Mainos

Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 290 548
  • 2 248

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mahtaisiko Lukko odottaa jotain ns. oikeaa hetkeä. Joku iso kotivoitto ja sen yhteyteen tai pieni voittoputki. Jengin helpompi hyväksyä jatkot...
Johan tuossa oli ennätysmäisen pitkä kolmen pelin voittoputki. Siinä sen paikka olisi ollut julkaista.

En minä tiedä miksi sitä pantataan jos semmoinen on olemassa.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Johan tuossa oli ennätysmäisen pitkä kolmen pelin voittoputki. Siinä sen paikka olisi ollut julkaista.

En minä tiedä miksi sitä pantataan jos semmoinen on olemassa.
Jouluun mennessä tulevat ulos kuten ovat itse todenneet. Jokainen voi sitten itse todeta oliko kova vai pehmeä paketti.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jouluun mennessä tulevat ulos kuten ovat itse todenneet. Jokainen voi sitten itse todeta oliko kova vai pehmeä paketti.

Kyllä tuosta Kallen haastiksesta voi jo päätellä, että Lämsä jatkaa. Itse en edes muuta enää odota.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Nyt tuli korvanappiin epävirallinen "tieto". Lämsä jatkaa 2 vuotta Lukossa. Älkää syyttäkö mua, tuli aika hyvältä taholta tuo. Odotetaan kuitenkin, että seura varmistaa tuon, ennen kun revitään verkkarit. Lähde on sama, kun kuukausi sitten vihjaili.

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyt tuli korvanappiin epävirallinen "tieto". Lämsä jatkaa 2 vuotta Lukossa. Älkää syyttäkö mua, tuli aika hyvältä taholta tuo. Odotetaan kuitenkin, että seura varmistaa tuon, ennen kun revitään verkkarit. Lähde on sama, kun kuukausi sitten vihjaili.
Taannoin back-to-back derbyjen yhteydessä tuli tänne kirjoiteltua pienten provojen säestämänä toki, että Tomi jatkaa. Ja kyseessä nimenomaan pidempi kuin vuoden jatko.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Taannoin back-to-back derbyjen yhteydessä tuli tänne kirjoiteltua pienten provojen säestämänä toki, että Tomi jatkaa. Ja kyseessä nimenomaan pidempi kuin vuoden jatko.

Mun kiinnostus laskee koko saatanan kiekkoon, jos tuo vaan pitää paikkansa. Tai kyllä seuraan NL-kiekkoa ja SHL ää.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Ei tässä voi kuin toivoa, ettei pidä paikkaansa. Se on toiset päävalmentajapotkut tiedossa lyhyeen aikaväliin, jos näin on.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Eli tätä haaleaa keskinkertaista kakkaa tiedossa jatkossakin? Jos 2 v jatko on kyseessä niin huh huh.
Onneksi on pinkkaa maksaa parikin vuotta palkkaa, kun on tämän kauden jälkeen sanottu heipat.

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lyökää tälle äijälle 5 vuoden jatko. Lämchelon kanssa tulee joka vuosi menestystä

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Hyvää hupiukko-jatkumoa: Marko ja Tomi.

Palstan oikeinkannattajat varmasti vetävät taas herneen nenään, mutta miten joku voi tosissaan olla tarjoamassa Lämsälle jatkosopimusta tämän syksyn (ja viime kauden) esitysten perusteella. Peli on tällä hetkellä todellista ripulipaskaa ja silloinkin kun ollaan näennäisesti hallittu peliä, ollaan kuitenkin pysytty poissa parhailta maalintekosektoreilta - mikä sitten on yleensä näkynyt tulostaululla. Pelaamisesta puuttuu kaikki toisteisuus ja tilanteet luodaan yleensä pelaajien henkilökohtaisella osaamisella. Vastahyökkäysten kanssa taas ollaan koko kausi oltu kusessa.

Kyseenalaistan vahvasti koko seuran hallituksen ja urheilujohdon osaamisen, jos Lämsälle huhujen mukaan sorvattu jatkosopimus pitää paikkaansa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Hyi saatana.

Minun Lukon kannattajaurani taitaa vajota koomaan kahdeksi vuodeksi. Tämä on kuin jostain pahimmasta dystopiasta.

Lämsä on paskinta mitä Lukolle on tapahtunut valmentajaosastolla pitkiin aikoihin.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Palstan oikeinkannattajat varmasti vetävät taas herneen nenään, mutta miten joku voi tosissaan olla tarjoamassa Lämsälle jatkosopimusta tämän syksyn (ja viime kauden) esitysten perusteella.
Kyllä mä väitän että saat ihan kaivamalla kaivaa löytääksesi täältä ketään, jonka ykkösvaihtoehto olisi Lämsän jatko. Se posi/negajengijako tulee mun nähdäkseni enemmän siitä, että paljonko haluaa vittuilla omilleen.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tässä tilanteessa jotain sellaista (tragi)komiikkaakin. Nimittäin alkuun olin sitä mieltä että Lämsälle on yksinkertaisesti tultava kenkää välittömästi, mikään muu ei ole hyväksyttävissä. No jossain vaiheessa sitten tuli hyväksyttyä se, että ei niitä potkuja ole kesken kauden tulossa, sen kanssa pystyy elämään kunhan vaan ei sitä jatkosopimusta sorvata. Vaan nythän sitä aletaan kohta olemaan tilanteessa, jossa olen valmis tekemään sopimuksen itse Belsebuubin kanssa jotta se jatkosopimus olisi vain vuoden mittainen.

Lisäksi on pakko sanoa, että onhan tämäkin nyt aika hulvatonta (jos ei tulisi poru), kuinka sitä kauan metsästettyä kolmen ottelun voittoputkea sitten seuraa välittömästi kolmen ottelun tappioputki. Voitto-tappio-voitto-tappio vaikka väkisin, perkele!

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Palstan oikeinkannattajat varmasti vetävät taas herneen nenään, mutta miten joku voi tosissaan olla tarjoamassa Lämsälle jatkosopimusta tämän syksyn (ja viime kauden) esitysten perusteella.
No sieltä sitten tärähti saranapuolelta sisään. Kukaan palstalla ei varmaankaan ole tarjoamassa tai toivomassa Lämsälle jatkoa. Mitkä vitun oikeinkannattajat? Miten voi kannattaa väärin? Asking for a friend.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy