Hämäläinen77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko,Colorado, Bayern München ja MYPA
Aivan minun moka, mutta alaspäin on viimekierroksilta tultu reippaasti!
Tommi on toden totta aloittanut kauden ehkä hieman odottamattoman hyvin, mutta viimeisessä viidessä pelissä Pettinen-Kovanen pakkipari vaikka ovatkin pelanneet hyvin niin silmään pistää Pettisen -7 ja Kovasen -5 lukemat tehopörsissä. Toki nämä ovat vain tilastoja, mutta pojat kumminkin kärkkyivät tehopörssin kärjessäkin jonkunaikaa sitten. Mutta kokonaisuutena pojat ja varsinkin Kovanen ovat pelanneet odotuksiin nähden todella hyvin!
Kovasta ei näy tänään kokoonpanossa Tapparaa vastaan. Ei kai polvessa ole mitään ongelmia? Lukon kotisivujen ennakossa Kovasen poissaolosta ei mainita mitään, päinvastoin.
Tästä pitikin Jokeri-pelin jälkeen kyselemäni, kun en ainakaan kolmannen erän puolivälistä asti nähnyt miehen enää pelaavan vaihtoakaan. Liian paljon, liian aikaisin kaiketi. Tyhmäähän se olisi kyllä, jos kerrasta ei opita.
Kovasen pelityyli on vaan semmoinen, että se aiheuttaa pelko perseessä peliä katsovalle pessimistikannattajalle aina kammiovärinää kun Tommi rupee alimpana miehenä esittelemään kikkavarastoaan kahta päälle tulevaa hyökkääjää vastaan.
Kovanen on pelannut erittäin hyvin tällä kaudella, mutta onko ketään kiinnittänyt huomiota, että pakkipari Kovanen-Cook on useasti kentällä kun Lukolla soi omissa?
Tuossa linkki Lukon puolustajien plus-miinus-tilastoon. Lähteenä paljon parjatut SM-liigan sivut, joten luotettavuudesta en menisi takuuseen.Kovanen on pelannut erittäin hyvin tällä kaudella, mutta onko ketään kiinnittänyt huomiota, että pakkipari Kovanen-Cook on useasti kentällä kun Lukolla soi omissa?
Itse näen, että Honkaheimo on sellainen kolmoskentän pakki, että pystyy pelamaan roolia kuin roolia ja Rantanen nyt on mitä on.
Itse olen tyytyväinen Kovasen paluuseen. Vahvistaa varmasti puolustusta, jos pysyy terveenä. Vahvaa kiekollista osaamista tuo Kovanen...
Itse olen tyytyväinen Kovasen paluuseen. Vahvistaa varmasti puolustusta, jos pysyy terveenä. Vahvaa kiekollista osaamista tuo Kovanen...
Joku Vaasan Maitonäkki taisikin jo ehtiä vähän rivien välissä hauskuuttamaan...
Eipäs mennä henkilökohtaisuuksiin. Pidän sitäpaitsi itseäni enemmänkin Koulunäkkinä. Sen verran usein olen joutunut teitä lukkofanejakin (Rommeli mukaanlukien) palstalla jääkiekosta kouluttamaan.
Kuin myös. Miettikää nyt, meillä on vittumainen taidelasinkerääjä-vegetaristi-mökkiharavoitsija-Kovanen ja liigan vittumaisin valmentaja eli RD. Mahtavuutta.Jo etukäteen nautin suunnattomasti niistä tulevista harava- ja taidelasi-itkuista vastustajien leireistä huudeltuna. Joku Vaasan Maitonäkki taisikin jo ehtiä vähän rivien välissä hauskuuttamaan...