Toni Söderholm siirtyy HIFK:hon

  • 263 884
  • 789

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt odotellaan löytääkö Söde tasonsa pleijareihin mennessä, jos löytää ei ole huolta koska Söde on asenne pelaaja ja parhaimmillaan keväällä. Pahimmassa skenaariossa meidän entisestään kapea pakisto kärsii rajusti ja meiltä puuttuu todellinen johtaja kun tosipelit alkaa.
 

cc_rider23

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ässät, San Francisco Giants
Niin no, en mä kyllä ihan allekirjoita tuota Söden tasonlaskua C-kirjaimen takia. Valittiinhan äijä liigan parhaaksi pakiksi kaudella 2003-2004, toimiessaan ekaa kertaa kapteenina. Seuraava kausi ei ehkä ollut ihan huippu, etenkään pisteiden valossa, mutta eipä tuo kausi joukkueelta muutenkaan ihan putkeen mennyt hyvän runkosarjan jälkeen.
Mutta joo, joku Söden pelissä mättää. Toivotaan, että pelillinen taso lähtee tästä nousuun. Asenteesta se ei ainakaan jää kiinni.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no, en mä kyllä ihan allekirjoita tuota Söden tasonlaskua C-kirjaimen takia... Asenteesta se ei ainakaan jää kiinni.

Minäkään en oikein tiedä mistä joku veti tuon tarinan esiin. Olen seurannut HIFK:n otteita äärimmäisen tiiviisti koko Söden ammattilaisuran ajan, enkä minä ainakaan muista mitään tasonlaskua C-kirjaimen takia. En muista, että asian tiimoilta oltaisiin käyty edes keskustelua tätä syksyä ennen.

Södellä on ollut asenne aina 100-% kunnossa. Väitteet muusta kuulostavat keksityiltä.

PS. Tuo Hirson C-tarina on ihan samanlaista skeidaa kuin tämä Södenkin C-tarina. Kuhta on ainoa HIFK-kapteeni, joka on selvästi ottanut liiallisia paineita C-merkistä 2000-luvun HIFK:ssa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Södellä on ollut asenne aina 100-% kunnossa. Väitteet muusta kuulostavat keksityiltä.

Näin on. Itse olen nyt seurannut miestä hetken aikaa tarkemmin ja mielestäni Söden suurin ongelma on tällä hetkellä jonkin sortin kankeus. Jalka ei liiku lähellekään sitä tasoa mitä on viime vuosina liikkunut.

Mulla ei mitään tietoa ole Södestä, mutta uskon vakaasti siihen että loukkaantuneena pelaa. Kauden jälkeen veitsen alle?
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Joku täällä jo aiemmin mainitsitkin siitä, että Söderholm on todella hoikassa kunnossa ja itse on tullut muksun kanssa noissa fanitapahtumissa käytyä ja samaan kiinnitin itse huomiota. Ei ole kyllä Södellä mitkään kiekkoilijan raamit, tiedä sitten haittaako tuollainen pelaamista.
 

F#21

Jäsen
^ Olikos se niin, että Söderholm vaihtoi ruokavaliotaan pari kesää sitten? Muistaakseni välttää hiilihydraattien syömistä, mikä kuulostaa oudolta lätkänpelaajan suusta.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Vahvoja huhuja siitä että tämä olisi Söden viimeinen kausi.
Ja kun katselee faktoja niin en yhtään ihmettelisi. Mies on ollut lähes koko kauden rikki, eikä ole oikein edes kerrottu mikä siellä on rikki. Tämä puoltaa vahvasti sitä että lopettaminen voi olla lähellä.
 
^ Olikos se niin, että Söderholm vaihtoi ruokavaliotaan pari kesää sitten? Muistaakseni välttää hiilihydraattien syömistä, mikä kuulostaa oudolta lätkänpelaajan suusta.

Näinhän se meni. Joku kiekkokarppaajat oli aiheena ja Söden lisäksi ruokailustaan ainakin Lasse Kukkonen ja Petu Nummelin oli kertomassa ruokailutottumuksistaan. Pientä hipsteriyttä on ilmassa, kun yrittää valmistaa kaiken itse. Kaiken hyvän lisäksi Södeen ei tartu muutenkaan kilot, näin mainitsi jo ~10 vuotta sitten, että on koittanut hankkia vähän lisää lihasmassaa, mutta kun ei tartu, niin ei ihme jos paino putoaa ilman hiilareita.
 

Linden #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku täällä jo aiemmin mainitsitkin siitä, että Söderholm on todella hoikassa kunnossa ja itse on tullut muksun kanssa noissa fanitapahtumissa käytyä ja samaan kiinnitin itse huomiota. Ei ole kyllä Södellä mitkään kiekkoilijan raamit, tiedä sitten haittaako tuollainen pelaamista.
Samaa olen katsonut meillä Tapparassa Puistolan kohdalla. Miehellä painoa jäljellä joku 76-78kg. Ei oikein kuullosta yli 180 senttisen ammattikiekkoilijan mitoilta. Peli ei ole käynyt, eikä ole terveenä ollut juurikaan.
Yleisesti muutenkin vaikuttaa, että monilla iäkkäämmillä pelaajilla on samaa "painonpudotusta" havaittavissa. Ymmärrän, että tarkoituksena on olla kevyessä kunnossa jotta pysyisi paremmin jalalla ja muutenkin jaksaisi paremmin.
Kuitenkin tuollaiset ruokavaliot ja kuivankesän orava kuntoon vetäminen voi helposti viedä myös lihaksia ja muutenkin altistaa loukkaantumisille.
Tapparan lähipiiristä kuultuna on Puistolan kohdalla asiasta huomautettu jo kesäharjoitusten yhteydessä.
 

Hombre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft , Olli Jokinen
Tuolla vemppapuolella jo puhuttiin, että söde on palannut rinkiin. Toivottavasti saa itsensä runkosarjan aikana kuntoon. Ihan jo pelkästään senkin takia, että jos tämä on söden viimeinen kausi, niin kyllä söde luonnollisesti ansaitsisi luistella viimeisessä runkosarja pelissä lopussa kunniallista kierrosta kiben ja peltosen tyyliin.

Aikamoista kyllä kun mahdollisesti kolmantena keväänä putkeen saadaan todistaa ison IFK:n pelaajan uran lopettamista.

Nyt söde kuntoon ja isolla profiililla kevään peleihin!.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tuolla vemppapuolella jo puhuttiin, että söde on palannut rinkiin. Toivottavasti saa itsensä runkosarjan aikana kuntoon. Ihan jo pelkästään senkin takia, että jos tämä on söden viimeinen kausi, niin kyllä söde luonnollisesti ansaitsisi luistella viimeisessä runkosarja pelissä lopussa kunniallista kierrosta kiben ja peltosen tyyliin.

Aikamoista kyllä kun mahdollisesti kolmantena keväänä putkeen saadaan todistaa ison IFK:n pelaajan uran lopettamista.

Eiköhän ne kunniakierokset voi tulla luistelemaan vaikka ei olisi kokoonpanossakaan, mutta tietysti kivempi jos on.
Itse näen Söden lopettamisen loogisena, loukkaantumiset tuntuvat vaivaavan miestä nyt niin paljoa ettei pelikuntoon tunnu pääsevän. Oletan Söden kuitenkin arvostavan terveyttään sen verran että ei riskeeraa sitä enää. Valmennuspuolella on varmasti annettavaa, joten seurasta ei tarvitse lähteä.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
En nyt muista onko Söden vaivasta annettu koskaan sen enempää infoa, mutta tämän artikkelin mukaan tammikuussa viivalaukaus suoraan käteen.

Linkki vie Ylen artikkeliin Söden paluusta.

Alunperin taisi olla puhetta flunssasta, mutta peliesitysten perusteella pystyi sanomaan että jotain muutakin siellä oli hajalla.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika hyvin Söderholmin nykykunto näkyi tuossa Ässien 1-0 maalissa. Ei vaan liike riitä. Vähän koko kauden ollut pelaaminen tuollaista.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei mennyt ihan putkeen Söderholmin paluuottelu, tehosarakkeessa -3. Ei häneltä kukaan mitään odottanutkaan, mutta tuo ei näytä hyvältä ja otteet kentällä tukevat tuota tilastoa.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ekan erän perusteella pahin pelko alkaa realisoitumaan. Kyllä Söden kunto- ja tatsi on täysin kadoksiss ja on toistaiseksi vain rasite jengille.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Aika sekasin täytyy olla, jos Södeä kritisoi. Meidän yv pelin ainut todellinen viiva pelote (näkee jätkät) ja pelannut omissakin hyvin. Ja kuinka kauan kaveri ollut lasaretissa??? Ja pelaa jo tällä tasolla. Herätys nyt!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No herää itse vaan. 5vs5 pelissä järjettömiä hasseja ja koko ajan ulkona tilanteista. Enkä mä miestä itseään kritisoi vaan päätöstä peluuttaa puolikuntoisena. Hail p-korea ja värilasit! ;)
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Et vissiin ole lätkää pelannut? Mutta kivahan se on olla negatiivinen loppuun asti. Se on hieno asenne. Söde vetää hyvin
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Kyllä minäkin hieman ihmettelen Söden kritisointia tämän matsin osalta. 5vs5 mielestäni mies hoitanut hommansa varsin mallikkaasti. Ekassa erässä tuli se yksi turha kiekonmenetys kun päätti kääntyä omiin. Toki tuokin tilanne oli enemmänkin pelitavasta johtuva kuin Söden huonoa pelaamista. Muuten ei ole omaan silmääni sattunut Söde juuri lainkaan, mikä lienee pitkään sivussa olleelle pakille ihan hyvä juttu. Kaukana on loistokkuus, mutta en kyllä sanoisi, että #26 olisi tänään ollut rasite jengille.
 

Muro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Södellä meni näköjään käsi rikki ja lähti koppiin. Raskas kausi menossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös