Siis valmennuksen vastuulla pitää huolta, ettei karvaperseiset aikuiset jätkät unohda sitä, että tapaninpäivänä pelataan taas sarjapisteistä ja jouluna ei voi heittää ihan täysin ranttaliksi?
Vaikka tuo nuorten pelaajien rakastama hahmo onkin, niin eihän se valmentaja nyt mikään lapsenvahti ole. Etenkään aikuisille miehille ja ammattiurheilijoille.
Ihmettelin ihan samaa itse, kun katsoin tuon. Oli tosi epä-Tommimainen.Mikäs Niemelää tänään risoi lehdistössä, kun ei ollenkaan lähtenyt juttelemaan?
Mikäs Niemelää tänään risoi lehdistössä, kun ei ollenkaan lähtenyt juttelemaan?
Eiköhän sieltä ole taas nämä tämän Liigan paikalliset René Faselit tulleet uhkailemaan sanktioilla, kun ensin oli se HIFK-pelin jälkeinen avautuminen ja sitten Jukurit-pelin jälkeinen avautuminen. Nyt sitten varmaan menty tälle viime kevään "en kommentoi"-linjalle, mutta sillä erotuksella että ei toisteta mitään tuollaista mantraa, sen sijaan ei vaan jutella mitään ylimääräisiä.Ihmettelin ihan samaa itse, kun katsoin tuon. Oli tosi epä-Tommimainen.
Tässähän on ihan viime kevään ainekset käsillä: yv-sakkaa runkosarjassa ja ykkösveska menee paskaksi. Sitten lopulta se yv-heräsi henkiin niissä kevään isoissa peleissä ja viime talvena Patrikainen astui esiin ja todisti olevansa tarvittaessa valmis kantamaan torjuntavastuun kun Bartosak meni rikki. Nyt on sama tarina tarjolla nykyiselle yv:lle ja Gustafssonille, joten saa suorittaa.Eniten ehkä kuumottelee tuo yv edelleen, ja maalivahti peli. Kyllä tää tästä!
Jotenki tuntuu että siitä SaiPa tappiosta ois ihan helvetisti jo aikaa. Olin sitä peliä kattomassa, ihan karmeeta katsottavaa, tappio kun tuli niin huutelin itsekin muiden kanssa että Hölölle kenkää. Siitä se nousu pikkuhiljaa lähti, tosiaan sen pelin jälkeen ollaan oltu Liigan kuumin joukkue. ONNEKSI seurajohdolla oli enemmän malttia kuin faneilla.Helvetin hienoa, että sytytyslanka oli officella paljon pidempi kuin Jatkoajan keskustelupalstalla. Muutenhan Hölö olisi syötetty susille jo lokakuussa, ja tilalle otettu joku Raato Summanen penkin taakse sekoilemaan, meno voisi olla pahimmillaan samanlaista mitä se on JYPillä tällä hetkellä.
Tuon SaiPa tappion jälkeen Niemelä teki sen yhden teon, jolla korjasi kurssin - Lasch vilttiin, jonka jälkeen reilu kymmenen peliä nelosessa/kolmosessa. Hieno peliliike, jossa sponsorienkin mahdolliset narinat heitettiin romukoppaan. Hienoksi on osoittautunut myös Laschin roolin palautus ylempiin kenttiin.Jotenki tuntuu että siitä SaiPa tappiosta ois ihan helvetisti jo aikaa. Olin sitä peliä kattomassa, ihan karmeeta katsottavaa, tappio kun tuli niin huutelin itsekin muiden kanssa että Hölölle kenkää. Siitä se nousu pikkuhiljaa lähti, tosiaan sen pelin jälkeen ollaan oltu Liigan kuumin joukkue. ONNEKSI seurajohdolla oli enemmän malttia kuin faneilla.
Tästä myös pitää antaa iso plussa Laschille jonka pelihuumori kesti tämän "nöyryytyksen" ja nyt se on kaikista iloisin jätkä jäällä kun me tehdään maali.Tuon SaiPa tappion jälkeen Niemelä teki sen yhden teon, jolla korjasi kurssin - Lasch vilttiin, jonka jälkeen reilu kymmenen peliä nelosessa/kolmosessa. Hieno peliliike, jossa sponsorienkin mahdolliset narinat heitettiin romukoppaan. Hienoksi on osoittautunut myös Laschin roolin palautus ylempiin kenttiin.
Hienoa reagointia ja peluutusta, hattu päästä Niemelälle!
Mun on vaikea uskoa, et Lasch olis mitenkään dramaattisesti sillon heitetty poppareille. Enemmänkin uskon, että hänelle annettiin pitkä viikonloppuvapaa, jotta saa palauduttua. Mieshän tais lähteä lappiin siksi viikonlopuksi? (Ig-päivitykset) Tuskin siellä on poppareita syöty tai muutenkaan aamujäät olleet mielessä avantoa lukuunottamatta.
Mun muistiin on porautunut vahvasti Lascherin ig-storyt lapista juuri siltä viikonlopulta. Voin toki olla väärässäkin.Ei kai se silloin lähtenyt kuitenkaan.. No, en mene varmaksi sanomaan.
Kyllä se ihan rehdit popparit söi, ja hyvä niin
Näin muijan IG:stä tuon saman Lascherin päivityksen tuolloin.Mun muistiin on porautunut vahvasti Lascherin ig-storyt lapista juuri siltä viikonlopulta. Voin toki olla väärässäkin.
Pitää paikkansa.Mun muistiin on porautunut vahvasti Lascherin ig-storyt lapista juuri siltä viikonlopulta. Voin toki olla väärässäkin.