1/5 koska olen liian laiska ajamaan partaa. Nimimerkillä jouluaatosta asti kasvanut risukoksi.Top 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset
5. Pitkät hiukset miehillä
1/5 koska olen liian laiska ajamaan partaa. Nimimerkillä jouluaatosta asti kasvanut risukoksi.Top 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset
0/5, mutta olen kyllä eri mieltä jokaisesta. Lävistykset noista ainoa, mistä ehkä voisin olla lähes samaa mieltä.Top 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset
Viiksiä ei tällä hetkellä ole, enkä ole lävistyksiä ikinä ottanut. Tatuointeja vain kaksi, parta on taas sopivan mittainen, hiukset olleet lyhyet viimeksi 2014 (jossain kohtaa oli vasen sivu ajeltuna). Voisi kyllä jonkun paikan kropasta lävistää.Top 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset
3. ViiksetTop2 - Tyylikkäintä ihmisissä
1. Ovat sellaisia kuin ovat
2. Eivät ole silti ihmisperseitä
Tää nyt on kyllä ihan täyttä paskaa monelta osin. Kyllä mä sanon että esim. Tom Selleck on helvetin paljon tyylikkäämpi viikisensä kanssa kuin ilman niitä.Top 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset
Viikset on niille ketkä viettää aikaa peilin edessä enemmin kuin naiset!!3. Viikset
Tää nyt on kyllä ihan täyttä paskaa monelta osin. Kyllä mä sanon että esim. Tom Selleck on helvetin paljon tyylikkäämpi viikisensä kanssa kuin ilman niitä.
Haluatko lukita vastauksesi?Piti muuten ihan googlettaa Tom Selleck ilman puikkoja ja olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi. Tuo puikoton Tom Selleck ei ole koskaan päässyt panemaan.
Piti ihan miettiä miten Frendeissä meni kun Selleck oli siellä joissain jaksoissa ilman viiksiä. Muistelisin että jonkun kerran suhde Monican kanssa päättyi lopullisesti kun Selleckin pensselit loistivat poissaolollaan.Piti muuten ihan googlettaa Tom Selleck ilman puikkoja ja olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi. Tuo puikoton Tom Selleck ei ole koskaan päässyt panemaan.
Haluatko lukita vastauksesi?
Paljonko on kuvien välissä muuten aikaa? Riittääkö 40 vuotta? Ei tuo nyt ihan relevantti vertailu ole. Ei siinä, onhan tuossa nuoressa ja viiksettömässä Selleckissä jotain James Bondin tapaista.Haluatko lukita vastauksesi?
Katos, ite Sir Roger Moore on samaa mieltä, että viikseton Selleck saa pildeä enemmin kuin tuo nörde-Selleck :DPaljonko on kuvien välissä muuten aikaa? Riittääkö 40 vuotta? Ei tuo nyt ihan relevantti vertailu ole. Ei siinä, onhan tuossa nuoressa ja viiksettömässä Selleckissä jotain James Bondin tapaista.
Mitä sä nyt horiset? Kunhan otin kantaa täysin älyllisesti epärehelliseen vertailuun kahden kuvan välillä.Katos, ite Sir Roger Moore on samaa mieltä, että viikseton Selleck saa pildeä enemmin kuin tuo nörde-Selleck :D
Oispa Selleck ollut James Bond. Viikset ja Ferrari.Katos, ite Sir Roger Moore on samaa mieltä, että viikseton Selleck saa pildeä enemmin kuin tuo nörde-Selleck :D
Ihan sama mutta Lemmy Kilmisterillä oli tyyliä.Viikset on niille ketkä viettää aikaa peilin edessä enemmin kuin naiset!!
Lemmy kelpaa aina!!Ihan sama mutta Lemmy Kilmisterillä oli tyyliä.
Joo ja kyllähän Freddie Mercury oli nimenomaan viiksiensä kanssa paljon kovempi rokkikukko kuin mitä ilman niitä. Naisten saamiseen en hänen kohdallaan ota kantaa, koska se nyt ei miestä tainnut niin erityisesti kiinnostaa muutenkaan.Ihan sama mutta Lemmy Kilmisterillä oli tyyliä.
Tämä on aika epäreilu vertailu kun viiksettomässä kuvassa hän on paljon nuorempi. Komea varmaan olisi aina ollut viiksettömänäkin.Haluatko lukita vastauksesi?
Mutta kyllähän jostain kertoo sekin, että jotkut roolit on menneet Selleckiltä ohi silloin kun hän on ollut viiksetön. Mies vielä itse sanoi että on ihan yhtä hyvä näyttelijä viiksien kanssa tai ilman, mutta kyllähän se vaan niin merkittävä osa hänen persoonaansa on että sinänsä ymmärrän että niitä arvostetaan niin paljon.
Tämän hetken ehdoton suosikkisarjani. Aloitin keväällä katsomaan ja nyt mennään seiskakauden lopussa.Blue Bloodsin Frank Reagan tuhahtaa viiksiensä alta niin siinä on uskottavuutta.
Muuten ihan viihdyttävä, mutta ne jeesustelut ruokapöydässä vähän tympii. Plussan puolella kuitenkin reilusti.Tämän hetken ehdoton suosikkisarjani. Aloitin keväällä katsomaan ja nyt mennään seiskakauden lopussa.
Riippuu vähän keskusteluista, silloin kun Henry jakaa viisauksiaan tai Dannyn teinipojat pistää jäätäviä onelinereita niin tulee yleensä tiputtua ihan huolella. Nicky on vähän turhan näsäviisas ja Erin kanssa vähän kuiva, Danny yleensä pistää hyvää settiä. Jamiella riippuu siitä, että onko siinä moodissa kun kaikki tehdään by the book vai siinä kun voi käyttää vähän luovuutta.Muuten ihan viihdyttävä, mutta ne jeesustelut ruokapöydässä vähän tympii. Plussan puolella kuitenkin reilusti.
Kyllä joillekin parta sopii erittäin hyvin. Etenkin miehille, joilla ei hirveästi ole ns. muotoa leuassa. Ks. esimerkkikuvat brittikoomikko David Mitchellistä, joka on mielestäni tyyppiesimerkki tällaisesta ihmisestäTop 5 ulkonäköön viittaavat asiat, jotka eivät ole koskaan tyylikkäitä:
1. Tatuoinnit
2. Lävistykset
3. Parta
4. Viikset