sopuli kirjoitti:Pisti tuo itsellenikin aika pahasti silmään, vaikka ei oman seuran mies ole kyseessä.
tumba17 kirjoitti:Hiukan rassaa tuo Hesarin nettiversion aloitus Tonyn kuolemasta, "HIFK:n legendaarinen hyökkääjä"
Mane kirjoitti:Tosin korrektia olisi uutisessa ollut mainita sekä Jokerit, että HIFK.
Isaksson kirjoitti:Tämän päivän IS noteeraa Ariman selkeästi IFK:n mieheksi ja on haastatellut asiasta Mobergia.
Luiro kirjoitti:On se nyt melkoista vainajan kunnioittamista ruveta tappelemaan siitä, että kenen mies Arima oli. Ikävä juttu tämä on, pelasi mies sitten missä tahansa.
Vakio kirjoitti:Ainakaan minä en ole asiasta tappelemassa, mikäli minua tarkoitit. Sanoin jo eilen, että minusta sekä HIFK-fanit että Jokeri-fanit voivat hyvällä syyllä pitää Arimaa "omanaan". Uskoisin, että kaikki kiekkoihmiset ovat samaa mieltä siitä, että on menetetty yksi suurista jääkiekkopersoonista.
Luiro kirjoitti:On se nyt melkoista vainajan kunnioittamista ruveta tappelemaan siitä, että kenen mies Arima oli. Ikävä juttu tämä on, pelasi mies sitten missä tahansa.
VT kirjoitti:1. Aika heikkoa toimituksellista tasoa, kun HS:n toimittaja ei viitsinyt omaa tekstiä tehdä.
Olen erään Jokerien juniorijoukkueen kanssa ollut mukana, kun pikkupojat yrittivät kaikin keinoin saada Tonya sanomaan Jokerit, kun kysyttiin Jokerit vai Hifk. Vastaus oli aina hymyn kera, molemmat.Kyynikko kirjoitti:Muistan sitäpaitsi Radio Cityn haastattelun 3 vuotta sitten ennen paikallispeliä kun Tonyltä kysyttiin "Jokerit vai Hifk?", Tony vastasi "kumpikin"!
bozik kirjoitti:Olen erään Jokerien juniorijoukkueen kanssa ollut mukana, kun pikkupojat yrittivät kaikin keinoin saada Tonya sanomaan Jokerit, kun kysyttiin Jokerit vai Hifk. Vastaus oli aina hymyn kera, molemmat.
Mies oli Stadilainen Soturi!
sekolust kirjoitti:Keskiviikkona Pirkkolassa Karhu-Kissat - Kiekko Vantaa (a jun. 1. divari)matsissa pidettiin hiljainen hetki Tonyn kunniaksi. Kiitos siitä KaKi.
Jeffrey kirjoitti:Johtunnee vissiin siitä, että taitaa Ariman poika pelata Kakin a-junnuissa. Jos en nyt ihan väärin muista.
Jeffrey kirjoitti:Johtunnee vissiin siitä, että taitaa Ariman poika pelata Kakin a-junnuissa. Jos en nyt ihan väärin muista.