Nyt kun Lämsä jatkaa, niin toivottavasti tuonne apukoutseiksi tuodaan oikeasti nyt uutta verta.Päävalmentajan pitää saada valita apukoutsinsa. Nämä puujumalat ovat olleet liian kauan.
Nyt kun Lämsä jatkaa, niin toivottavasti tuonne apukoutseiksi tuodaan oikeasti nyt uutta verta.Päävalmentajan pitää saada valita apukoutsinsa. Nämä puujumalat ovat olleet liian kauan.
”Olen luottavaisin mielin siitä, että ensi kaudella pystymme tappelemaan Eerolan mainitsemista sijoituksista.”Katsotaan nyt mitä tulee. Kyllä mä alustavasti odotan (en toivo, vaan odotan), että puolivälieriin päästään ensi kaudella ja siitä eteenpäin riippuu vähän siitä kuka ja millaisessa formussa tulee vastaan. Kotietuun en usko. Sijoitus on varmaan joku 6-8.
Kyl meitä on kaksi pisaraa siinä valtameressä.Peliäkään en ole menossa katsomaan hallille, niin kauan kuin Tomi Lämsä on valmentajana. Pidän vaikka henkilökohtaisen boikotin, vaikkei se ole kuin pisara valtameressä.
Vittu sentään.
Keisari tietää jotain mitä me emme. Soppareita on siis pistetty kasa silppuriin ja pirun kovia pelaajia hommattu niiden tilalle. Muutenhan ollaan Lion #79:n sanoin tilanteessa, "Mikään ei muutu!". Tai sitten Kalle puhuu lämpimikseen eikä oikeasti mitään ole vielä edes päätetty.”Olen luottavaisin mielin siitä, että ensi kaudella pystymme tappelemaan Eerolan mainitsemista sijoituksista.”
-Keisari SK:ssa
Kolme.Kyl meitä on kaksi pisaraa siinä valtameressä.
No, muodostetaan sitten sellainen ihan pikkuinen meri.Kyl meitä on kaksi pisaraa siinä valtameressä.
Kyllä. Pitsiturnaukseen varmaankin taas paikan päälle mutta ei sinne jääkiekon takia mennäkään. Ja kyl ryssien streemeistä pelejä tulee varmasti katsottua.Näissä boikottihuuteluissa kannattaa olla sitten aika varovainen, täällä on luonnevikaiset mulkut, tai ainakin yksi, vesi kielellä odottamassa ensimmäistä lipeämistä... :)
Minä en voi henkilökohtaisesti antaa tässä asiassa siimaa Lukon johdolle. En asennoidu kuuna päivänä Lämsään ...Lämsällä on johdon täysi luotto takana. Aletaan vaan asennoitua siihen, että Lämsä jatkaa. Joukkue tulee olemaan hieman enemmän Lämsän näköinen.
edit. Tai toivottavasti ei ole varsinaisesti Lämsän näköinen.
Lämsällä on johdon täysi luotto takana. Aletaan vaan asennoitua siihen, että Lämsä jatkaa. Joukkue tulee olemaan hieman enemmän Lämsän näköinen.
edit. Tai toivottavasti ei ole varsinaisesti Lämsän näköinen.
Lämsä ei päässyt vaikuttamaan tämän kauden joukkueeseen, kun hänet palkattiin hätäisesti Virtasen seuraajaksi. Toki se me kaikki jo tiedettiinkin. Nyt on kuulemma päässyt vaikuttamaan enemmän, mutta en minä riemusta hihku. Ei minunkaan mielestäni Lämsän kuuluisi jatkaa Lukossa.Mitäköhän se Lämsän näköinen sitten mahtaa tarkoittaa... Tällä kaudella käsissä oli ainakin joukkue, jolla olisi pitänyt pystyä pelaamaan hyvinkin iloista kiekkoa ainakin runkosarjassa. Juuri nyt on perseessä pelko, että ne Lämsän näköiset pelaajat ovat isompia ja hitaampia.
No katsellaan mitä sieltä tulee. Ykkössentteriä ja -maalivahtia nyt ainakin odotan. Tällä kaudella puuttui molemmat.
Kai siitä ny pelaajat tykkää, kun paikka kokoonpanossa on varma vaikka pelaisit miten päin persettä tahansa. Ja baarissakin saa käydä vaikka keskellä viikkoa, jos seuraavana päivänä ei ole pelejä.Lämsä ei päässyt vaikuttamaan tämän kauden joukkueeseen, kun hänet palkattiin hätäisesti Virtasen seuraajaksi. Toki se me kaikki jo tiedettiinkin. Nyt on kuulemma päässyt vaikuttamaan enemmän, mutta en minä riemusta hihku. Ei minunkaan mielestäni Lämsän kuuluisi jatkaa Lukossa.
Lämsän persoona on myös hyvin pidetty joukkueessa. Sekään ei meitä vienyt puusta pitkään.
Joo tosiaan tässä nyt Lämsän ja ilmeisesti samojen apureiden kanssa jatketaan tuleva kausi ja sitten vaihtuu pääkäskijä melkoisesti parempaan.Juolahti tuossa päivällä mieleen sellainen, että olisikohan Virta halukas tulemaan valmennustiimiin ensi kaudeksi ottamaan vastuuta hyökkäyspelistä ja tuomaan muutenkin jämäkkyyttä tekemiseen? Lämsä voi vaikka keskittyä siihen ihmisjohtamiseen tai mikä nyt visionsa onkaan, ja sitten 25-26 kaudella Peksi jollain 2+1+1+1+1 sopparilla pääkäskijän paikalle tai vaihtoehtoisesti mentoroimaan seuraavaa päävalmentajaa.
Ja siis: mä en tosiaan tiedä tarkasti miten vastuut nykyisin jakautuvat valmennustiimissä, mutta Kauvosaaresta on puhuttu hyökkäysvalmentajana. Viimeiseltä parilta kaudelta Lukon hyökkäyksestä nousee mieleen lähinnä umpisurkea ylivoima ja täysi tehottomuus paikoissa. Hoitaisiko Virta homman yhtään huonommin? En muista kauanko Kauvolla on sopparia jäljellä, mutta hoitakoon sitten vaikka sitä fysiikkapuolta siihen asti että sinne rekrytään joku uusi osaaja. Edelliseltä ei sitten loppujen lopuksi taidettu juuri kilpailuetua saada.
No, tämä nyt on tällaista. Jos ja kun nyt Lämsällä jatketaan niin odotan kyllä jotain muutoksia valmennusryhmään, vähintään tuohon ylivoima- ja hyökkäyspuoleen. Kattellaan.