Vaihdettaisko päikseen?Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
No milloin niitä voi mielestäsi vaatia?Turha tämän pelin perusteella mitään potkuja vaatia. Tai alkukauden.
Viime kauden perusteella toki monoa olisi saanut tulla jo, mutta luotan Kalleen.
Onneksi Lukon johto keskusteli Lämsän kanssa kesällä, että nyt kaudella tiedetään Lukon ongelmakohdat.Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
Viime keväänä.No milloin niitä voi mielestäsi vaatia?
Luotamme Kalleen täällä palstalla. Mutta luotetaanko Kalleen siellä missä oikeasti pitäisi luottaa? Tai sanotaanko näin, että onko Kalle tässä valmennusasiassa vain seinäruusun roolissa?Turha tämän pelin perusteella mitään potkuja vaatia. Tai alkukauden.
Viime kauden perusteella toki monoa olisi saanut tulla jo, mutta luotan Kalleen.
Tähän tahtiin kun jatketaan niin jommankumman penkin takana seisoo ennen Joulua P.Virta.Tiedän olevani väärässä ketjussa, mutta Lukko on Kärpät päinvastoin. Peli on kunnossa ja konsepti toimii, ainoastaan tulos uupuu, Kärpillä uupuu konsepti ja peli, mutta kärkimiehet tekee tulosta järkyttävällä teholla. Molemmat löytyy keskikastista ja potkuja vaaditaan.
Tai sanotaanko näin, että onko Kalle tässä valmennusasiassa vain seinäruusun roolissa?
Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.Silloin Kalle ei Lukon hommissa olisi. Kalle ei varmasti ole mikään kumileimaisin, päävalmentajan valinta on Killerin tärkeimpiä työtehtäviä.
Näin sen pitäisi olla, mutta ei taida olla. Ylempänä hierarkiassa on porukkaa, jota myös asia kiinnostaa. Toivottavasti ei ketään sentään vaikuta ulkopuolelta.Silloin Kalle ei Lukon hommissa olisi. Kalle ei varmasti ole mikään kumileimaisin, päävalmentajan valinta on Killerin tärkeimpiä työtehtäviä.
Hallitus varmaan päättää, mutta eiköhän "joku" tee valmistelun eli esittää hallitukselle ehdotuksen. Ellei esittelijä ole Kalle niin ihmettelen kuka sitten.Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.
Onhan hän itsekin sanonut, että valmennuksen päättää Lukossa hallitus. Toki varmasti hänellä on painava sanansa sanottavana, en tarkoita ollenkaan sitä, mutta kyllä itse ainakin olen siinä käsityksessä, että myöskään hallitus ei tässä asiassa ole mikään kumileimasin.
Erityistä pelaajien bussin alle heittämistä en kyllä itse muista, mutta jos otan kiinni tuohon Lämsän puolustamiseen, niin mitä muuta Sahlstedt voisi julkisuudessa tehdä? Sanoa, että paskan möivät mutta kitkutellaan tällä nyt vielä toinen kausi?Siis hallitus hyväksyy valinnan, tuo lienee normaali toimintatapa kaikissa seuroissa. Kallehan hoitaa haastattelut yms. ja kertoi Lämsän vakuuttaneen nimenomaan haastatteluissa. Kalle puolusti Lämsää viime kaudella todella vahvasti ja vieritti syytä pelaajille ja itselleen.
Ihan varmasti Sahlstedt tekee sen ehdotuksen. Onko Lämsä ollut ainoa ehdotus, sitä vähän epäilen.Hallitus varmaan päättää, mutta eiköhän "joku" tee valmistelun eli esittää hallitukselle ehdotuksen. Ellei esittelijä ole Kalle niin ihmettelen kuka sitten.
Lukossa hallitus päättää, sen on Kalle itsekin sanonut.Silloin Kalle ei Lukon hommissa olisi. Kalle ei varmasti ole mikään kumileimaisin, päävalmentajan valinta on Killerin tärkeimpiä työtehtäviä.
Lukossa hallitus päättää, sen on Kalle itsekin sanonut.