Topias ”Toppe” Haapanen

  • 16 123
  • 128

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Loppupeleissä sillä menneellä ei ole kuitenkaan paskaakaan väliä kun syksyllä kiekko putoaa jäähän. Tottakai me annetaan sille tässä kohtaa painoarvoa kun ei ole mitään muutakaan mihin tarttua. Muistin virkistämiseksi kannattaa kuitenkin tutusta vaikka Nurmen, Pajuniemen ja Pullin urakehityksiin.

Uskallan veikata että ennemmin tai myöhemmin Väisänen tulee lyömään itsensä läpi liigatasolle. Toivottavasti Palloseuralla on edes hitusen enemmän kärsivällisyyttä mitä osalla täällä.
Kyllä se mennytkin jotain merkitsee, tai muutenhan meillä ei olisi mitään mihin verrata pelaajia. Monella se mennyt jää päähän pyörimään ja vaikeuttaa tekemistä, toisilla taas hyvä edellinen kausi aiheuttaa lentokelin.
Väisänen on kyllä mulle täysin outolintu..vähän kuin Pullikin..mä en kertakaikkiaan näe sitä mitä näkee scoutit. Siksi mä katselenkin pelejä kotona tai G-pisteellä, ja joudun maksamaan lipuista.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mites Pullin pohjoisamerikan valloitus edennyt?

Olisihan se hienoa Pulli vielä kauden täällä nähdä. Ja mahdollistakin, kun Pullilla oli sopimus tänne. Kun myöskään AHL:ä ei voi käytännössä tulla kysymykseen, ilman erillistä sopimista. Eli joko TPS tai NHL.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mites Pullin pohjoisamerikan valloitus edennyt?

Olisihan se hienoa Pulli vielä kauden täällä nähdä. Ja mahdollistakin, kun Pullilla oli sopimus tänne. Kun myöskään AHL:ä ei voi käytännössä tulla kysymykseen, ilman erillistä sopimista. Eli joko TPS tai NHL.
Pullin itsensä mukaan NHL tai AHL. @Jalasvaara laittoikin tästä jo toiseen ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös