Tää on AINA ilo silmälle... ja korville...Mutta -69 Mustang Mach I on kyllä ilo silmälle.
Jos jotain saisi toivoa, niin semmoinen Cobra-symboli tuohon kertomaan omaa tarinaansa...
Tää on AINA ilo silmälle... ja korville...Mutta -69 Mustang Mach I on kyllä ilo silmälle.
Jesus, sinä sairas, sairas yksilö. Jos ei tää ylitä mauttomuuden rajaa niin ei mikään! Raportoitu!Mites olisi Tuksun kanssa pikku kuusysit?
Mites olisi Tuksun kanssa pikku kuusysit?
Pikkuisen sama ajatuksen juoksu kulki läpi onton pääni...Jesus, sinä sairas, sairas yksilö. Jos ei tää ylitä mauttomuuden rajaa niin ei mikään! Raportoitu!
edit. Toisaalta, kelakkaa. Kuusysissä Tuksun kanssa kun sillä on takana kahen viikon pilleri- ja viiniränni ja se on kussu samoihin stringeihin sinä aikana kymmeniä kertoja käymättä suihkussa.
...
Mitäs jouluruokaa - on?Top5 - Jouluruuat
-
Viivat. Öhöhöhö.Mitäs jouluruokaa - on?
Liikaa leffoja, liian vähän aikaa. Aukkoja sivistyksessä mulla on vaikka kuinka, mutta pikku hiljaa noita klassikoitakin tulee lisäiltyä nähtyjen listalle.@Vintsukka Olen lievästi sanottuna yllättynyt siitä, että vasta tänä vuonna näit ensimmäisen kerran Paths of Gloryn, M:n sekä A Matter of Life and Death -rainan, sillä oletin kaltaisesi leffaintoilijan nähneen ne jo paljon aiemmin. Tuo viimeksi mainittu leffa muuten oli yksi hämärimmistä leffoista, jonka näin tänä vuonna. Kaiketi siinä oli jonkinlainen juoni, mutta itse en päässyt siitä perille, en sitten millään.
Ensimmäisestä olen nähnyt jossakin BILEISSÄ silloin ihan alkuun yhden jakson ja toki joskus myös jossain töissä vahingossa jotain hetkiä. 2-3 olen nähnyt jotain ja vain elämää ensimmäinen tuotantokausi taisi tulla väijyttyä kokonaan, koska ex-vaimo. Viides on semmoinen, että en ole nähnyt kuin mainoksia. Pitänee siis osallistua uunona itse tähän formaattiin.Top-5 suositut ohjelmat, joista en ole nähnyt yhtään jaksoa:
1. Salatut elämät
2. Vain elämää
3. Elämäni biisi
4. Temptation island
5. Ensitreffit alttarilla
Ilmeisesti en pidä elämien vatvomisesta?
Big Brotheria ja Selviytyjiä tulee kyllä seurattua.
Tohtori Paise on myös kiva.
Oikeastaan koko 90-luvun kuuntelin enimmäkseen Dannya, koska muita levyjä ei kotona ollut.