Tomi Lämsälle kenkää!

  • 98 610
  • 944
Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Odotetaanko marras-joulukuuhun? Vai olisiko 10 peliä sopiva? Vai pitäisikö Kallen kilauttaa kaverille välittömästi?

Itse olen ehkä jopa viimeisen vaihtoehdon kannalla. Ihan vaan siksi, ettei mitään ole tapahtunut kesän aikana pelin suhteen. Joukkue näyttää aika lamaantuneelta ja sitä kautta myös kannattajat.

Tämä laivan ehtisi vielä kääntää. Ei se huonommin menisi Virran kanssa tai Mannerin, tai reimarin. Tuo porukka kaipaa ryhtiä, vaatimustasoa ja vakaata arkea. Sitä kautta tulisi niitä onnistumisiakin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ihan poika vielä. Kin.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Odotetaanko marras-joulukuuhun? Vai olisiko 10 peliä sopiva? Vai pitäisikö Kallen kilauttaa kaverille välittömästi?

Itse olen ehkä jopa viimeisen vaihtoehdon kannalla. Ihan vaan siksi, ettei mitään ole tapahtunut kesän aikana pelin suhteen. Joukkue näyttää aika lamaantuneelta ja sitä kautta myös kannattajat.

Tämä laivan ehtisi vielä kääntää. Ei se huonommin menisi Virran kanssa tai Mannerin, tai reimarin. Tuo porukka kaipaa ryhtiä, vaatimustasoa ja vakaata arkea. Sitä kautta tulisi niitä onnistumisiakin.
Välittömästi. 10 peliä on jo liikaa tasoitusta muille. Sanoisin, että tuo 5-7 peliä on tarpeeksi. Mieluiten lukisi huomenna uutisista valmentajien vaihdosta. Pelkkä päävalmentaja ei riitä. Tuleva päävalmentaja tuokoot omat luottoratsunsa avuksi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelkkä päävalmentaja ei riitä. Tuleva päävalmentaja tuokoot omat luottoratsunsa avuksi.
Paitsi jos se seuraava valmentaja on Pekka Virta. Hän on tottunut noiden kahden puujumalan kanssa työskentelemään niin homma voisi toimia nytkin. Tai toimisikin.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Huomenna uutisiin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kymmenen peliä annoin, kaksi riitti.

Ulos ja vitun nopeasti. Mieluiten kesken erän.

Näin ulkopuolelta katsellen uskoisin, että Kalle ei vielä paina paniikkinappulaa, koska vasta kaksi peliä tänään täynnä. Ja vaikka tulisi tappio. Kausi on vasta aivan alussa, joten en usko kokeneen urheilujohtajan vielä reagoivan.

On nimittäin myös niin, että Lämsä oli Kallen valinta ja hän säilytti pestinsä myös viime kauden katastrofin jälkeen. On myös kuulunut ainakin omiin korviin, että jos Lämsä saa potkut niin silloin on myös Kallen asema vaakalaudalla. Sen verran vihkoon ovat viimeiset koutsivalinnat menneet. Ja samalla Lukon joukkueen menestystoiveet. Itse olen ainakin sitä mieltä, että kyllä Lukko ja sen kannattajat ansaitsevat paremman valmentajan kuin tämän Lämsän.

Mielenkiintoista on se, että kenet Lukko palkkaisi uudeksi päävalmentajaksi, jos Lämsälle annetaan verokortti käteen. Virta on ollut aiemmin halukas paluulle, mutta valinta ei ole osunut häneen. Ja toisaalta voidaan kysyä, että mikä on Virran motiivitaso valmentamiseen tällä hetkellä. Lukon kannalta on hyvä asia, että hyviä liigatason pääkoutseja on tällä hetkellä aika paljon vapaana.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä jos ei näe kevättä...:)
Kyl Tomi kevään näkee, mutta sitä en tiedä onko hän silloin enää Lukon valmentaja.

Voitosta ja hienosta noususta huolimatta en muuta mielipidettäni siitä mitä kahden erän jälkeen kirjoitin.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Näin ulkopuolelta katsellen uskoisin, että Kalle ei vielä paina paniikkinappulaa, koska vasta kaksi peliä tänään täynnä. Ja vaikka tulisi tappio. Kausi on vasta aivan alussa, joten en usko kokeneen urheilujohtajan vielä reagoivan.

On nimittäin myös niin, että Lämsä oli Kallen valinta ja hän säilytti pestinsä myös viime kauden katastrofin jälkeen. On myös kuulunut ainakin omiin korviin, että jos Lämsä saa potkut niin silloin on myös Kallen asema vaakalaudalla. Sen verran vihkoon ovat viimeiset koutsivalinnat menneet. Ja samalla Lukon joukkueen menestystoiveet. Itse olen ainakin sitä mieltä, että kyllä Lukko ja sen kannattajat ansaitsevat paremman valmentajan kuin tämän Lämsän.

Mielenkiintoista on se, että kenet Lukko palkkaisi uudeksi päävalmentajaksi, jos Lämsälle annetaan verokortti käteen. Virta on ollut aiemmin halukas paluulle, mutta valinta ei ole osunut häneen. Ja toisaalta voidaan kysyä, että mikä on Virran motiivitaso valmentamiseen tällä hetkellä. Lukon kannalta on hyvä asia, että hyviä liigatason pääkoutseja on tällä hetkellä aika paljon vapaana.

Virran motiivitaso on varsinkin Lukon suhteen tapissa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HPK vs K-Espoo
  • 3.00
  • 4.00
  • 2.14
KalPa vs Jukurit
  • 1.61
  • 4.90
  • 4.40
KooKoo vs Sport
  • 2.12
  • 4.20
  • 2.94
Lukko vs HIFK
  • 1.97
  • 4.20
  • 3.25
Tappara vs Kärpät
  • 2.26
  • 4.15
  • 2.72
Ässät vs TPS
  • 2.10
  • 4.10
  • 3.05
Pelicans vs Ilves
  • 4.75
  • 4.80
  • 1.66
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös