Ei tästä tuu Lämsä yhtään mitään.
Ei ole koskaan tullutkaan eikä tule koskaan tulemaankaan.Ei tästä tuu Lämsä yhtään mitään.
Vastaakos tuo D nykyään jotain U13-14 -ikäluokkaa? Meinaan tuo ikäisten pelejä aika usein näkevänä voin sanoa, että tämä kommentti on jo törkeä epäluottamuksen osoitus junioreita kohtaan.Yv ollut taas luokkaa D-juniorit. Etetetet.
Kauanko on vielä aikaa odotella? 100 pisteellä ei olla neljän joukossa.100 pisteen vauhdissa. Vähän kun parannetaan niin 4 sakissa ollaan saletisti. Ylivoima pitää saada toimimaan sillä pääsee jo pitkälle.
Ja ylivoima ei ole toiminut moneen vuoteenKauanko on vielä aikaa odotella? 100 pisteellä ei olla neljän joukossa.
Ei olla ja siksi sanoinkin, että pitää vähän parantaa. Pisteiden valossa kuitenkin vähemmän mitä moni täällä ehkä luulee.Kauanko on vielä aikaa odotella? 100 pisteellä ei olla neljän joukossa.
Mua ei noi pisteet ees ihan hirveesti kiinnosta enään. Peli näyttää niin perseeltä että ei ole tosi. Ja kun tietää, että tämä ei tästä parane, niin ei oikein jaksa toivoa/innostua.Ei olla ja siksi sanoinkin, että pitää vähän parantaa. Pisteiden valossa kuitenkin vähemmän mitä moni täällä ehkä luulee.
Täysin samaa mieltä tästä, ei lohduta pisteet eikä edistyneet tilastot. Tuote on kentällä aivan järkyttävää.Mua ei noi pisteet ees ihan hirveesti kiinnosta enään. Peli näyttää niin perseeltä että ei ole tosi. Ja kun tietää, että tämä ei tästä parane, niin ei oikein jaksa toivoa/innostua.
Enää ei jaksa edes tänne kauheasti kirjoitella, kun usko Lämsään jossakin päin organisaatiota vaikuttaa olevan vankkumaton. Tällä tavalla mennään, vaikka takapuoli edellä puuhun. Luulisi Lukon organisaatiossa löytyvän vähän järkeä, kun vähän joka puolella mediaa saa lukea valmennuksen heikkoudesta muuten hyvässä joukkueessa. Uskon vankasti, että Eerolan myötä Lukon suunta näiltä osin muuttuu parempaan.Täysin samaa mieltä tästä, ei lohduta pisteet eikä edistyneet tilastot. Tuote on kentällä aivan järkyttävää.
En ole mikään asiantuntija, olen kuitenkin 1958 lähtien seurannut Lukon pelejä Raumalla livenä ja vuodesta 1970 lähtien paikanpäällä Tampereella (kuten myös Tapparaa) ja nyt netin avulla muutaman vuoden liki kaikki Lukon ottelut. Virran aikana huomasin ja tajusin pelitavan, aiemmista en muista, mutta sen jälkeen en oikein ole osannut itselleni kertoa Lukon ns. pelikirjaa. Rohkenen sanoa, etten varsinkaan Lämsän aikana ole koskaan päässyt selville mihinkään ns. pelitapaan. Hyvät pelaajat onneksi pelaavat inspiraatiolla ja hoitavat pisteitä, kuten tänään Kuopiossa. Ei mulla muuta niin niin nii et et niin niin semmosta mä vaan.
Pakko luottaa Kalleen, että uskaltaa katsoa totuutta silmiin, ja todeta ettei joukkueella ole juurikaan minkäänlaista pelitapaa. Ongelmia puolustuksessa, hyökkäyksessä, ja ennenkaikkea erikoistilanteissa. Ei jää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa vetäjä(t)!
Just näin. Ollaan tehty joku 16 maalia vähemmän ylivoimalla kuin Tappara. Jos ois edes se 8 ylivoimamaalia enemmän oikeissa paikoissa, niin oltaisiin siinä SaiPan ja HIFKin kannoilla. Se on tietysti Lämsän vastuulla laittaa yv toimimaan tai nakittaa se jollekin muulle.Pitäisikö pelin näin joulukuun puolivälissä olla täysin uomissaan ilman mitään ongelmia? Onko jollain toisella joukkueella näin? Miten isoja ja millaisia ongelmia Lukolla on puolustuksessa ja hyökkäyksessä kun ollaan tehty toiseksi eniten maaleja koko sarjassa ja päästetty toiseksi vähiten?
Nämä aivan surkeasta ylivoimasta huolimatta. Toimivalla ylivoimalla oltaisiin ihan kärkisijoilla ellen uskaltaisi jopa sanoa että johdettaisiin helposti koko sarjaa. Siihen PITÄÄ löytää keinot ja siihen on aikaa, jostain siihen pitää löytää myös osaamista.