Kaisaniemessä on juuri nyt 13.1 astetta joten tämä taitaa olla pelkkää toiveunta, mutta eiköhän se kesä sieltä tule vielä uudelleen.Johannes kirjoitti:Muistakaa tosin, että ulkona on iltapäivällä yli +20 astetta lämmintä.
Kaisaniemessä on juuri nyt 13.1 astetta joten tämä taitaa olla pelkkää toiveunta, mutta eiköhän se kesä sieltä tule vielä uudelleen.Johannes kirjoitti:Muistakaa tosin, että ulkona on iltapäivällä yli +20 astetta lämmintä.
Snaipperi #16 kirjoitti:Miks vittu Pena et voinut tarjota vaikka kakkossenan paikkaa, kun maailman sentteri tilanne on nyt mikä on? Ja Hirsokin lähti. Siis meillä on nyt vaan Hauhtonen kakkossentteriksi. Ei hyvää paivää. Ensi kauteen lähdetään jopa huonommista asetelmista kun tähän päättyneeseen kauteen!
Mä olen oikeasti aika hämmentynyt. Häppölä oli mielestäni hyvällä tavalla "IFK:n näköinen" pelaaja: ei kaikkein taitavin, mutta peräänantamaton sisukas joka pelasi kovaa mutta fiksusti.
Kyllä mä pitäisin sellaisesta pelaajasta lujasti kiinni, ja uuden koutsin pelitapaankin Häppölä olisi varmasti istunut hyvin.
tiki10 kirjoitti:Turha sitä on Häppölälle ja Hirsolle maksaa mitään. Divarista ja ECHCDHSLSKL:sstä saa paljon halvemmalla.
Mutta.....meillähän ei ole mitään hätää. Kaikilla muilla on joukkueet kohta kasassa. Meiltä puuttuu oikeastaan koko hyökkäys. Pena on hyökkäysasetelmissa kuitenkin. Eiköhän ensi viikolla jo voisi tehdä pelaajatarkkailumatkan Luxemburgiin ja Monacoon. Sieltä kuulemma saa HALPOJA pelaajia......
Paitsi, jos Aleksi Ahlqvist lyö itsensä läpi yhdessä kaudessa, voidaan hänet myydä Ilmalaan jo aiemmin.Jeihki kirjoitti:Sitäkin tod. näk. kehitetään pari kautta ja päästetään pois.
Thornton kirjoitti:Tämä lienee osaltani se kuuluisa 'viimeinen pisara', mitä Pentin touhujen katselemiseen tulee. En vaan voi ymmärtää, että miten jo toinen lapsesta asti IFK:ta edustanut pelaaja sössitään muualle. Tietäen, että Häppöläkään ei olisi pois halunnut lähteä. Eikä kyseessä ole edes mikään palkan tuplaaminen/triplaaminen. Menee täysin yli ymmärryksen. Noh, Pentti taas hoitaa kovat ECHL-vahvistukset.
Häbälle kaikkea hyvää Poriin! Loistava pelaaja roolissaan (rooli, jossa myös itse viihtyi) ja vielä loistavampi tyyppi ihmisenä. Toivottavasti saa huomattavasti isomman roolin, ja miksi ei saisi.
Arttu#29 kirjoitti:Jotenkin toivoo että Pena tekee tilaa johonkin jättiyllätykseen tai sitten Pena on "vain Pena". Ei enään tiedä mitä odottaa uutisrintamalta. Jos jotain "positiivista" edes haluaa kaivaa niin minä ainakin innolla katselen näitä 88 syntyneitä lupauksia.
BoredOldLady kirjoitti:Ihmettelen kuitenkin vähän,jos Häppölälle ollaan esim.Ässissä kaavailemassa ykkössentterin paikkaa.Potentiaalia paikalle kyllä on,mutta ainakaan nyt viime kauden perusteella Häppölä ei mielestäni siihen rooliin ole kyllä valmis.Eiköhän HIFK:ssakin olisi miehelle annettu näytönpaikka ylemmissä ketjuissa,jos taso olisi riittänyt ja tulosta tullut.Sitä en kuitenkaan tiedä,mikä tilanne kaudella 05/06 on todellisuudessa ollut.Loukkaantumiset ovat viime vuosina kiusanneet aika lailla,joten jos historia toistaa itseään,Häppöläkin lepäilee kauden aikana ainakin kerran.
Arttu#29 kirjoitti:Jotenkin toivoo että Pena tekee tilaa johonkin jättiyllätykseen tai sitten Pena on "vain Pena". Ei enään tiedä mitä odottaa uutisrintamalta.
toimittaja kirjoitti:Tervetuloa takaisin kun HIFK:n asiat ovat taas kunnossa.