Mainos

Tomi Lämsälle kenkää!

• 179 625
  • 1 838

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Eikö tämä vitun vuoristorata ole jo nähty?

Milloin Lukko on viimeksi pelannut neljä peliä putkee hyvin, ja nyt ei katota edes voittosaraketta, lasketaan mukaan myös ns. saappaat jalassa kaatuminen.

Lämsä, ulos!

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paljon puhutaan vuoristoradasta ja pelin ailahtelusta. Itse kääntäisin katsetta vastustajiin. Lukolle sopii peliä nopeasti kääntävät joukkueet, kuten HPK, K-Espoo tai Tappara.

Vastaavasti trappi ja hitaampi pelitapa tuottaa suuria vaikeuksia. Tuohon Lämsä ei ole keksinyt lääkettä.

Kun mennään vauhdilla päästä päähän, on Lukko parhaimmillaan.

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hirvittävää paskaa taas kerran Lämsän nipulta. Mies itsekin näyttää nippa nappa olevan hereillä aitiossa. Kuka helvetti tuollaista paskaa jaksaakaan katsoa haukottelematta. Pelicansin hyökkäykset ovat silkkaa taidetta tuohon Mälsän kulmapyörimiseen verrattuna. Hyi helvetti. Mälsä ulos, ammattimies sisään.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miksi? Kyllä tällä 1,5/1,6 pistekeskiarvolla 12 joukkoon pääsee.
Juu ja tähän vielä @SJK10 sekä @Yuppi kertomaan, kuinka huono kannattaja on kun kehtaa tänne negatiisivuutta kirjoittaa.

Ei vittu kun ei puolentoista vuoden aikana ole yhtä hyvää viikkoa ollut ja kahden peräkkäisen pelin taso vaihtelee ihan helvetesti.

Toisilla tulee Grönborgit ja kumppanit ja vetää homman maaliin heti ensimmäisenä kautena, mutta Raumalla pitää sata vuotta odottaa yhden valmentajan kanssa, kunnes lopulta tulee monoa saamaan.

Ei vaan pysty enää katsomaan. Lämsä ulos, niin sitten menen seuraavan kerran hallille. En ennen.

Jälleen kerran yksi ilta ihan täyttä hirvittävää paskaa.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ei sinne tarvita ketään tilalle. Lämsä ulos ja hoitakoot Eepi kauden loppuun. Ei voi ainakaan huonommin mennä. Itse asiassa ei voi mennä huonommin millään valmennus ryhmällä. Tämä kausi on joka tapauksessa taputeltu ensimmäisen säälikierroksen jälkeen.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Ei sinne tarvita ketään tilalle. Lämsä ulos ja hoitakoot Eepi kauden loppuun. Ei voi ainakaan huonommin mennä. Itse asiassa ei voi mennä huonommin millään valmennus ryhmällä. Tämä kausi on joka tapauksessa taputeltu ensimmäisen säälikierroksen jälkeen.
Samantien vuorio yksin vastuuseen, koska hän on porukasta ainoa joka on hoitanut työnsä mallikkaasti

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu ja tähän vielä @SJK10 sekä @Yuppi kertomaan, kuinka huono kannattaja on kun kehtaa tänne negatiisivuutta kirjoittaa.

Ei vittu kun ei puolentoista vuoden aikana ole yhtä hyvää viikkoa ollut ja kahden peräkkäisen pelin taso vaihtelee ihan helvetesti.

Toisilla tulee Grönborgit ja kumppanit ja vetää homman maaliin heti ensimmäisenä kautena, mutta Raumalla pitää sata vuotta odottaa yhden valmentajan kanssa, kunnes lopulta tulee monoa saamaan.

Ei vaan pysty enää katsomaan. Lämsä ulos, niin sitten menen seuraavan kerran hallille. En ennen.

Kerro toki missä olen kenenkään maininnut olevan huono kannattaja?

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021

Mitä jos jengi lopettaisi ton tilaisuuden tullen "mitäs mä sanoin" hännännostelun? Nostaisi tämän palstan lukuarvoa 200%.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voe paska. Nyt jäi toisella erätauolla kirjoittamatta tähän ketjuun se legendaarinen "ei tästä tule mitään". Olen varma että Lukko olisi vähintään jatkoajalle noussut jos olisin muistanut.

En mä tiedä. Melkein parin viikon tauko edessä. Tässähän voisi seurajohto vaikkapa reagoida.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mä ainakin toivon että Lämsä jatkaa. Ihan vaan kaikkien paskojen kannattajien kiusaksi.

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itseä ei sen enempää edes korpea enää Lukon tappiot. Täysin arvattavissa ollut kun viime kauteen peilaa. Ja täysin samaa paskaa. Kallen kehuma Tomppa. Jatkoa kehiin vain ettei muut vie.

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tuolla materiaalilla dumppikiekkoa. Peksi naureskelee jossain makeasti.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Telkkari kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy