Tomi Lämsälle kenkää!

  • 143 824
  • 1 524

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Kyllähän tässä alkaa olla uskottavuuden säilyttämiseksi ainoa vaihtoehto pian Lämsän potkiminen. Maaliodottoma ollaan voitettu joka pelissä eli taktisesti joukkue on pelannut "tarpeeksi hyvin", mutta jostakin muusta kiikastaa. Päävalmentaja on kuitenkin myös henkinen johtaja ja Lämsä ei yksinkertaisesti saa sellaista hönkää päälle, että joukkue voittaisi.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä olen helvetin kärsivällinen ihminen, mutta jos tästä kaudesta jotain Lukolta odotetaan, niin koko valmennuskolmikko pitää ulostaa nyt.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
Vaihdettaisko päikseen?
 

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon pelihän tilastollisesti on hyvää, mutta ketjut ei vaan toimi sitten mitenkään. Miettikääs jos vaikka ekat 2 ketjua pelais hyvin yhteen ja takois pisteitä, mutta ei... Lämsä pakottaa näitä samoja ketjuja joka peli vaikka kaikki saatana näkee että nämä ketjut EI TOIMI.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: joan

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Voitaisiin vaihtaa perjantain otteluun päävalmentajia, edes yhdeksi peliksi... jooko?
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Turha tämän pelin perusteella mitään potkuja vaatia. Tai alkukauden.

Viime kauden perusteella toki monoa olisi saanut tulla jo, mutta luotan Kalleen.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Turha tämän pelin perusteella mitään potkuja vaatia. Tai alkukauden.

Viime kauden perusteella toki monoa olisi saanut tulla jo, mutta luotan Kalleen.
No milloin niitä voi mielestäsi vaatia?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
Onneksi Lukon johto keskusteli Lämsän kanssa kesällä, että nyt kaudella tiedetään Lukon ongelmakohdat.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Turha tämän pelin perusteella mitään potkuja vaatia. Tai alkukauden.

Viime kauden perusteella toki monoa olisi saanut tulla jo, mutta luotan Kalleen.
Luotamme Kalleen täällä palstalla. Mutta luotetaanko Kalleen siellä missä oikeasti pitäisi luottaa? Tai sanotaanko näin, että onko Kalle tässä valmennusasiassa vain seinäruusun roolissa?
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
Tähän tahtiin kun jatketaan niin jommankumman penkin takana seisoo ennen Joulua P.Virta.

Revin verkkarini jos suuntana on Oulu.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Silloin Kalle ei Lukon hommissa olisi. Kalle ei varmasti ole mikään kumileimaisin, päävalmentajan valinta on Killerin tärkeimpiä työtehtäviä.
Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Silloin Kalle ei Lukon hommissa olisi. Kalle ei varmasti ole mikään kumileimaisin, päävalmentajan valinta on Killerin tärkeimpiä työtehtäviä.
Näin sen pitäisi olla, mutta ei taida olla. Ylempänä hierarkiassa on porukkaa, jota myös asia kiinnostaa. Toivottavasti ei ketään sentään vaikuta ulkopuolelta.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.
Hallitus varmaan päättää, mutta eiköhän "joku" tee valmistelun eli esittää hallitukselle ehdotuksen. Ellei esittelijä ole Kalle niin ihmettelen kuka sitten.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.

Siis hallitus hyväksyy valinnan, tuo lienee normaali toimintatapa kaikissa seuroissa. Kallehan hoitaa haastattelut yms. ja kertoi Lämsän vakuuttaneen nimenomaan haastatteluissa. Kalle puolusti Lämsää viime kaudella todella vahvasti ja vieritti syytä pelaajille ja itselleen. Veltsun kohdalla oli eri, hän sai Kallelta kenkää. Viime kausihan oli Lukon resursseilla katastrofi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis hallitus hyväksyy valinnan, tuo lienee normaali toimintatapa kaikissa seuroissa. Kallehan hoitaa haastattelut yms. ja kertoi Lämsän vakuuttaneen nimenomaan haastatteluissa. Kalle puolusti Lämsää viime kaudella todella vahvasti ja vieritti syytä pelaajille ja itselleen.
Erityistä pelaajien bussin alle heittämistä en kyllä itse muista, mutta jos otan kiinni tuohon Lämsän puolustamiseen, niin mitä muuta Sahlstedt voisi julkisuudessa tehdä? Sanoa, että paskan möivät mutta kitkutellaan tällä nyt vielä toinen kausi?
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukossa hallitus päättää, sen on Kalle itsekin sanonut.

Jep, mutta Kalle esittelee. Normaali kuvio. Kalle hoitaa haastattelut ja rekryn.

En usko, että hallitus ei hyväksyisi Kallen esitystä. Silloin ei olisi enää luottamusta.

Hyväksytti Kalle aikanaan myös Zagin jatkon hallituksella. Samoin Kalle on pyytänyt hallitukselta lisää rahaa pelaajiin, jotta pysytään top4-kisassa mukana. Rahaa on aina tullutkin ja nyt ei ainakaan rosterista jää kiinni
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös