ne eivät mielestäsi ole mitenkään hyväksyttäviä väitteitä. Edelleenkin, lue ylempänä oleva teksti ja mieti samat asiat tähän. Sinä näet asiat samat asiat erilaisina, riippuen siitä sanotko sinä itse ne, vai joku toinen. Kevyen pahat laput silmillä sä vedät sitä starlettia sinne lepikkoon, eikä kukaan työnnä sitä takaisin tielle.

Ihan oikeesti, anna jo olla ja ala rillaamaan jos osaat. Ensin kitistään että miten joku voi kultajuhlien aikaan olla negatiivinen, ja sitten vedetään itse pohjanoteeraus asian suhteen. Katso vaikka nyt se maalikooste uudestaan ja Mertarannan huutoa nauhalta, niin saattaa tulla parempi mieli. Itselleni tämä homma on ollut jo ihan over and out kuten olen sanonut, mutta siellä sitä jaksetaan..

Kiitos Markoolio, juuri näin. Tämä ei enää liity mitenkään mihinkään torijuhliin, ihan oikeasti. Loppu, slut, tack.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Juhlista on kotiuduttu ja en vieläkään pysty oikein ymmärtämään mitä leijonat teki. Maailmastaruus, huikeeta! Yhtään syvempää analyysia en lähde tekemään, eikä kiinnosta edes tehdä, mutta todettakoon vain LEIJONAT VM. 2011 olevan paras JOUKKUE mitä olen nähnyt elämäni aikana, aivan huikea joukkue.

Juhlat olivat kaikinpuolin aivan uskomattomat ja tunnelma koko ajan käsinkosketeltava. Kyllähän tämä todisti, että Suomi on viimeisen päälle kiekkokansaa. Vaikka Suomi voittaisi jalkapallon maailmasmestaruuden, ei varmana koettaisi samanlaista kansanjuhlaa. Aivan käsittämätöntä, että jo sunnuntai yönä lähes jokaisessa Suomen paikkakunnassa oli hirveä meno. Tämä oli leijonien ja koko Suomen kansan voitto, molemmat ovat taatusti sen ansainneet.

Sitten tämä kritiikki leijona pelaajien juhlia kohtaan. Voi herranjumala! Jätkät ovat voittaneet 16 (!!!!!) vuoden jälkeen jääkiekon MAAILMANMESTARUUDEN Suomelle ja olivat kännissä ja pitivät täysin ansaitusti hauskaa, niin jotkut tissiposket vielä kehtavat haukkua heitä? Ei jumalauta. Suomi on kansa, jossa kaikille viina maistuu. Suomi on kansa, jossa jääkiekko on lähes elämää tärkeämpi asia. Suurin osa näistä pelaajista tuskin tulevat kokemaan moista juhlaa, enää ikinä elämässään ja jotkut jaksavat vielä avautua heidän käytöksestään? En tosiaan ymmärrä. Mikäli 100 000 juhliasta n. 70 000 olivat kännissä, niin itse pääarkkitehtien olisi täytynyt olla sitten juhlat selvinpäin? Valoja päälle, ei niitä maailmanmestaruuksia ole turhan useita Suomeen tullut.

Muuten "yöelämässä" juhlinta oli todella asiallista ja koin ylpeänä olevan Suomalainen, kun ventovieraatkin tulivat halailemaan ja huutamaan Suomea ja vaihtamaan kuulumisia. En nähnyt ainuttakaan tappelua, mikä oli todella positiivista. Juhlien varjopuoli tosin oli tyttö, joka tippui nosturista kadulle ja naama oli siinä kunnossa, että pelkäsin jo pahinta. Jälkiviisana on hienoa sanoa, että oliko järkeä kiivetä nosturin katolle, mikäli juuri ja juuri pysyy pystössä... Viiden aikoihin, kun olimme nukkumaan menossa niin joukko mustaihosia tulivat vielä haastamaan tappeluun. En ole rasisti, mutta en todellakaan ole yllättynyt, että näin kävi. Tappelua ei kuitenkaan luojankiitos tullut.

Jokatauksessa vuosi 2011 jäi sydäMMeen ja tästä puhutaan ja muistellaan vielä kauan! Kiitos LEIJONAT, kiitos Suomi tämä oli jotain täysin uskomatonta ja ainutlaatuista!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös