Mainos

Tony Halmeen helmiä

• 14 928
  • 70

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Timi kirjoitti:
Ovat huolissaan omasta kotimaasta tai ulkomaalaispelkoisia. Se jos täällä nyt on jokunen ulkomaalainen rikollinen on kuitenkin NIIN pientä verrattuna meidän omiin rikollisiin, että he tuskin yhteiskuntaa sekaisin saa. Iltapäivälehdet tosin myy paljon paremmiin etnisiin vähemmistöihin viittavilla otsikoilla, kuin perus rikosjutuillaan.. tosin tämä tuskin tähän ketjuun kuuluu.
No sanotaan tähän nyt vielä vaikka omasta puolesta, että en minä yhtäkään ihmistä pelkää, en ainakaan hänen syntyperänsä taikka ihonvärinsä takia. Tottakai heidän rikollisuutensa on pientä "omiin" rikollisiin verrattuna, koska heitä on vähemmän. Mutta se yksikin virhe on mielestäni liikaa. "Omien" kanssa meidän on vaan elettävä ja heitä rankaistava. Ei niin etteikö "vieraita" tulisi rikoksesta rangaista. Tottakai tulisi ja sen jälkeen antaa kiitokset takaisin karkoittamalla heidät.

Näen vain asian niin, että kyllähän tänne tulla saa kunnon kansalaiset turvaan taikka töitä tekemään. Mutta turvapaikasta EI kiitetä rikoksia tekemällä ja lainsäädäntöä hyväksikäyttämällä. Vaan opiskellaan kieli ja ammatti. Sittenkin, vaikka kotona olisi opiskeltu ties mitkä ekonomin paperit. Maleksijat, rikolliset ynnä muu kuona-aines jatkakoon matkaansa vaikkapa Ruotsiin. Siinäpä sinulle varoittava esimerkki kuinka voi käydä... Löytyy sellaista lähiötä Tukholman ympäristöstä, mihin ei valkoinen mies ole tervetullut. Siinä on vähän turha enää itkeskellä, kun mopo on karannut jo ajat sitten.

Ja maassa ollaan maan tavalla. Ei pitäisi olla liian vaikeeta...

Ok, väärä ketju, mutta vastasinpa nyt kuitenkin...

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Näkkäri kirjoitti:
Ok, sinä tiedät siis Halmeesta juurikin tuon avausviestin verran. No sen perusteella saat kutsua häntä ihan miksi haluat, mutta kannattaisi ehkä mainita ettet tiedä Halmeesta mitään muuta.

Jos kirjoitan kommentin, jossa viittaan ketjun avausviestiin, se tarkoittaa mielestäsi sitä, että tietoni rajoittuvat vain siihen?

Olisihan sitä voinut toki kirjoittaa Halmeen showpaini-urasta, nyrkkeilystä ja vaikka lyhyestä ajasta Jukureiden "henkisenä valmentajana". Ja kyllä, olen yrittänyt lukea Jumala armahtaa, minä en -kirjaa, mutta kovin pitkälle en siinä Nobel-teoksessa ole päässyt.

PS. Kirjoitin viestissäni, että olen herran ohimennen tavannut...

PPS. Ketjun aiheena on Tony Halme, eikä se, kuka on pätevä keskustelemaan hänestä ja kuka ei.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tonyn helmiä?

Ilmeisesti jutut ovat Tony Halmeen kirjasta, ainakin minä olen noihin törmännyt jo monia vuosia sitten. Olen ymmärtänyt, ettei Tony itse kirjojansa kirjoittanut, joten haamukirjailijan merkitystä niissä on hankala arvioida.

Viimeksi muokattu:

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
dali kirjoitti:
PPS. Ketjun aiheena on Tony Halme, eikä se, kuka on pätevä keskustelemaan hänestä ja kuka ei.

Ennen kuin kutsut Halmetta idiootiksi kannattaisi laittaa faktat kuntoon.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:
Eli älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon?

Olen sanaton, mutta joo pistetään yks semmonen.

ps. Kaikki mausteet

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äänestääköhän Tony lesboa presidentiksi?

Viimeinen uutinen mitä olen kuullu Tonystä, oliko kun kaveri poisti häirikön ruokapaikasta ja sai taputukset paikallaolijoilta.

Eipä mulla mitään pahaa sanottavaa ole Tonystä, eikä menneitä tarvitse edes alkaa miettimään.

Joskus Halmeen sivuilla oli paljon noita lupauksia ja moni niistä kuulosti ihan järkevältä..Hyvin perussuomalaiselta...

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Ei mulla Tonya vastaan ole yhtään mitään. Onhan Halme mokannut muutaman kerran, mutta kukapa meistä ei olisi. Noi Lausahdukset, mitä alussa oli, ymmärrän oikein hyvin. Pystyn jopa kuvittelemaan tilanteet. Kyllähän nämä ulkomaalaiset, mitä täälläpäin pyörii toimivat niin, kuin omistaisivat koko paikan. En yleistä ketään. Eikä siitä sen enempää. Niin, ja Soinia tuli äänestettyä.

Cube

Jäsen
Grome kirjoitti:
Viimeinen uutinen mitä olen kuullu Tonystä, oliko kun kaveri poisti häirikön ruokapaikasta ja sai taputukset paikallaolijoilta.
Viimeinen asia mitä minä kuulin oli, että Tony löi entistä koulututtavaani (ei kaveri) Hesellä. Oli kaatanut kuulemma Spritet päälle.

Cube

Jäsen
Heino kirjoitti:
Kyllähän nämä ulkomaalaiset, mitä täälläpäin pyörii toimivat niin, kuin omistaisivat koko paikan. En yleistä ketään.
Is it just me, vai tiivistyykö näihin kahteen lauseeseen yksi suurimmista ristiriidoista, mihin Jatkoajassa ollaan tähän mennessä törmätty?

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Cube kirjoitti:
Is it just me, vai tiivistyykö näihin kahteen lauseeseen yksi suurimmista ristiriidoista, mihin Jatkoajassa ollaan tähän mennessä törmätty?

En yleistä, mutta kaikki homot kantavat HI-virusta.

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
jupster kirjoitti:

Minäkään en yleistä, mutta kaikki neekerit ovat ruskeita ja kantavat todennäköisemmin HI-virusta kuin valkoiset.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Panzerfaust kirjoitti:
Minäkään en yleistä, mutta kaikki neekerit ovat ruskeita ja kantavat todennäköisemmin HI-virusta kuin valkoiset.

Mä oon aina kuullut, että ovat mustia! Kiitos!!

scholl

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Ei sillä kaikki oo ihan kotona, mutta hauska mies omalla tavallaan. Kunhan ei vedä mömmöjä ja viinaa sekaisin ja ammuskele aseella.

Aivan. Itse pidän sitä jonkinlaisena nollana mieheksi. Se on hyvin pitkälti varmaan sitä, mitä suht yksinkertainen portsari voi olla, jos vetää liikaa steroideja ja saa liian monta kertaa kehässä turpaan.

Sääliä häntä tietysti voi.

edit. vieläkö laulu "Halme kaatuu" soi kapakoissa?

Ketunleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko (HPK)
faaip de oiad kirjoitti:
Halme on Nykäsen kanssa samaa sorttia, kävelevä vitsi.

Meinasin aivan samoin kirjoittaa.
Sillä erolla että Matti ei oikeasti ole kovin fiksu, Halmeella aivokapasiteettiakin on (jota hyvin vaikea uskoa kyllä)
mutta kyllä nuo herran mielipiteet on sitä junttimaisuutta parhaimillaan..
"naistenhakkaajat hakataan" tulos: Ammuskelee käsiaseella vaimonsa pään vieressä.
"narkkarit pitäisi karkottaa" tulos: Vetää enemmän mömmöjä kuin optimistinen KalPa- fani.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ezama kirjoitti:
Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi, niin mä näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän.

Tämä pisti oikeasti naurattamaan, vaikka en homofoobikko olekaan. Kaikista asioista en todellakaan ole Halmeen kanssa samaa mieltä.

Eva Wahlström on tainnut mainita Tony Halmeesta seuraava: Ei voi olla tyhmä mies, jos vetää jäähallin täyteen, vaikkei osaa nyrkkeillä, myy paljon levyjä, vaikkei osaa laulaa.

Taisi siihen lausahduukseen vielä jotain kuulua, mutta en vaan muista mitä.

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
jupster kirjoitti:
Jos mä sanoin, että en yleistä, miksi pitää väittää, että yleistän?
Enhän minä yleistä koko Suomea tähän. Kerroin vain ja ainoastaan omista kokemuksistani.
Se on hienoa, jos siellä missä sinä asut on asiat toisin.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei kyllä niitten omien mokien jälkeen kannattais paljon muille kuittailla. Halme on loppujen lopuks aika feikki, paljon puhetta vaan koko kaveri.

Halme on sivistymättömien junttien suuri esikuva. Niitä ikävä kyllä riittää.

Mitä noihin ulkomaalaismääriin Suomessa tulee, niin eihän täällä ole luvut minkään tasoisia.

MACK

Veijari

Jäsen
http://www.eduskunta.fi/

etusivulta klikkaatte "kansanedustajat" ja etsitte Tonyn profiilin. Tonyn lärvin alle tuleekin sitten linkki "puheenvuorot 1.11.1999-"

sieltä löytyy myös ihan huvittavaa tekstiä, varsinkin kansanedustajauran alkutaipaleelta.

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Mä en yleistä, mutta kaikki jotka ihailevat toisen maailmansodan aikaista natsi-Saksaa, ovat sadisteja ja järjettömän väkivallan ihailijoita.

Myönnän että nauroin noille Halmeen lausahduksille vedet silmissä, mutta kyllähän Halme on niin kaksinaamainen kuin vain olla voi. Kovat oli lupaukset ennen vaaleja, nykyään herra keskittyy vain nostamaan palkkaa ja duunaamaan 38-vuotiasta emäntäänsä.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Heino kirjoitti:
Jos mä sanoin, että en yleistä, miksi pitää väittää, että yleistän?
Enhän minä yleistä koko Suomea tähän. Kerroin vain ja ainoastaan omista kokemuksistani.
Se on hienoa, jos siellä missä sinä asut on asiat toisin.

Ei mun tarvitse väittääkään niin, koska teit sen jo itse aika hyvin. Oot vissiin aika suosittu kaveri, kun kaikki Vantaan ulkomaalaiset tunnet.

Lue nyt vielä uudestaan tuo kirjoittamasi lause ja mieti onko siinä mitään ristiriitaa.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Suomen maajoukkue, altavastaajat
Halmeesta pitää kuriositeettina sellainen tarina heittää, että kaverini oli muutamia vuosia sitten liikenteessä laina-autolla, josta oli bensamittari rikki. No pahaksi onneksi bensa sitten loppui lähes pahimpaan mahdolliseen paikkaan, Mannerheimintielle Kaivokadun liikennevaloihin (aivan ydinkeskustassa siis, in case you didn't know), ja luonnollisesti ruuhka-aikaan. Kaverini hieman tilanteesta panikoitui, kun jonoa alkoi kertyä taakse ja torvet rupesivat soimaan, jotkut toki ohittivat kääntyvien kaistan kautta mutta melko nopeasti liikenne sillä kohdalla puuroutui. Onneksi ei ehtinyt kulua montaakaan minuuttia kun takana ajoi jalkakäytävälle musta jeeppi, ja autosta nousi yllättäen Tony Halme. Halme tuli koputtamaan ikkunaa ja sanoi että heitä vaihde vapaalle ja ohjaa niin minä työnnän. Kaveri laittoi vapaalle ja Halme työnsi auton jalkakäytävälle parkkiin. Kaveri kiitti, Halme poistui paikalta ja liikenne pääsi jälleen kulkemaan, ja sitten vain kanisterin kanssa bensa-asemaa kohti jalan.

Tämän tarinan kuultuani oma käsitykseni tyypistä muuttui ainakin hitusen rehdimmän miehen suuntaan, vaikkakin siis tämä tapahtui kauan ampumavälikohtausta ennen. Joka tapauksessa hienosti toimittu.Ü

Tuosta yleistämisestä sen verran, että steissin tummaihoiset ovat kyllä minunkin ärsytyskynnykseni ylittäneet muutaman kerran, nämä siellä pyörivät maahanmuuttajat voi minun mielestäni leimata varsin helposti rikollisiksi tai vastaaviksi. Koko pääkaupunkiseudun maahanmuuttajaväestö onkin sitten paljon suurempi kokonaisuus ja asia erikseen.

Heino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit -2013
Huuru_Sauhunen kirjoitti:
Koko pääkaupunkiseudun maahanmuuttajaväestö onkin sitten paljon suurempi kokonaisuus ja asia erikseen.

Tämä se oli minullakin ajatuksena. Mun mielipide koostui vielä pienemmästä porukasta kuin aseman, mutta valitettavasti puhuin ilmeisesti (asiasta paremmin tietävän) mielestä kaikista suomen ulkom. Mutta se siitä ja siitä se.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viikinki Arkadianmäellä

Otin neuvosta vaarin ja törmäsin tämänkaltaiseen ajatuksenjuoksuun.

"Kyllä jos tekee rikoksen, pitää myöskin kärsiä rangaistus selkä suorana, rinta rottingilla ja t-paita päällä eikä mitään kirjoja eikä huppuja pään päällä. Kyllä kasvot pitää selvästi olla näkyvissä myöskin rikollisella kuin myös rikoksen tekijällä."

Lieköhän Tony omasta mielestään rikollinen vai rikoksen tekijä, mitäs veikkaatte? Ja olikohan rinta rottingilla, kun tuokin älynväläys suusta ulos purskahti...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy