SlamDunk71
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Moni myös ei näe sitä Kerttulan työtä lainkaan, vaikka kuinka olisi seura lähellä sydäntä ja seuraisi Ässiä päivittäin. Mitä yritän sanoa, niin toisinaan muutokset huomaa kauempaa selkeämmin mitä läheltä. Tiedän, että porilaiset ovat helvetin vaativaa kansaa, kuten yleisesti satakuntalaisetkin, mutta ei-porilaisena/Ässä-kannattajana minä kyllä olen nähnyt aivan selkän muutoksen organisaatiossa, joka on paljon ammattimaisempi ja selkeämpi, kuin mitä se oli aikaa ennen Kerttulaa.
Eipä teitä raumalaisen trollin mielipiteet kiinnosta, mutta kunhan kerroin mielipiteeni, että Kerttula on vetänyt organisaatiota täysin oikeaan suuntaan.
Se on juuri näin. Jokseenkin tuskallisen selväksi käynyt että joko a) tehty päätös ei miellytä b) päätöksen tekijä ei jostain syystä miellytä, niin tästä seuraa että kaikki on paskaa. Kerroin jo toisessa topicissa kuinka kullanarvoista työtä on Kotkansalon sainaamisen takana. Että mies puhelukierroksen jälkeen valitsee Padan koska on kuullut PELKKÄÄ hyvää. Ne on niitä kilpailuvaltteja joilla Ässien kokoinen organisaatio tosissaan kilpailee.
Ja minulla on ihan positiivinen ja asiantunteva kuva jäänyt monesta raumalaisesta kirjoittajasta ja oma raumalaisten mollaaminen alkaa kun Pata-Lukko pelissä kiekko tippuu ja loppuu kun peli päättyy.