Pekko Pelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Sorry ehti viedä viestin perille…huomenna julkaistaan Hölön jatko 5+5 vuotta Pelsuihin ;)Nyt sen voi lähettää perumaan potkut.
Sorry ehti viedä viestin perille…huomenna julkaistaan Hölön jatko 5+5 vuotta Pelsuihin ;)Nyt sen voi lähettää perumaan potkut.
Kyllä se tietysti vähän näin on. Suoranainen worst case scenario olisi, jos Niemelä voittaa Pelicansissa tällä kaudella mestaruuden. Sen jälkeen ei olisi Ilveksessä kuin hävittävää. Senkin vuoksi toivoin kovasti HIFK:n voittoa edellisessä sarjassa. Nyt näyttää siltä, että Pelicans menee ainakin finaaleihin.Tuleeko muilla tälläisiä viboja jo näin ennakkoon?
Itse olen varmaan vähän poikkeuksellinen kannattaja, mutta tykkään paljon enemmän ”omista pojista” kuten vaikka välieräjoukkueiden Kalpan Karjalaisista tai Kärppien Mäntymaasta. Ja toki Niemelästäkin juuri Pelicansista. Vähän tulee epäurheilijamaiset fiilikset kun hankitaan ainakin muiden silmissä ”isolla rahalla” pari vuotta(jos tänä vuonna pääsee) finaaleissa luotsannut valmentaja. Pitääkö tässä nyt ainakin toivoa, ettei se Niemelä mestaruus taskussa astele Ilvekseen?
En kyllä näistä saa oikein "omia poikia". Ville Peltonen ja HIFK on sitten sitä.
Itse ajattelen Niemelää enemmän persoonan kuin menestyksen kautta. Niemelä voi olla henkilönä juuri sitä mitä tämä ankeudessa, itsesäälissä ja surkeudessaan piehtaroiva yhteisö nyt kaipaa. Vieläpä korostuen nyt ankeuttaja-Pennasen lähdön jälkeen.
Mun on äärimmäisen vaikea kuvitella, että ammattiurheilija tai -valmentaja jotenkin menettäisi menestymisennälkänsä voitettuaan kerran.
Just näin eli paras olisi hävitä finaalissa, mutta jos vastassa on Tappara niin ei voi sillekään puolelle asettua.Heh, siis jos Niemelä olis tullu Ilvekseen esim. puolivälierissä pudottuaan, niin:
-Ehe ehe, ai tuonko pitäis olla muka joku sateentekijä!? Karmea floppi jo etukäteen, ei ole uskottava pelaajien mielestä, koska Ei kestä paineita!
Jos Niemelä tulee mestaruuden voitettuaan, niin:
-Tokkopa enää löytyy intohimoa, mestaruusnälkä tyydytetty jo omassa seurassaan! Pelkkä leipäpappi!
Just näin eli paras olisi hävitä finaalissa, mutta jos vastassa on Tappara niin ei voi sillekään puolelle asettua.
Heh, siis jos Niemelä olis tullu Ilvekseen esim. puolivälierissä pudottuaan, niin:
-Ehe ehe, ai tuonko pitäis olla muka joku sateentekijä!? Karmea floppi jo etukäteen, ei ole uskottava pelaajien mielestä, koska Ei kestä paineita!
Jos Niemelä tulee mestaruuden voitettuaan, niin:
-Tokkopa enää löytyy intohimoa, mestaruusnälkä tyydytetty jo omassa seurassaan! Pelkkä leipäpappi!
Itse olen varmaan vähän poikkeuksellinen kannattaja, mutta tykkään paljon enemmän ”omista pojista” kuten vaikka välieräjoukkueiden Kalpan Karjalaisista tai Kärppien Mäntymaasta. Ja toki Niemelästäkin juuri Pelicansista. Vähän tulee epäurheilijamaiset fiilikset kun hankitaan ainakin muiden silmissä ”isolla rahalla” pari vuotta(jos tänä vuonna pääsee) finaaleissa luotsannut valmentaja. Pitääkö tässä nyt ainakin toivoa, ettei se Niemelä mestaruus taskussa astele Ilvekseen?
Tuleeko muilla tälläisiä viboja jo näin ennakkoon? Kuitenkin valmentajat aika pitkälti henkilöityy mielestäni siihen joukkueeseen josta on lähtenyt tai jossa on tullut menestystä.
Jos joku alkaa minun avaaman ketjun nimeä muokkaamaan niin. Saa. Maksaa. Kalliisti.Miten olisi julkaistaessa nimenmuutos.
Eikös Mäntymaa nimenomaan pelannut kaksi viimeistä kauttaan Kärpissä?Ei ole Havulla eikä ole Niemelälläkään pelaajahistoriaa nykyisissä seuroissa,
Aivan totta, muisti teki tepposet! Siitä huolimatta en hänestä Kärppäläistä ensimmäisenä tekisi vaan Tappara/Jyp.Eikös Mäntymaa nimenomaan pelannut kaksi viimeistä kauttaan Kärpissä?