Mainos

Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 307 709
  • 2 374

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämähän on kuin Miettisen ketjua lukisi, toki pääosan esittäjä on eri. Onko näihin jatkoihin jotain faktaa jollain antaa? Täällä puhutaan Lämsän jatkosta ja pelätään sitä samalla, meidän osiossa toivotaan Miettisen lähtöä ja joku kertoi ilman lihaa luiden ympärillä että teille ja joku taas huhuilee Lämsää meille. Mikäköhän näissä on se todennäköisin skenaario?

Sinkilä

Jäsen
Tämähän on kuin Miettisen ketjua lukisi, toki pääosan esittäjä on eri. Onko näihin jatkoihin jotain faktaa jollain antaa? Täällä puhutaan Lämsän jatkosta ja pelätään sitä samalla, meidän osiossa toivotaan Miettisen lähtöä ja joku kertoi ilman lihaa luiden ympärillä että teille ja joku taas huhuilee Lämsää meille. Mikäköhän näissä on se todennäköisin skenaario?
Tomi ainakin on Lukon kanssa jatkon tehnyt. Vaikea uskoa myöskään siihen, etteikö TPS käyttäisi Toman optiota.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Lämsän jatkoja on ihan turha täällä kenenkään huudella faktana niin kauan kuin Lukko on sen julkistanut.
Yksikään jatkoajan kirjoittaja ei sitä varmaksi tiedä. Sen tietää ainoastaan Lämsä, Kalle, Mokka, Eerola ja Kunnas.
Ei tuolta ole kertaakaan vuotanut mitään sopimusuutisia ennen aikaisesti ulos.

Ja jos Lämsällä olisikin jatkosopimus, niin miksi sitä sitten pantataan? Miksei siitä kerrota? Sen ulostulon jälkeen lopputulema on sama. Iso osa kannattajista heittää hanskat tiskiin saman tien. Tapahtuu se kesken kauden tai kauden jälkeen.
Lämsän alaisuudessa, kun tässä mennään tämä kausi loppuun, näkyy karusti yleisömäärissä. Sama jatkuu tulevalla kaudella. Syksyllä kalastellaan ja mökkeillään ja Liigassa kellutaan keskikastissa 15 ulkomaalaispelajan voimin.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään tätä. Eilenkin koko toinen erä oli aivan totaaliluisua alamäkeen, miksi sitä ei voi yrittää pysäyttää kesken erän aikalisällä? Miksi pitää seisoa kädet puuskassa hiljaa penkin takana naama mutrulla? Ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Ja ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta Lämsän aikana.

Sitten voivotellaan lehdistötilaisuudessa karmeata toista erää. No olisikohan jotain voinut edes yrittää tehdä sen erän aikana?

Esimerkiksi Miettinen käytti eilen aikalisän kun Tepsi oli sillassa ja pien sen jälkeen kolmannessa erässä Tepsihän sai katkaistua Lukon hyvän otteen.

Lämsän kyky reagoida mihin tahansa kesken pelin tuntuu olevan todella heikkoa.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mä en kertakaikkiaan pysty ymmärtämään tätä. Eilenkin koko toinen erä oli aivan totaaliluisua alamäkeen, miksi sitä ei voi yrittää pysäyttää kesken erän aikalisällä? Miksi pitää seisoa kädet puuskassa hiljaa penkin takana naama mutrulla? Ei kerta kaikkiaan pysty ymmärtämään. Ja ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta Lämsän aikana.

Sitten voivotellaan lehdistötilaisuudessa karmeata toista erää. No olisikohan jotain voinut edes yrittää tehdä sen erän aikana?

Esimerkiksi Miettinen käytti eilen aikalisän kun Tepsi oli sillassa ja pien sen jälkeen kolmannessa erässä Tepsihän sai katkaistua Lukon hyvän otteen.

Lämsän kyky reagoida mihin tahansa kesken pelin tuntuu olevan todella heikkoa.
Lukollahan on ollut jo jonkin aikaa toiset erät täysin luokattomia. Paketti ei pysy millään kasassa koko 60 minuuttia. Koko homma hajoaa jopa yhden erän sisällä totaalisesti. Sitä se on ollut koko Tomin valtakauden ajan.

Kyllä se minusta jostain kielii. Ja Tomin reagointikyky tosiaan on olematon.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitä jos annettais Lämsän olla ja keskittyttäis joukkueeseen? Mä olen tällä hetkellä aika tyytyväinen Lukon suorittamiseen, enkä usko, että se tänäänkään oli, Lämsästä huolimatta. Sarja kärkeä kuonoon 1-7, eikä jäänyt edes selittelemisille sijaa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä jos annettais Lämsän olla ja keskittyttäis joukkueeseen? Mä olen tällä hetkellä aika tyytyväinen Lukon suorittamiseen, enkä usko, että se tänäänkään oli, Lämsästä huolimatta. Sarja kärkeä kuonoon 1-7, eikä jäänyt edes selittelemisille sijaa.
Seliteltävää jäi kyllä sen puolesta, että Lukkohan kilisytteli tolppiakin pariin kertaan. 1-9 eivät nekään olisi olleet tippaakaan liian suuret numerot pelitapahtumiin nähden.

Kepakko

Jäsen
Itse asiassa tämä ottelu saattoi olla aika käänteentekevä joukkueelle ja Lämsälle itselleen.

Nähtiin, mihin parhaimmillaan pystytään eli dominoivaan jääkiekkoon, kun kaikki täyttävät oman roolinsa ensiluokkaisesti. Lämsän puheetkin saavat katetta ja joukkue ostaa valmentajiensa ajatukset.

Tästä on hyvä jatkaa ja jatkaa pidempään voittoputkeen.

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi tappio = potkut, yksi voitto hifkiä vastaan joka ei päässyt omista pois = lämsä on ihan hyvä

Jotenkin olis kiva jos välillä nähtäis asiat niin kuin ne on, eikä aina tunteilla mietittäis yhden matsin jälkeen, että onko Lämsä hyvä vai ei.

Lämsä ehdottomasti vaihtoon ensikaudeksi, ei kysymystäkään. Parempaan olisi pitäny pystyä jo viimekaudella, ja tälläkin kaudella peli on huonompaa kuin HE itse toivoivat. Joukkueesta tuo ei ole meinaa kiinni.

En Lämsälle enään potkuja vaadi, mutta jatkosopimus olisi kyllä aivan perseestä, saisi tottua taas 4-7 sijaan. Monet taitaa unohtaa että tiputtiin viime kaudella sääleissä ulos kotiedulla... Olisi tietysti eri asia jos Lämsällä olis Virran tavoin "Projekti" menossa, mutta kun ei ole.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin pelkurit, pistäkääs se jatkosoppari julki. Maksimoidaan kurjuus, kun sen paikka on. Ei tässä nyt kannattajilta joka tapauksessa ole mitään ylistystä luvassa niin mun mielestäni olisi jotenkin tyylikästä jos se julkaistaisiin täällä vuoristoradan lattiakerroksessa. Olisi jollain lailla rehellistä - "me tiedämme, te tiedätte, kaikki tietävät, yhdessä syödään paskaa vielä ensi kausikin."

Suosikkijoukkue
No niin pelkurit, pistäkääs se jatkosoppari julki. Maksimoidaan kurjuus, kun sen paikka on. Ei tässä nyt kannattajilta joka tapauksessa ole mitään ylistystä luvassa niin mun mielestäni olisi jotenkin tyylikästä jos se julkaistaisiin täällä vuoristoradan lattiakerroksessa. Olisi jollain lailla rehellistä - "me tiedämme, te tiedätte, kaikki tietävät, yhdessä syödään paskaa vielä ensi kausikin."
Se hetki jos (kun) tulee, että Lämän jatkosoppari julkaistaan niin kyllä se pistää uskon koetukselle. Se olisi vaan niin käsittämätöntä paskaa ettei mitään järkeä.

Suosikkijoukkue
Lukko
Ainoa mahdollisuus päästä 4 sakkiin on vapauttaa Lämsä roolistaan. Ei peli vaan voi aiöahdella noi rajusti pelistä toiseen. Miten Lämsä ei saa joukkuetta taistelemaan pisteistä, kuin aika ajoin. Hifkille annettiin 7-1 turpaan ja siitä ei saatu mitään peli-iloa Espoota vastaan.

Kepakko

Jäsen
Edelleen vituttaa Lämsässä yksi asia: pelin sisällä reagoiminen. Tai siis sen puute.

Tuntuu olevan täysin kykenemätön reagoimaan, kun näyttää että tämä pelisuunnitelma ei toimikaan. Pusketaan väkisin, vaikka nähdään että jokin asia ei toimi.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt sentään otettiin aikalisä kun peliä oli vielä reilusti jäljellä. Tiedä kenen idea se sitten oli.

Penaltyfox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raum Lehvälugo
Nyt sentään otettiin aikalisä kun peliä oli vielä reilusti jäljellä. Tiedä kenen idea se sitten oli.
Veikkaan että Koskisen Masan. Näki pitkällä kokemuksella kun muut ei huomannut. Lämsällä ei voida jatkaa enää. Tuossahan menee pää pyörälle kun on kuin Särkänniemessä. Ylös ja alas ja mutta ei lainkaan tasaista. Muuta tasaista ei ole kuin Lämsän reagointi pelin sisällä ja Matin kahvi. Vittu. Mua huvita mikään....

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tosta lehdistötilaisuudesta näkee, että Lämsää turhauttaa myös tämä ailahtelevuus ja ihmettelee kovin, että mistä se johtuu.

Mutta eipä näytä kaveri keksivän mitään lääkkeitä siihen.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tosta lehdistötilaisuudesta näkee, että Lämsää turhauttaa myös tämä ailahtelevuus ja ihmettelee kovin, että mistä se johtuu.

Jep. Nyt tarttis Lämsän omaksua myös se, että vaikeiden pelien jälkeen voisi kertoa, että me tullaan menestymään, vaikka se hänen suustaan hieman typerältä suurimmasta osasta kuulostaisikin. Pelaajat riittävät menestykseen ja pelitapa ainakin mun mielestä riittää siihen. Tämän kauden huolellisuus ja huonot hetket, olkoonkin että välillä ne kestävät puolen peliä olkoon sitten osa sitä v***n prosessia ja kasvukipuja.

Rl

Jäsen

Niin, onko kaveri silloin ihan tehtäviensä tasalla? Puhutaan kuitenkin aika isosta osa-alueesta.

Suosikkijoukkue
Ehkä Tomin pitäisi joskus katsoaa peiliin ja miettiä mitä voisi tehdä toisin. Miettiä miten saisi joukkueen syttymään ja antamaan kaikkensa joka hetki. Ja muutenkin olisiko ihan perus arjessa syytä tehdä muutoksia.

Ilmoittaa pojille heti huomenna aamusta, että nyt muuten loppuu velttoilu ja löysäily tässä porukassa. Ja tehdään pikkuisen muutoksia toimintatapoihin. Sellaista tietynlaista ravistelua jota tuo joukkue kaipaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy