Mainos

Tomi Lämsälle kenkää!

• 187 161
  • 1 907

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Odottavat voittoputkea, jonka aikana sopimuksen uskaltaa julkistaa kotiyleisölle.
Ja siltikin lopputulos on sama vaikka miten päin asiaa vääntelee nimittäin uskallan väittää, että vaikka Lämsän johdolla saavutettaisiinkin jollain ihmeellä 13 ottelun voittoputki niin valtaosa ei siltikään hyväksyisi Lämsän jatkosopparia

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Odottavat voittoputkea, jonka aikana sopimuksen uskaltaa julkistaa kotiyleisölle.
Mutta sehän tuli jo. Kyllä siinä myyttisessä kolmen voiton letkussa olisi ollut se paikka. Ei kai ne nyt Lukon johdossa voi olettaa, että sieltä ainakaan pidempää olisi tulossa?

On kyllä perin kinkkinen arvioitava tämä, että onko sillä Lämsällä se jatkosopimus vai ei. Toisaalta minulla ei ole syytä epäillä käyttäjän @Via Dolorosa huhuja (ovat toki muutkin huhuilleet) sillä ne tuppaavat lähtökohtaisesti pitämään paikkansa, toisaalta taas minäkin ihmettelen sitä, miksi sitä valmista jatkosopparia pantattaisiin.

Tiedotetta nyt vaan kehiin kiitos. Tosin mietin minä sitäkin, että jos nyt kumminkin kuin ihmeen kaupalla Lämsä ei jatkaisikaan, niin tiedotettaisiinko sitä mitenkään erityisemmin? Kun uuden koutsin sopparia, jos se tulisi Liigan sisältä, ei kuitenkaan herrasmiessopimuksen vuoksi julkistettaisi. Vuotaisi se toki ulos joka tapauksessa, mutta kumminkin.

Mutta olen minä edelleen 95% varma, että Lämsä jatkaa. Ja loppuun iltarukous: oi armoitettu Musta Käsi, anna sen jatkon olla vain vuoden mittainen.

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja siltikin lopputulos on sama vaikka miten päin asiaa vääntelee nimittäin uskallan väittää, että vaikka Lämsän johdolla saavutettaisiinkin jollain ihmeellä 13 ottelun voittoputki niin valtaosa ei siltikään hyväksyisi Lämsän jatkosopparia

Kyllä tuossa tilanteessa hyväksyisi, ja ihan syystäkin. Ei Veltsunkaan jatkosopimusta paljoa purnattu julkaisuhetkellä, kun joukkueella meni hyvin. Alla oli kausi, joka oli päättynyt sijalle 10.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se olisi jo vuotanut. Varsinkin kun julkisuuteen puhuttu joulukuusta/ennen joulua. Pelaajat, agentit tietäisivät ja sitä kautta olisi jo levinnyt.
No onhan se mm. kerran jo ihan kunnon mediassa kerrottu.

Lukolla ei ole mitään loogista syytä pantata sopimusta
Lukolla on kyllä itseasiassa ihan looginen syy pantata sopimusta ja se on yhteisön mielipide Lämsästä. Ei varmasti ole tullut epäselväksi Lukon johdolle, mitä mieltä Lämsästä ollaan. Näkyvimpänä esimerkkinä kun kannattajakatsomo heiluttelee kenkiä potkujen merkiksi.

Jos kaikesta huolimatta siellä on penkin takana joku muu kuin Tomi Lämsä ensi kaudella, niin olen todella yllättynyt, positiivisesti.

Mutta ei minulla ole syytä epäillä, etteikö kuulemani pitäisi paikkaansa ja Lämsän kanssa on hyvissä ajoissa päätetty jatkosta.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
No onhan se mm. kerran jo ihan kunnon mediassa kerrottu.

Lukolla on kyllä itseasiassa ihan looginen syy pantata sopimusta ja se on yhteisön mielipide Lämsästä. Ei varmasti ole tullut epäselväksi Lukon johdolle, mitä mieltä Lämsästä ollaan. Näkyvimpänä esimerkkinä kun kannattajakatsomo heiluttelee kenkiä potkujen merkiksi.

Jos kaikesta huolimatta siellä on penkin takana joku muu kuin Tomi Lämsä ensi kaudella, niin olen todella yllättynyt, positiivisesti.

Mutta ei minulla ole syytä epäillä, etteikö kuulemani pitäisi paikkaansa ja Lämsän kanssa on hyvissä ajoissa päätetty jatkosta.

Tuossa on aika merkittävä ero. SK kertoo vinkistä jonka saanut Lämsän jatkosta, mutta ei ole itse omana skuuppina uutisoinut Lukon tehneen jatkoa. Se yleensä kertoo siitä, että varmuutta ei ole.

Mä luulen, että kyse on siitä ettei yksinkertaisesti sitä ole vielä tehty.

Se, että kertaalleen kourallinen kavereita näytti kenkiä tai toimistolle laitettu meiliä jne niin ei sillä ole merkitystä jatkosopimuksen julkaisemisen kannalta. Kuten kirjoitin tämä on se narratiivi jatkoajan keskustelupalstalla.

Tässä olisi tilanne, että Lukko kävisi pelaajaneuvotteluita ja tuleva valmentaja olisi käytännössä julkista tietoa. Samaan aikaan annetaan julkisuuteen kommentteja ettei päätöstä ole tehty ja perustellaan pelaajille & agenteille salaamista sillä ettei kaikki tykkäisi sopimuksesta. Niin heikkoa johtamista tuskin täälläkään on.

Jos/kun jatko on tehty, niin se on punnittu ja sen takana seistään. Ja olisi medioissa tullut julki.

Voi olla, että Lämsän kanssa jatketaan, mutta taatusti asian venyminen johtuu muiden vaihtoehtojen kartoittamisesta.

Tämän voi onneksi selvittää myöhemmin.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Herran taskusta soppari jo löytyy, niin miksi ihmeessä Lukko sitä panttaisi yhtään pidempään kuin on pakko?
Voihan siinä olla joku optio ulkomaille sopimuksen tekemisestä (esim. 1.12 asti) ja jos ei sellaista saa tehdyksi, niin sitten astuu voimaan. Onhan näitä pelaajillakin ja siksi ei koskaan julkaista ennen kuin se jokin tietty takaraja on ohitettu.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sitä pidän toteennäytettynä, että Lämsällä on tosiaan optio ollut, jostain Mäkeläisen twiitistä se oli pääteltävissä. Sitä en usko, että option deadline olisi ollut esim lokakuun loppu tai edes marraskuun puoliväli, koska se olisi tarpeettoman aikainen. Kalle jo kerran teki virheen tekemällä jatkosopimuksen liian aikaisin (21.11. se silloin julkaistiin). Ylipäätään jo viime kauden jälkeen oli selvää, että option käyttäminen vaatisi aivan kanin vetämistä hatusta, eikä varsinkaan option käyttämisessä ennen deadlinea olisi mitään järkeä. Mitään kania ei todellakaan ole nähty, vaan tuloksellisesti aivan samaa köllökellua kuin viime kaudella, jonkin verran paremmalla pelitavalla ja materiaalilla.

Marraskuun loppu on todennäköisin option deadline ja se täsmäisi myös puheisiin siitä että joulukuussa homma ratkeaa. Myös joulukuun puoliväli tms on toki mahdollinen. Varmaan teoriassa on mahdollista, että Lämsä jatkaa, vaikka optiota ei käytettäisi, mutta se on lähinnä teoreettista.

Nythän ainakin nolla-Miettisen jatko pitäisi olla selvillä ihan pian. Tai siis vahvojen huhujen mukaan marraskuun loppu oli siinä deadline, eiköhän ratkaisu kohta vuoda.

Aivan pisin vittua hoidettu prosessi hallitukselta ja Sahlstedtilta, jos Lukko joutuu valitsemaan Lämsän ja Miettisen väliltä.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Sitä pidän toteennäytettynä, että Lämsällä on tosiaan optio ollut, jostain Mäkeläisen twiitistä se oli pääteltävissä. Sitä en usko, että option deadline olisi ollut esim lokakuun loppu tai edes marraskuun puoliväli, koska se olisi tarpeettoman aikainen. Kalle jo kerran teki virheen tekemällä jatkosopimuksen liian aikaisin (21.11. se silloin julkaistiin). Ylipäätään jo viime kauden jälkeen oli selvää, että option käyttäminen vaatisi aivan kanin vetämistä hatusta, eikä varsinkaan option käyttämisessä ennen deadlinea olisi mitään järkeä. Mitään kania ei todellakaan ole nähty, vaan tuloksellisesti aivan samaa köllökellua kuin viime kaudella, jonkin verran paremmalla pelitavalla ja materiaalilla.

Marraskuun loppu on todennäköisin option deadline ja se täsmäisi myös puheisiin siitä että joulukuussa homma ratkeaa. Myös joulukuun puoliväli tms on toki mahdollinen. Varmaan teoriassa on mahdollista, että Lämsä jatkaa, vaikka optiota ei käytettäisi, mutta se on lähinnä teoreettista.

Nythän ainakin nolla-Miettisen jatko pitäisi olla selvillä ihan pian. Tai siis vahvojen huhujen mukaan marraskuun loppu oli siinä deadline, eiköhän ratkaisu kohta vuoda.

Aivan pisin vittua hoidettu prosessi hallitukselta ja Sahlstedtilta, jos Lukko joutuu valitsemaan Lämsän ja Miettisen väliltä.

Se ei ole huhu, Miettinen itse kertoi maikkarin haastiksessa, että molemminpuolinen optio raukeaa marraskuun lopussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy