Tommi Kerttula – Ässien kehitysjohtaja

  • 454 607
  • 2 977
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Suhmurointia sen suhteen että ei siitä nyt hirveän kauaa ole kun tuo jatko/uusi sopimus tehtiin, ja nyt oltaisiin ulkoistamassa? Jotenkin yllätyksenä tullut että mimmoiselle kaverille se sopimus onkaan tehty vai mitähän hittoa?

Itse en olisi tehnyt alkuunkaan sitä jatkoa mutta jos siellä hallituksellakin alkanut ne silmät aukeamaan Tommin toilailuista vihdoinkin?

Aika pitäviä nuo sopimukset ymmärtääkseni on että aika hiton painavat syyt saisi ulkoistamiseen olla.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse en olisi tehnyt alkuunkaan sitä jatkoa mutta jos siellä hallituksellakin alkanut ne silmät aukeamaan Tommin toilailuista vihdoinkin?

Mitkäs nämä "Tommin toilailut" ovat? Muutama pelaajahankinta mennyt pieleen (näitä sattuu kaikille joukkueen kasaajille) ja pienentynyt pelaajabudjetti sitoo vahvasti Kerttulan käsiä. Atu-keissi ei ole mennyt ihan putkeen mutta toisaalta mitkä olivat vaihtoehdot kun päävalmentajaa valittiin? Tämän kauden sentteritilanne on myös monia arvuuttanut, miksi lähdettiin niin monella laituri-sentteri pelaajalla liikenteeseen?
 

frodo

Jäsen
Huudellaan vieraisiin pöytiin sen verran, että korvanappiin tuli äsken huhu, että Ässien hallitus ulkoistaa Kerttulan tämän viikon aikana.
Jos näin on, niin siellä on tosiaan pitänyt paljastua jotain suurempaa väärinkäytöstä palkanmaksajaa kohtaan. Juuri tehty jatkosopimus Kerttulan kanssa kertoo ihan muuta kuin halusta päästä eroon.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Mitkäs nämä "Tommin toilailut" ovat? Muutama pelaajahankinta mennyt pieleen (näitä sattuu kaikille joukkueen kasaajille) ja pienentynyt pelaajabudjetti sitoo vahvasti Kerttulan käsiä. Atu-keissi ei ole mennyt ihan putkeen mutta toisaalta mitkä olivat vaihtoehdot kun päävalmentajaa valittiin? Tämän kauden sentteritilanne on myös monia arvuuttanut, miksi lähdettiin niin monella laituri-sentteri pelaajalla liikenteeseen?

Ei näistä toilailuista maksava yleisö tiedä.

Sanotaanko näin että ei sitä siellä metallipajallakaan Heikki Hitsaria liian kauan katsella jos kieltäytyy tulemasta työpaikalle, ja antaa paskoja syitä siihen miksi ei just nyt kiinnosta tulla hitsaamaan.

Ei ole siis kyse nyt pelaajakaupoista sinänsä, on vain jäävuoren huippu.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Täysin mahdoton kuvitella et Kerttula sais fudut ja Atu jäis. Jo sopimusten pituudet estää sen. Jotenkin ymmärtäis että Atu & apulaiset olis liipaisimella ja Kerttula vetäis itse johtopäätökset
 

IsoPahaMuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei näistä toilailuista maksava yleisö tiedä.

Sanotaanko näin että ei sitä siellä metallipajallakaan Heikki Hitsaria liian kauan katsella jos kieltäytyy tulemasta työpaikalle, ja antaa paskoja syitä siihen miksi ei just nyt kiinnosta tulla hitsaamaan.

Ei ole siis kyse nyt pelaajakaupoista sinänsä, on vain jäävuoren huippu.
Pitäisikö tästä siis ymmärtää että Kerttula kohtuu hiljattain leivotun jatkopahvin jälkeen olisi alkanut kiukuttelun ja ongelmallisuuden? Vai onko Ässien johto tosiaan niin ulkona että jatkosopimus tehtäisiin miehelle johon meneekin maku parin kuukauden kuluttua?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en osta tätä Selinin ulkonäön pilkkaamista yhtään. Ihan sama miten hiuksensa laittaa se on hänen asiansa, eikä kuulu meistä kellään...

Tietysti luettu teksti on siitä hankala formaatti, että siitä ei voi välttämättä päätellä onko kyseessä pilkkaaminen vai kevyt huumoriheitto tekstiä värittämään. Itse olen ehdottomasti kaikkea kiusaamista vastaan ja niillä geeli- ja lakkamäärillä mitä olen itse aikanaan päähäni soossannut olen varmasti palstan viimeisten joukossa, joilla olisi aiheesta varaa ketään pilkata.

Pahoittelut mikäli joku otti tuon viestini ulkonäön pilkkaamisena. Sitä se ei ollut. Atu on ikäisekseen komea mies ja tukka sopii hänelle kuin nenä päähän.
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Pitäisikö tästä siis ymmärtää että Kerttula kohtuu hiljattain leivotun jatkopahvin jälkeen olisi alkanut kiukuttelun ja ongelmallisuuden? Vai onko Ässien johto tosiaan niin ulkona että jatkosopimus tehtäisiin miehelle johon meneekin maku parin kuukauden kuluttua?

Sitä tässä nyt itsekin ihmettelen. Jatkot tehtiin, ja sitten huomattiin että "oho, nii juu, tää olikin tää kaveri" vai onko jotain todella isoa tapahtunut sopimuksen kirjoittamisen jälkeen?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä tässä nyt itsekin ihmettelen. Jatkot tehtiin, ja sitten huomattiin että "oho, nii juu, tää olikin tää kaveri" vai onko jotain todella isoa tapahtunut sopimuksen kirjoittamisen jälkeen?

Kerttulalla on oma oppositionsa organisaatiossa ja sen lähellä, kuten jokaisella johtavassa asemassa olevalla on ollut ja tulee olemaan Ässien organisaatiossa. "Kuiskuttelijat" liikkuvat taustalla ja kertovat uskotuilleen "tietoja" organisaation sisältä.

Näillä "tiedoilla" luodaan painetta taustaryhmän haluamaan suuntaan. Tietojen oikeellisuus kannattaa kyseenalaistaa, kyse on yleensä huhuista, yleistyksistä ja tarkoituksen mukaisesta toiminnasta. Tai sitten kyse saattaa olla pettyneen pelaajan tai valmentajan kiukuttelusta.

Minulle kerrottiin ennen kauden alkua monia negatiivisia asioita Kerttulasta, siitä miten hän ei ota yhteyttä vapaisiin pelaajiin jne. Kun taas juttelin organisaatiossa mukana olevan ihmisen kanssa, tarina muuttui täysin.

Luotan Ässien hallitukseen, sen kykyyn tehdä taustatyönsä. Väite Kerttulan potkuista kuulostaa huhulta, joka ei pidä paikkaansa. Joku haluaa vaan pitää hauskaa tai jostain syystä haluaa sotkea asioita.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tietysti luettu teksti on siitä hankala formaatti, että siitä ei voi välttämättä päätellä onko kyseessä pilkkaaminen vai kevyt huumoriheitto tekstiä värittämään. Itse olen ehdottomasti kaikkea kiusaamista vastaan ja niillä geeli- ja lakkamäärillä mitä olen itse aikanaan päähäni soossannut olen varmasti palstan viimeisten joukossa, joilla olisi aiheesta varaa ketään pilkata.

Pahoittelut mikäli joku otti tuon viestini ulkonäön pilkkaamisena. Sitä se ei ollut. Atu on ikäisekseen komea mies ja tukka sopii hänelle kuin nenä päähän.
Monen muun kirjoittajan viestin perusteella omani kirjoitin,en pelkästään sinun, et siis ollut "ranking ykkönen" tässä asiassa *hymiö'. Mutta etiäpäin, sano sukupuoleton henkilö lumessa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eli se ukko pihalle, joka julkisestikin tukee päävalmentajaa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla? Menikö se aikanaan samoin, silloin kun Korpisalo sai potkut ekaksi ja sitten Kotkaniemi.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ei näistä toilailuista maksava yleisö tiedä.

Sanotaanko näin että ei sitä siellä metallipajallakaan Heikki Hitsaria liian kauan katsella jos kieltäytyy tulemasta työpaikalle, ja antaa paskoja syitä siihen miksi ei just nyt kiinnosta tulla hitsaamaan.

Ei ole siis kyse nyt pelaajakaupoista sinänsä, on vain jäävuoren huippu.

Jonkinlaisia huhuja on kuulunut siitä, että Kerttula ei ole liikaa ollut mukana Ässien peleissä jne. Eli onko kyse tällaisesta? Sitä en tiedä paljonko sopimus velvoittaa häntä seuraamaan Ässien pelejä, koska hän tekee pelaajatarkkailua paljon muualla kuin Porissa. Hämeenlinnassa asuu perheineen, jossa olen hänet tämän syksyn aikana useasti nähnyt.

Henkilökohtaisesti uskon, että tässä huhussa ei ole totuuden siementä.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Taas vajaa vuoden jälkeen voisi heittää kommentin tuohon "tommihuhuun".
Odottelinkin kuka tuon ensimmäisenä tänne heittää, koska itse olen kuullut samantyylistä tarinaa.
Ilmeisesti Vellun tulo takaisin toimintaan on pistänyt tuuletuksen käyntiin. Nyt voi tosiaan paska osua tuulettimeen toimistolla.
Jään seuraamaan tilannetta mielenkiinnolla.
Enkä ole sanomassa mistä tai keneltä olen kuullut.
 
Viimeksi muokattu:

Kiekkotaikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat, Seattle Kraken
Mitkäs nämä "Tommin toilailut" ovat? Muutama pelaajahankinta mennyt pieleen (näitä sattuu kaikille joukkueen kasaajille) ja pienentynyt pelaajabudjetti sitoo vahvasti Kerttulan käsiä. Atu-keissi ei ole mennyt ihan putkeen mutta toisaalta mitkä olivat vaihtoehdot kun päävalmentajaa valittiin? Tämän kauden sentteritilanne on myös monia arvuuttanut, miksi lähdettiin niin monella laituri-sentteri pelaajalla liikenteeseen?
Ei Ässät tällä tämänhetkisellä budjetilla tai vetovoimalla juuri kummoisempaa joukkuetta saisi kasaan mitä tämä nykyinen on vaikka olisi kuka taikuri vastaamassa pelaajahankinnoista. Kärki oli Liigan kovimpia hankintoja tälle vuodelle ja varmasti olisi halutessaan löytänyt Liigastakin toisen seuran ja mahdollisesti rahakkaamman diilin (En tiedä mitä Jarno tienaa mutta oletus on että tuskin mitään Liigan kärkipään liksaa). Kerttula on myöskin tuonut ruotsista esimerkiksi Stenqvistin, ei lienee täytä flopin kriteerejä? Ihan nyt vain muistutuksena että on hän jossain onnistunutkin. Selvennyksenä vielä että itse näen hänet hyvänä palasena Ässien organisaatiota ja seison hänen takanaan.
Päävalmentajaa kun mietitään niin täytyy muistaa ettei Selin ollut ensisijainen vaihtoehto, vaan ennemmin itselleni tulee ensimmäisenä kuvailevana sanana mieleen "hätävara". Tapaus Pasanen varmasti on monella muistissa eikä varmaan tarvitse sitä sekoilua enempää edes avata. Kyse on nyt vain siitä että Kerttula sitoisi oman hirttosilmukkansa jos alkaisi potkia Atua kesken kauden ulos, hänhän Selinin valitsi lopulta Poriin valmentamaan.
En Selin fani ole itsekään mutta tässä täytyy miettiä muutakin kuin tätä hetkeä, Ässien pääkoutsin paikka on ollut viimeisen 10v aikana niin tuulinen paikka että itse jos organisaatiosta vastaisin niin en edes kehtaisi potkuja antaa.

Nyt vain sormet ja varpaat ristiin ja uskotaan että peli lähtee rullaamaan, muuten avaan Youtuben ja katselen loppukauden ajan koostetta Ässien kaudesta 12-13 (milloin muuten myös aiottiin potkia päävalmentaja pihalle).
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Taas vajaa vuoden jälkeen voisi heittää kommentin tuohon "tommihuhuun".
Odottelinkin kuka tuon ensimmäisenä tänne heittää, koska itse olen kuullut samantyylistä tarinaa.
Ilmeisesti Vellun tulo takaisin toimintaan on pistänyt tuuletuksen käyntiin. Nyt voi tosiaan paska osua tuulettimeen toimistolla.
Jään seuraamaan tilannetta mielenkiinnolla.
Enkä ole sanomassa mistä tai keneltä olen kuullut.

Taisi olla ainakin jossain Iltalehden sivuilla, että Ketola tukee Seliniä eikä halua päävalmentajalle potkuja. Tosiaan en ihan usko vielä näihin Kerttulan potkuhuhuihin, mutta en yhtään ihmettele, jos siellä organisaation sisällä on menossa jonkinlainen vääntö. Porilaisessa jääkiekossa kaikki on tosiaan mahdollista.
 

Kit Carson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Taisi olla ainakin jossain Iltalehden sivuilla, että Ketola tukee Seliniä eikä halua päävalmentajalle potkuja. Tosiaan en ihan usko vielä näihin Kerttulan potkuhuhuihin, mutta en yhtään ihmettele, jos siellä organisaation sisällä on menossa jonkinlainen vääntö. Porilaisessa jääkiekossa kaikki on tosiaan mahdollista.
No joo, jotakuinkin näin.
Ihme on jos jotain ei kohta tapahdu.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No joo, jotakuinkin näin.
Ihme on jos jotain ei kohta tapahdu.

Jos Vellun tulo johtaa siihen, että Kerttula potkitaan ja Selin jää, niin toivottavasti Vellu ei jatka kauaa hallituksessa.

Hyvävelikulttuuria ei enää kaivata Ässissä. Ei tänne saada ulkopuolelta väkeä enää jos saunakerho potkii jengin pihalle.

Toivottavasti on vain ilkeämielisiä huhuja. Muuten puhutaan kyllä sarjan suurimmasta vitsistä ja sarjan joukkuemäärän vähentäminen pitäisi aloittaa Ässistä.
 

Fuzzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers
Niin surullista kun se onkin, ei iso musta voi kauaa edes olla hallituksessa. Raa'asti ja rehellisesti sanoen mies kuolla kupsahtaa kuitenkin liian pian mielestäni toimiakseen missään hallituksen virassa. Ennemmin tahtoisin legendalle leppoisat päivät ja vaikka jonkinlaista apuapuapuvalmentajan työtä…

Kerttulan ulkoistaminen merkitsisi minulle kanavapaketin irtisanomista ja peleihin menemättä jättämistä, ainakin täksi ja tulevaksi kaudeksi. En jaksa enään tätä pelleilyä.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vellu Ketola hieno legenda, mutta se onkin siinä. En usko että mitään annettavaa nykykiekkoon. Toivottavasti siellä ei ole mitään suhmurointia käynnissä.
 

Laukoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,
Hallituksen täytyy ymmärtää 2000 luvun viihdetapahtuman sisällöstä. Samoin markkinointi, taseen, ym kirjanpidon tunnusluvut ja muodot tulee hallita. Mahd vähän sekoittaa jääkiekkotietämystä hallitustyöhön. Ennenkaikkea raha pitää tajuta!
 

Puliveivaamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Flyers & Barca
Hallituksen täytyy ymmärtää 2000 luvun viihdetapahtuman sisällöstä. Samoin markkinointi, taseen, ym kirjanpidon tunnusluvut ja muodot tulee hallita. Mahd vähän sekoittaa jääkiekkotietämystä hallitustyöhön. Ennenkaikkea raha pitää tajuta!
Kai jonkun pitää jääkiekkoa ymmärtää? Miten muuten voivat arvioida utj/valmennuksen osaamista? Aika käsittämätöntä, että hallituksessa ei olisi lainkaan toimialaosaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös