Sama ollut havaittavissa viime aikoina esimerkiksi maalin takana lähdettäessä hyökkäykseen, niin tapa miten tuo tehdään tai miten kärki pelataan pois.Voi olla, kun en kiekosta keskiverto katsojaa enempää ymmärrä, niin jotakin olen oivaltanut. Lämsällä on hetki mennyt, että on saanut joukkueelle sisäistettyä oman pelifilosofiansa. Nyt olen ollut näkevinäni viimeisen kuukauden aikana, että joukkue on ostanut sen. Lämsä pystyy muuttamaan taktiikkaa kesken ottelun, jopa kesken erän. Eilen pisti silmään, kun toisessa erässä oli lyhyt vaihtomatka pelattiin helvetin rohkeasti ja se myöskin palkittiin. Jos tilanne vaatii, niin joukkue on välittömästi träpissä. Kuten sanoin, en niin hirveästi näistä ymmärrä, mutta silmällähän näkee.
Ja näyttäisi, että Sutenööri-Lämsä pistänyt filmin juuri oikeaan aikaan pyörimään.
Ja näyttäisi, että Sutenööri-Lämsä pistänyt filmin juuri oikeaan aikaan pyörimään.
Puhutko nyt itkua vääntävästä Marco Marcelinhosta?Vieläkö joku ikävöi sitä surunaamaista ja ansaitusti erotettua velhoa?
Minä kuuntelen vain humppaa.Mä kuuntelen Tomppaa!
Ei kai sillä sinänsä mitään väliä ole, kuka kömpii ja kuka ei. Nyt kulkee lujaa ja tuntuu hyvältä. Se on pääasia.Vähitellen kannattaa niiden viimeistenkin arvostelijoiden kömpiä koloistaan. Kyllähän pelasi Lukko hienoa lätkää tänäänkin sarjajohtajaa vastaan vaikka kentältä puuttui 4 aika kovaa pelimiestä. Vahva on joukkue kun tullaan tänäänkin takaa ohi. Kiitos Tomi!
Soisi median harrastavan pientä itsetutkiskelua, kun muistelee sitä kesän rummutusta siitä, kuinka huono valmentaja Lämsä on.