TOP 5-ketju

  • 371 175
  • 3 902
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Top 5 BB:t

1. B.B. King
2. Birgitte Bardot
3. Benazir Bhutto
4. BeeBee (lyhytikäinen suomalainen bändi 90-luvun lopulta)
5. Postinumeroalue Blackburnissa
Not even bubbling under: Big Brother

Ja tähän se kliseinen hymiö perään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Top 5 reality ohjelmat (Suomi)

1. Pasila
2. Vain Elämää
3. Napakymppi
4. Poliisit (joskus kyllä liian näytelty ja siloiteltu verrattuna Pasilaan, joka oli poliisit tv-sarjan edeltäjä)
5. Big Brother
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
TOP-5 historian kamalimmat mätää ripulipaskaa suomeksi ulostaneet orkesterit:

1. Mamba
2. Yö
3. Zen Cafe
4. JVG
5. Fintelligens

Nämä siis toki vain omalta kohdaltani kuultuna paskaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Top 5 TV-sarjat

1. Hill Street Blues
2. Sopranos
3. Tohtori Sykerö
4. Monty Python’s Flying Circus
5. Janosik
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
TOP 5 suosikki naisvokalistit rockin ja metallin saralla:

1. Elize Ryd (Amaranthe)
2. Jenna McDougall (Tonight Alive)
3. Hayley Williams (Paramore)
4. Lacey Sturm (ex-Flyleaf/nyk.sooloartisti)
5. Maria Brink (In This Moment)

PS. Myönnän, että laulajan ulkonäöllä saattoi olla vaikutusta raadin valitsemaan ykkössijaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
TOP 5 suosikki naisvokalistit rockin ja metallin saralla:

1. Elize Ryd (Amaranthe)
2. Jenna McDougall (Tonight Alive)
3. Hayley Williams (Paramore)
4. Lacey Sturm (ex-Flyleaf/nyk.sooloartisti)
5. Maria Brink (In This Moment)

PS. Myönnän, että laulajan ulkonäöllä saattoi olla vaikutusta raadin valitsemaan ykkössijaan.
Taidan olla aika vanha, kun en ole kenestäkään mainitusta koskaan kuullutkaan. Minun lempinaislaulajiani ovat Kate Bush, Debbie Harry, Patti Smith, Janis Joplin, Tina Turner ja Billie Holiday.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Taidan olla aika vanha, kun en ole kenestäkään mainitusta koskaan kuullutkaan. Minun lempinaislaulajiani ovat Kate Bush, Debbie Harry, Patti Smith, Tina Turner ja Billie Holiday.
Juu, ollaanhan myö vähän eri sukupolvea... Oot sillai kevyesti noin puolet mua vanhempi niin eihän tuo tietenkään voi olla näkymättä naismaussa.

Edit: Okei, mä liiottelin pikkasen. Parisenkymmentä vuotta mua ennen kuitenkin oot putkahtanut tälle planeetalle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu, ollaanhan myö vähän eri sukupolvea... Oot sillai kevyesti noin puolet mua vanhempi niin eihän tuo tietenkään voi olla näkymättä naismaussa.

Edit: Okei, mä liiottelin pikkasen. Parisenkymmentä vuotta mua ennen kuitenkin oot putkahtanut tälle planeetalle.
En ajatellut näitä naisia kuten mies ajattelee naista, vaan ihan kuten kuuntelija ajattelee laulajaa. Osa noista on ihan susirumia mutta vittu mitkä äänet... Ja jos haluaa kuulla ERITTÄIN seksikästä naislaulua, niin näppäilkää juutuupiin Genya Ravan ja Love Is A Fire. Siinä on biisi josta mie saan stondiksen joka kerta kun sen kuulen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En ajatellut näitä naisia kuten mies ajattelee naista, vaan ihan kuten kuuntelija ajattelee laulajaa. Osa noista on ihan susirumia mutta vittu mitkä äänet... Ja jos haluaa kuulla ERITTÄIN seksikästä naislaulua, niin näppäilkää juutuupiin Genya Ravan ja Love Is A Fire. Siinä on biisi josta mie saan stondiksen joka kerta kun sen kuulen.
Mä arvioin noita naisia itse kokonaisuutena. Tietenkin jos listalla olisin arvioinut pelkästään näiden naisten fyysistä viehättävyyttä, niin ei tuonne olisi mahtunut kuin varmaan just Elize...

No kuitenkin, pointtini oli että se kun sinä olet syntynyt -74(?) ja minä vasta -93 niin kyllähän tässä voidaan helposti puhua jo kahden sukupuolen välisestä kuilusta. Ihan jo siinäkin, että millaisista bändeistä/artisteista me tykätään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mä arvioin noita naisia itse kokonaisuutena. Tietenkin jos listalla olisin arvioinut pelkästään näiden naisten fyysistä viehättävyyttä, niin ei tuonne olisi mahtunut kuin varmaan just Elize...

No kuitenkin, pointtini oli että se kun sinä olet syntynyt -74(?) ja minä vasta -93 niin kyllähän tässä voidaan helposti puhua jo kahden sukupuolen välisestä kuilusta. Ihan jo siinäkin, että millaisista bändeistä/artisteista me tykätään.
73. Samaa vuosikertaa kuin Jere Lehtinen, Sami Kapanen, Sami Hyypiä, Maija Vilkkumaa, Lauri ”Jarkko Suo” Tähkä, Kerkko Koskinen, Jonna Tervomaa ja Miikka Nousiainen. Voisit olla poikani. Ehkä oletkin. Vieläkö mutsisi tykkää pitää punaista nahkaista minihametta?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
73. Voisit olla poikani. Ehkä oletkin. Vieläkö mutsisi tykkää pitää punaista nahkaista minihametta?
Mun faija oli kyl jo 30 kun putkahdin mutsin kohdusta ulos, mutta olishan tuo tosiaan teoriassa jopa mahollista. Heh!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikko ”Herra Ylppö” Mäntymäki ja näyttelijätär Matleena Kuusniemi ovat myös muuten samaa vuosikertaa kuin mie. Jälkimmäinen on minua kaksi päivää vanhempi, edellä mainittu kirjailija Miika Nousiainen jopa kolme. Se selittänee hänen harmaantumisensa. Sami Hyypiä puolestaan on ihan junnu, jätkä on minua reilun viikon nuorempi. Ja nyt jo uransa lopettanut, ihme kundi. Parhaat vuodet vasta edessä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas täällä puhutaan syntymävuosista. Tuli toissapäivänä Erja Lyytistä katsellessa, ja kuunnellessakin, mieleen että pitää laatia TOP5-lista kanssani syntymävuoden jakavista muusikoista. Laitetaan aluksi vain kotimaiset:

1. Tuomas Holopainen
2. Erja Lyytinen
3. Risto Ylihärsilä
4. Ville Valo
5. Tommi Liimatta
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kas täällä puhutaan syntymävuosista. Tuli toissapäivänä Erja Lyytistä katsellessa, ja kuunnellessakin, mieleen että pitää laatia TOP5-lista kanssani syntymävuoden jakavista muusikoista. Laitetaan aluksi ainakin vain kotimaiset:

1. Tuomas Holopainen
2. Erja Lyytinen
3. Risto Ylihärsilä
4. Ville Valo
5. Tommi Liimatta
75? Eipäs olekaan, vaan 76. Enkä guuglettanut.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
75? Eipäs olekaan, vaan 76. Enkä guuglettanut.
Erja loukkaantuisi.
+1

E: Oho, korjaus näkyy lainauksessa ennen kuin varsinaisessa viestissä...

Ulkomaiset olisikin pahempi lista. Ulkomuistista tulee mieleen vain Jenny Lewis (Rilo Kiley ym.) ja Gaz Coombes (Supergrass).
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erja Lyytisen kanssa juttelin kun oli vetänyt hemmetin hyvän keikan Joensuun Ilovaarirockissa männäkesänä. Olipas muuten äärimmäisen kohtelias ja miellyttävä ihminen. Jäi todella hyvä mielikuva tuon pariminuuttisen jälkeen. Otti kehut vastaan ammattilaisen tavoin, toisaalta vaatimattomasti mutta selkeästi tiedostaen, että tuli vedettyä helkkarin hyvä setti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Erja loukkaantuisi.
+1

E: Oho, korjaus näkyy lainauksessa ennen kuin varsinaisessa viestissä...

Ulkomaiset olisikin pahempi lista. Ulkomuistista tulee mieleen vain Jenny Lewis (Rilo Kiley ym.) ja Gaz Coombes (Supergrass).
Tuon Rilo Kileyn olen kuullut joskus jossain, ja minun mieleni vääntää sen aina muotoon Kilo Riley. No, lienee se ja sama.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikös muuten niitä Tehosekoittimen jamppoja ollut joku syntynyt 76? Ja olikos se Simo Santapukkikin samaa vuosikertaa? Ei kun ehkä 78. No ainakin Reverend Bizarren Albert ja Peter on seitenkutosia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Syntymävuoteni parhaat levyt, top jotain

1. Houses of the Holy
2. Quadrophenia
3. Pronounced Leh-nerd Skin-nerd
4. Dark Side of the Moon
5. Tres Hombres
6. Goat’s Head Soup
7. Wake of the Flood
8. Greetings From Asbury Park, N.J.
9. Sabbath Bloody Sabbath


...ja niin edelleen. Onko tänä vuonna tehty yhtään levyä, joka voisi olla tuolla listalla? Tehdäänkö enää hyvää musiikkia ollenkaan ikinä missään?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös muuten niitä Tehosekoittimen jamppoja ollut joku syntynyt 76? Ja olikos se Simo Santapukkikin samaa vuosikertaa? Ei kun ehkä 78. No ainakin Reverend Bizarren Albert ja Peter on seitenkutosia.
Wikipedia pyytää lähdettä Matti Mikkolan kohdalla, mutta jos se on 1976 syntynyt kuten siellä väitetään, niin voisi laittaa Liimatommin tilalle. Otto on ainakin.

Apulannan originaaleista Wirtanen ja Temonen on 75 ja Santapukki 77.

EIpä ulkomaisia seiskakutosia löytynyt Wikipedian listaukseltakaan kovin montaa mainittavaa aiemmin sanomieni lisäksi. (Leslie) Feistiä olen kuunnellut silloin tällöin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vähän kun kuukletin, niin näitä 76 syntyneitä löytyi aika liuta. Ruud van Niistelroy, sitäkin pidin ihan aikuisena mutta nuorempihan tuo minua on. Hanno Möttölä, Virpi Kuitunen, Samu Haber jonka aina sekoitan Sam Huberiin. Pitkään luulin että se on sama henkilö. Karita Tuomola ja Paavo Arhinmäki. Vittu, ENTINEN ministeri on nuorempi kuin minä! Ja just kun olin päässyt tottumaan siihen ajatukseen, että politiikka on jotain mitä aikuiset tekee, sellaiset joilla on elämänkokemusta. Kuulemma meillä on nyt jo 80-luvulla syntyneitä ministereitä. Ne vittu leikki päiväkodissa hiekkalaatikolla kun mie kuuntelin Bon Scottia. Nyt ne on vallan kahvassa ja mie kuuntelen edelleen Bon Scottia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös