TOP 5 Parhaimmat autot, joita olen ajanut
1. Range Rover Vogue (L405)
2. Nissan Leaf 60 kwh (ZE1)
3. Mazda MX-5 (NC)
4. Ford Mustang (S550)
5. Jaguar XF (X250)
TOP 5 Huonoimmat autot, joita olen ajanut
1. Volvo XC40. Helvetin kallis muovikippo ja vielä rumakin, niin kuin kaikki nyky-Volvot.
2. Volkswagen Transporter (T4). Käytetty paku jostain 1990-luvun lopusta ja jolla oli ajettu ainakin 300 000 km, joka hyytyi pari kilometriä ennen bensa-asemaa keskellä kylmintä pakkasjaksoa vuonna 2010. Lämmityslaite alkoi toimia vasta ajettuani 120 kilometriä, joten sisällä oli sellaiset virkistävät 15 astetta pakkasta suurimman osan ajasta. Kyseessä oli vuokrapaku, joka oli vielä pari vuotta sitten kilvissä.
3. Fiat Doblo (223). Kiihtyvyys 0 - 80 km/h vei minuutin, etuakseli oli parilla niitillä kiinni, tavaratilan lattiaa peitti muutama metallilevy, joita siirtämällä pystyi ujuttautumaan auton pohjan läpi jopa ihan normaalikokoinen mies. Ruostetta joka paikassa ja samoin öljyä. Onneksi ajoin autoa kesäaikaan, joten minun ei tarvinnut huolehtia lämmityslaitteesta. Jarrut toimivat hyvin, oikeassa eturenkaassa sekä toisinaan toisessa takarenkaassa. Poliisit meinasivat pysäyttää useaan otteeseen, koska auton liike näytti niin hataralta, mikä taas johtui siitä, että akselit olivat vääntyneet jossain kolarissa. Matka Hankoon ja takaisin ei ole koskaan ollut niin pitkä kuin tuolla autolla.
4. Hyundai Grace. Taas yksi vuokrapaku. Motarilla oli hauskaa painella tällä, sillä huippua auto keräsi 75 km/h tunnissa, talvisin vielä vähemmän. Hyvä puoli autossa oli se, että lämmityslaite toimi ja toinen, että auto oli niin surkea, ettei kukaan halunnut varastaa sitä. Tämän huomasin siitä, että auton apukuskin puoleinen ei mennyt lukkoon, ja koska autossa ei ollut mitään arvokasta sisällä, se oli ehjänä myös pari yötä kadulla oltuaan.
5. Peugeot Boxer. Vuokrapaku ja 15 vuotta vanha sellainen. Kolho kuin mikä, mutta ainakin kääntösäde oli pieni.