Kyllä tämä siltä näyttää että Mystisen miehen lupaama pakki todellakin saa olla huippuluokkaa ja hampuusiakin edelleen odotellaan.
Miksi "hampuusia" pitää odotella eikö hän jo tullut? Kuten äsken sanoin "Hietsun adonis" on liipasimella.
Kyllä tämä siltä näyttää että Mystisen miehen lupaama pakki todellakin saa olla huippuluokkaa ja hampuusiakin edelleen odotellaan.
Hyvä että avauduit ja toivottavasti sanoma on mennyt perille, kuten vaikuttaa. Hienoa että seurajohto sekä tapaus Karalahden että Santalan kohdalla selkeästi markkeerasi, että valmentaja ei meillä ihan rajoituksetta pelaajapolitiikasta päätä.Onneksi Virmanen ohitti Sheddenin. Dougin pitäisi tajuta että kannattajat haluavat nähdä Jokereiden omia miehiä eikä junan tuomia janareita (Torkki) tai julleja. Aiheesta tulikin Dougille Mikkelissä jo ihan riittävästi puhuttua. Taisi mennä viesti perille kun Jatkoajan artikkelissakin kommentoi että fanit olivat Karalahdesta varpaillaan.
Pistin ennen viestiäsi JHagille tekstarina tarkat tiedot siitä, miten asia meni ja miksi se meni.
----clip----
Syy on varsin raadollinen eli jouduin työni takia allekirjoittamaan raskaimman NDA:n (salassapitosopimus) Jokerien suurimman omistajan kanssa kaikista omistajan asioista ja kaikesta mitä heillä tai heidän kautta kuulen ja se koskee myös heidän osa-omistamiaan yrityksiä, kuten Jokereita.
Ensimmäinen kappale on mielestäni ristiriidassa jälkimmäisen kanssa, ettei olisi kuitenkin non disclosure sijasta kyseessä partial disclosure, jos kerran mahdollistaa kuitenkin yyvee-keskustelun asiasta, vai ymmärränkö taas väärin?
Mä koetan osaltani vastata ja vielä kerran etenkin tähän kysymykseen "viime kerrasta". Harvoin minulla mitään top secret inside tietoa on, mutta viime vierailun Tommin kohdalta tiedän aika tarkkaan. Kaveri loukkasi käsittääkseni pakaralihaksensa. En muista/tiedä tarkkaa paikkaa ja tarkkaa vamman laatua, mutta sen tiedän, että vitun kipeä vamma oli ja silti Tommi itse oli vaatimassa itseään kentälle ja halusi auttaa joukkuetta. Kaikkein vittumaisinta oli, että vamman piti mennä nopeasti ohi ja eikun kentälle. No ei mennyt ja voitte kuvitella tähtipelaajan/pelastajan fiiliksiä tuossa vaiheessa kun ei pääse kentälle auttamaan joukkuetta.Viime kausien pistetilastoista ei ole apua eikä viime vierailu Jokereissa jättänyt "hieno pelaaja, koska vain takaisin-fiilistä".
Tuohon edellä kirjaamaani viitaten minä en tiedä mistään motivaatio ongelmista. Totta helvetissa viimeiset kaudet ovat olleet vaikeita, kun peliaikaa ei NHL:ssä tullut ja tuolla iällä ja kokemuksella ei se farmi oikein nappaa. Näillä ei silti ole minusta mitään tekemistä ensi kauden odotusten kanssa, Tommi meillä jo kävi ja näytti todella vittumaisessa tilanteessa (Jokerien kausi) mikä on miehiään. Tervetuloa vaan !Olen kuitenkin epävarma siitä, että oliko TS:n hankkiminen harkittu juttu vai pitikö kaveri hankkia koska siihen oli tilaisuus? Enemmän Tommin työhistoriaa tuntevat voivat kertoa, että onko kaverilla ollut ongelmia motivaation kanssa.
Ei, ei ja vielä kerran EIII! On täysin vastuutonta ja täysin Jatkoajan linjan vastaista alkaa nyt oikomaan näitä "webbitotuuksia". Racine oli floppi (Jokereiden kyseisen kauden ylivoimaisesti paras pakki), Santala oli flegu löysäilijä (loukkaantuneena joukkueen paras hyökkääjä), Helge on täysin pelikyvytön pudottelukeppi (itseasiassa varsin hyvä pelinavaaja ja todella varma omassa päässä) ja tietysi Hirso oli paska pudotuspeleissä.Mä koetan osaltani vastata ja vielä kerran etenkin tähän kysymykseen "viime kerrasta". Harvoin minulla mitään top secret inside tietoa on, mutta viime vierailun Tommin kohdalta tiedän aika tarkkaan. Kaveri loukkasi käsittääkseni pakaralihaksensa.
...
Lopulta Tommi pääsi, mutta eipä auttanut. Lopputulemana mies pelasi osin romuna vähemmän pelejä kuin muut ja voitti joukkueen pistepörssin ollen täysi Floppi ?
Taitaa olla ainoa kerta, missä olen tätä yrittänyt ;) Ihan loistokirjoitus kyllä, mutta jostakin syystä - ei hajukaan miksi- tämä Jokeri-kannattajien ihmettely Santalasta saa minut hämmästymään, osin jopa vituttaa, se on myönnettävä.Ei, ei ja vielä kerran EIII! On täysin vastuutonta ja täysin Jatkoajan linjan vastaista alkaa nyt oikomaan näitä "webbitotuuksia".
Virmanen on kommentoinut asiaa niin, että Santalan kanssa oli keskusteltu jo pidempään, mutta alussa osapuolten näkemykset liksasta olivat liian kaukana toisistaan ja toisaalta Masa ei uskonut Santalan pelaavan Suomessa. Tätä taustaa vasten tuntuu oudolta, jos asiasta on ollut todellista vääntöä vielä eilen Kärppien kanssa. Eiköhän Junnolta olisi tarvittaessa löytynyt se mitä Santala alun perin pyysi.
Santala pelaa nyt sitä jääkiekkoa sentterinä, jota hän pelasi aikoinaan HPK:ssa. Santala dominoi kaukalon keskustaa. Hänen pelirytminsä synnyttää tilan laitaan Ville Leinolle. Nautin katsoa tätä kaksikkoa suunnattomasti tällä hetkellä SM-liigassa. Santalalla ei näytä olevan kiire - eikä olekaan -, mutta hänen temppunsa kaukalon keskustassa kiihdyttävät koko viisikon pelinopeutta salakavalasti pontenssiin!
Sheddenhän sanoi, että on koko kauden huutanut Tommille, että laukoisi enemmän. No tulosta on nyt ainakin tullut.
Urheilulehden toimittajan Lamminahon mielestä Santala on liigan paras pelintekijä ja Kerman-Santala-Leino pelaavat liigan moderneinta jääkiekkoa.
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article148404-1.html
Kaikki kunnia Tommille, kyllähän mies on hyvä pelaaja. Mutta ei missään nimessä pelinrakentajana samaa luokkaa kuin .....
Kaikki kunnia Tommille, kyllähän mies on hyvä pelaaja. Mutta ei missään nimessä pelinrakentajana samaa luokkaa kuin Michal Bros, Jarkko Immonen tai tulevien playoffien Jari Viuhkola.