Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 368 958
  • 2 960

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Kyllä tässä nyt vahvasti haisee -19-20 kauden pelillinen toisto. Syyspuolella merkkejä, jouluun asti ailahtelevaa, valmentajan haukkumista ja potkuvaatimuksia. Ja sitten…kaasu auki.
Jos tämä pitää, niin meikä kääntelee takkia täällä urakalla niin että kahina kuuluu Lämän kämpille Lahteen saakka. Nää on juttuja, joissa on kiva olla väärässä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä tässä nyt vahvasti haisee -19-20 kauden pelillinen toisto. Syyspuolella merkkejä, jouluun asti ailahtelevaa, valmentajan haukkumista ja potkuvaatimuksia. Ja sitten…kaasu auki.
Eihän tässä enää puutu kuin se että herra Ping Pong Jung syö lepakon.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tosiaan, mikä mahtaa olla Lukon kolmoserien saldo?
Voin huomenna yrittää katsella. Kauden ekalla kolmanneksella ei kovin montaa hävittyä kolmatta erää ollut (2-3 ehkä) kun niitä silloin laskeskelin. Väittäisin että ei niitä edelleenkään ole kuin joku 5-6 koko kaudella yhteensä. Siinä kohdin taisi Lukko olla koko Liigan huonoin toisissa erissä JA:n mukaan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No siis tota
Jaa että siellä oikeasti on taas joku viirus liikkeellä?

No niin. Ei kai siinä sitten mitään.

Ja kun Tappara on vastassa kahdesti viikonloppuna niin varsinkin lauantaiseen peliin sopisi joku ehkäpä Gelinasin tasoitusmaali ajassa 59.59 ja Ripa huutamaan "jumalauta se on tapahtunut!!!!"

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Oliko se niin, että jatkosopimuksen julkistuksen jälkeen tuli vielä yksi tappio, mutta sen jälkeen alkoi tämä voittoputki? Ihan selkeä käännekohta, kun vertaa syksyn vuoristoratamaiseen ailahteluun.
Voisi verrata Revon palkkaamiseen ja sen jälkeiseen jyrkkään noususuhdanteeseen. Hyvältä näyttää.

Nyt vaan nöyrin mielin eteenpäin, kuten Lämsäkin pressissä sanoi.

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
@benicio sä kyselit niistä kolmansista eristä? Ottelunumerot 16, 18, 25, 27, 30, 34, 35 eli seitsemässä ottelussa ollaan hävitty kolmas periodi. Muut tasan tai voitettu.

1.erät koti 18-14, vieras 14-21
2.erät koti 21-22, vieras 22-24
3.erät koti 33-16, vieras 10-25

Tyhjiin putattu muuten 10 ja päästetyt tyhjät 4, im. en huomannut kattoo muuta kun että Ipaa vs päästettii yks omii.

Kakkoserät isossa kuvassa slumppeja (hyvä vaihe oli suurin piirtein samoihin aikoihin kun kolmansissa tuli tasuria/häviötä.)

Kolmansissa ollaan oltu murhaavan ylivoimaisia.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mestaruuden tullessa etsin Lämsän torijuhlista kainaloon, otetaan selfie ja kerron, kuinka monella loppui usko, mutta itse olen alusta asti ja vaikeillakin hetkillä ollut aina sinua puolustamassa ja uskonut sinuun!

Vitsit sikseen.

Lakki päästä ja kättä pystöön. Ei helvetti mihin vireeseen on saanut Lukon tällä hetkellä.

Mestarisuosikki numero uno.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings, Panthers
Mestaruuden tullessa etsin Lämsän torijuhlista kainaloon, otetaan selfie ja kerron, kuinka monella loppui usko, mutta itse olen alusta asti ja vaikeillakin hetkillä ollut aina sinua puolustamassa ja uskonut sinuun!
Kyllä sun järkähtämätön usko Tomiin on koko kauden laitettu merkille.

Viesti saattaa sisältää sarkasmia. Tämä kaikille tutkavikaisille tiedoksi.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko

Vitsit sikseen.

Lakki päästä ja kättä pystöön. Ei helvetti mihin vireeseen on saanut Lukon tällä hetkellä.

Mestarisuosikki numero uno.
Mä teen saman. Kerron myös jos näin käy ja mestaruus tulisi, että ”kyllä mä sulle Tomi potkuja toivoin jatkosopimukseen saakka mutta kiva, että onnistuit mielipiteeni muuttamaan. Kiitos siitä. ”

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Itse olen astetta varovaisempi kommenteissa vieläkin, vaikka 9 ottelun voittoputki ei tule mitenkään vahingossa tai sattumalta. Vaatii paljon, että tuo on onnistunut ja voihan vielä jatkuakin, kuka tietää.

Mutta siis Lämsä on voittanut runkosarjan kovalla nipulla. Nyt on näiden kahden täydennyksen jälkeen myös kova nippu valmennettava ja tuolla sakilla runkosarjan ei ole mikään yllätys, ennemminkin edellytys.

Mutta sitten kun ne pudotuspelit alkavat, niin valmennuksesta otetaan mittaa. Eilen ja tänään pelattu "minipleijari" oli kylläkin kova esitys. Asioita on tehty oikein, se on selvää.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Eikös Virtasen johdolla tehty uusi voittoputkiennätys? Olisiko alkanut kookoota vastaan 11.12.21?

Eli ei se 9-ottelun putki nyt mestaruutta tarkoita. Tietenkin jos puolivälierien seiskapelistä alkaa 9-ottelun voittoputki, niin sitten riittää

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Eikös Virtasen johdolla tehty uusi voittoputkiennätys? Olisiko alkanut kookoota vastaan 11.12.21?

Eli ei se 9-ottelun putki nyt mestaruutta tarkoita. Tietenkin jos puolivälierien seiskapelistä alkaa 9-ottelun voittoputki, niin sitten riittää
Mulle taas riittää se, että Lukko voittaa viimeisen pelinsä paras 7 sarjassa. Siinä välissä hävitköön niin paljon kuin lystäävät.

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Se täytyy Virtasen ajan loistosta edelleen muistaa että meillä oli maalilla aivan huikea äijä.
Voitettiin vaikka peli oli useasti täyttä kuraa ja oltiin monasti aivan totaalisen paineen alla koko peli.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mä väitän, että tästä pojasta on vihdoin kasvanut mies. Sen jatkosopparin julkaisun jälkeen Tomissa on ollut havaittavissa selkeä muutos. Hänestä huokuu tietty rentous, rauhallisuus ja usko omaan tekemiseen.

On onnistunut myös hienosti myymään joukkueelle teesinsä joiden hedelmiä korjataan nyt. Jokainen puhaltaa yhteen hiileen eikä vapaamatkustajia löydy.

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Mä väitän että yhden Isännän tuleminen nosti koko joukkueen tekemistä ja siitä saadaan nauttia nyt.

Ei mitään pois tolta pelitavalta joka tällä hetkellä toimii.
Repo ja Heikkinen 2020…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy