Olen ollut Lukon kannattaja 25 vuotta ja en todellakaan koe tarvetta arvostella pelaajaa turhasta. Olen henkeen ja vereen Lukon kannattaja ja toivon aina Lukolle menestystä ja kannustan niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Pettistä en todellakaan tunne henkilökohtaisesti ja henkilökohtaiset asiat eivät tällaisiin asioihin saisi vaikuttaa. Olenkin juuri välillä miettinyt, että jos Pettinen onkin vaan niin hyvä tyyppi, että sillä korvannut puutteita pelaajana... vaikka niin ei missään tapauksessa pitäisi olla, sillä hyviä tyyppejä löytyy kyllä oikeasti hyvistä pelaajista!
Enkä voi mitenkään allekirjoittaa edellä mainittuja "vahvuuksia": Pettisen pahimmat puutteet ovat nimenomaan liikkeessä, pelisilmässä, sijoittumisessa ja pelin lukemisessa. Jopa kokoansa ei osaa käyttää hyväksi. Kaikki on nyt helppo pistää loukkaantumisen piikkiin, vaikka en ymmärrä miten totaalisesti loukkaantunut pelaaja (joka ei silmävammansa takia ilmeisesti osaa/saa? enää ottaa pelaajaakaan fyysisesti) saa pelata yli 20 min / peli ja ylivoimaa kuten melkein koko viime kauden? Itse kirosin sitä päivää, kun aikoinaan kuulin 4 vuoden sopimuksesta. Olkoon tämä kausi viimeinen niin ei tartte enää tätä asiaa murehtia.
Tukonen pelasi viime keväänä hyvin ja äärettömän hyvin verrattuna siihen, että ilmeisesti pelasi niin vammaisena, että sen takia selkä on mitä on nyt.