Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin.
Paska oli Kovanen tänään. Joojoo, komea syöttö Ilomäen maaliin, mutta muuten luokaton esitys. Ja itseä ärsytti hirveästi miehen vilkutukset vaimoaitioon kentälle tullessaan ennen aloitusta. En tiedä kuinka monta kertaa sen teki, mutta kaksi kertaa paistoi silmään. Järkyttävän huono laukaus, lähes yhtä huono kuin Tikkasella. Mielestäni edellisellä Rauman keikalla laukaus oli miehekkäämpi ja sai jonkinnäköistä tuhoa sillä aikaan.
Minua ei nuo vilkutukset aitioiden suuntaan häiritse mitenkään, pilke silmäkulmassa usein pelikin kulkee paremmin.
Silti tehnyt 3 maalia jo tällä kaudella.
Vieläkin muistissa se saatanan virnistys, kun käveli ulosajettuna pukukoppiin, telottuaan Kovasen.
Olen tässä suhteessa porilainen toisinajattelija, todella paska homma jos Kovasen ura loppuu, Suomen Zubovin pelaamista on aina ollut mukana katsoa.
Sori.
noutaja kirjoitti:Saataisikohan Siklenka meille vielä hommiin, yhden ottelun pahvi riittäisi.
Olen tässä suhteessa porilainen toisinajattelija, todella paska homma jos Kovasen ura loppuu, Suomen Zubovin pelaamista on aina ollut mukana katsoa.
Sori.
Tommi Kovasen ura ohi
Rauman Lukon puolustaja Tommi Kovanen joutuu lopettamaan peliuransa lääkärin määräyksestä. Kovasen mukaan häntä hoitava neurologian lääkäri ilmoitti yksiselitteisesti, ettei Kovanen voi enää pelata peliäkään.
- Päätös on pakko hyväksyä. Nyt täytyy vain keskittyä tekemään töitä sen eteen, että toipuisin mahdollisimman hyvään kuntoon, 38-vuotias Kovanen sanoo.
- Olisin halunnut jatkaa pelaamista ja päättää urani siellä, missä olen kokenut ehkä koko urani parhaat hetket eli Lukossa, jatkaa Kovanen.
- Rakastan kaikesta huolimatta jääkiekkoa edelleenkin ja toivon mukaan pystyn olemaan pelissä jossain muodossa mukana myös tulevaisuudessa. Kiitos kaikille eli niin joukkuetovereille, seuroille kuin vastustajillekin siitä, mitä olen saanut tähän mennessä kokea, hän sanoo.
Tommi Kovanen osaa löytää lopettamisestaan myös huumoria.
- Tämä on elämäni ensimmäinen pelikielto. Se ei kuitenkaan tullut tuomareilta, vaan lääkäreiltä.
Tommi Kovanen ehti pelata SM-liigassa kaikkiaan 504 ottelua runkosarjassa ja 42 pudotuspeleissä. Tehopisteitä syntyi runkosarjassa 176 (44+132) ja pudotuspeleissä 10 (4+6). Kovanen juhli Suomen mestaruutta keväällä 2011 HIFK:n riveissä.
Rauman Lukossa Kovanen pelasi kausien 2009-10 ja 2012-13 aikana 129 ottelua tehoin 20+47.
Odotettu mutta harmittava takaisku. Erityiskiitos tästä tietenkin kuuluu Espoon Bluesin numerolle 61.