Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 377 816
  • 3 041

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja niin kauan jokainen on oikeassa tai väärässä. Eli kaikki arvostelu siihen mennessä on turhaa..
Erikoinen logiikka kieltämättä. Eikös samalla logiikalla myös kaikki tsemppaaminen ja kehuminen ole turhaa myös? Eihän sitä vielä tiedä, pitääkö arvostella vai kehua kauden jälkeen.

Itse asiasta: on se kyllä kumma, mikä ihmeen sokea piste Lämsällä (ja Vuoriolla) on siinä, että ei edes tällaisessa pelissä, missä Ortiolle menee sieltä ja täältä ja peli on kauan ollut jo selvä, voida antaa Salosen pelata. Ei lopputulos ainakaan yhtään huonompi ois ollu (ja mitä sitten, vaikka olisikin, kun kerran hävitään), vaikka Salonen ois esim. viidennen maalin jälkeen tullut tolppien väliin.

Iso lampaanperse kyllä valmennukselle

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos ei Juha Vuoren vajaaksi jääneessä kaudessa Lukon valmentajana muuta hyvää ollut niin uskalsi hän kumminkin pistää Lassi Lehtisen maaliin kotikaukalossa. Siinä pelissä mikä hänen (siis Vuoren) viimeiseksi jäikin Lukossa. Pari maalia Lehtinen päästi, mutta torjui kyllä sen verran hyvin että nähtiin kumminkin mikä mies sieltä on tulossa.

Siksi minä olisin halunnut että Lämsä olisi pistänyt Salosen luukulle viimeistään 3-6 maalin jälkeen. En käsitä miksei Lämsä näin tehnyt mutta kaipa hällä siihen syynsä on.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsä oli taas kuin kenraali, joka on ennen taistelua tehnyt helvetin hienon suunnitelman ja vaikka vihollinen antaa tukkapöllyä, ei muuta mitään.

Jokaisella on suunnitelma kunnes tulee lyönti päin näköä.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No huoh huoh!
Juurikin sama kuka valmentaa kun voitetaan mut kusi lentää heti kun hävitään.

Tottakai lentää. Täällä on perkeleen monta kirjoittajaa ja ihmiset erilaisia. Puhuisin näissä jutuissa kuitenkin valtaosan painolla. Ei jokaisen tappion jälkeen ole valtaosa haukkunut Lämsää. Nyt iso osa kritisoi ja mielestäni aiheesta, kun veskaa ei vaihdettu, eikä aikalisää käytetty. Puolustaminen oli surkeaa. Olemme myös hävinneet viimeisestä viidestä pelistä neljä ja valtaosassa näistä Lukko on oikeasti ollut surkea. Kevät lähestyy ja pitäisi parantaa peliä. Jos sun mielestä ei ole aihetta kritiikkiin, niin suon sen sinulle, mutta ihmettelen miksi.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Erikoinen logiikka kieltämättä. Eikös samalla logiikalla myös kaikki tsemppaaminen ja kehuminen ole turhaa myös? Eihän sitä vielä tiedä, pitääkö arvostella vai kehua kauden jälkeen.
Juu siteerasinkin tuossa vain viestini lainauksen logiikkaa tai sen olemattomuutta. Minkä taisit tarkemmin luettuani ymmärtää, mutta toivottavasti sen tekevät kaikki muutkin.

KultaLukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mahdoinko nyt kuulla ihan oikein, kun Lämsä lehdistötilaisuudessa kertoi Lukon pelanneen vahvan pelin tänäänkin?

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Mahdoinko nyt kuulla ihan oikein, kun Lämsä lehdistötilaisuudessa kertoi Lukon pelanneen vahvan pelin tänäänkin?
Mikään ei yllätä ja toki sitä normaali ihminen yrittää puhua työpaikkansa puolesta kaikki parhain päin.

Tämän päivän suoritus nostaa Lämsän erittäin kyseenalaiseen saavutukseen ihan modernin jääkiekon historiassakin Raumalla. Tietenkään Lämsä ei maaliakaan tee tai kiekkoakaan torju, mutta niin vain Lämsän pää kurkistaa Myrrän taskusta. Aivan vitun heikko suoritus.

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Hahahahahahaha

Vaikka ei pitäisi trolliin tarttua.

Oon kertonut jo pitkään, miksi tämän "valmentajan" kanssa ei pärjätä.

Kerrotko minulle/meille epäilijöille miksi muuttuisi parempaan ja miksi meilleä olisi tarjolla 4 peliä enempää playoffeissa?
Siksi, että Lukko on sarjataulukossa 50 matsin jälkeen sijalla 2. Tiedoksi, että 50 pelattua matsia kertoo enemmän kuin yksi matsi tai 5 matsia. En ymmärrä sitä, ettei historiasta (menneet kaudet/ meneillään oleva kausi) opita/ muisteta mitään. Se, että joukkue häviää/ pelaa lyhyen jakson huonosti, on lähes itsestäänselvyys merkitsemättä lopulta mitään. Lukko on mielestäni edelleen suurin mestarisuosikki, jos nyt joku pitäisi nimetä. Erot ovat parhaiden välillä niin pienet, että mestarilla on todennäköisesti jossain kohtaa onneakin.

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No ilman muuta kun ollaan lähellä putoamista.
Ilahduttavaa kun kaiken paskan keskeltä löytyy tiukkaa asiantuntemusta.
En tiedä kenen asiantuntiuuteen viittaat, minun vai urheiluromantikkojen jotka muutaman voiton jälkeen ovat valaamassa melkein patsasta tuolle epä-valmentelijalle mutta anyhow, kenkää olisi pitänyt antaa jo aikaa sitten. Ei se siitä muuksi ole muuttunut eikä muutu

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän Lämsä laita Ortion maaliin seuraavassa ottelussa. Salosen maaliin laittaminen olisi valmennukselta tietynlainen epäluottamusosoitus Ortiolle ja sitä ei varmasti haluta tehdä tässä vaiheessa kautta.

Sokea kanakin näki, että Lukko puolusti surkeasti eilen. Sitä en ymmärrä miksi ei voitu eilisessä pelissä antaa Saloselle paikkaa näyttää, kun Ortio ei saanut ylimääräisiä kiinni ja peli valui vastustajalle. Kukaan ei olisi tuominnut, vaikka Saloselle olisi tehty maaleja, mutta jos olisikin torjunut älyttömän hyvin, niin se olisi laittanut valmennuksen vaikeaan asemaan positiivisesti.

Jos Salonen aloittaakin seuraavassa pelissä, niin olen todella yllättynyt. Samalla uskon, että se olisi merkki siitä, että Saloselle on haluttu antaa rehellinen tilaisuus aloittaa peli alusta. Katsotaan.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Salonen aloittaakin seuraavassa pelissä, niin olen todella yllättynyt. Samalla uskon, että se olisi merkki siitä, että Saloselle on haluttu antaa rehellinen tilaisuus aloittaa peli alusta. Katsotaan.

Mä olen todella yllättynyt jos Salonen ei aloita. Mikäli ei aloita niin sitten siellä on suunnitelmana että joko Saipaa tai Sportia vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy