Mainos

Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 317 761
  • 2 528

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jes! Varmasti valittavissa olevista paras vaihtoehto, kausikortti menee uusintaan.

Mietin, että oletko oikeasti aidosti iloinen tästä vai yritätkö vain ärsyttää porukkaa. No joka tapauksessa ihmettelen, miten joku voi suuresti iloita tätä. Ei Lämsä ole tuonut Lukkoon mitään niin mahtavaa, että sen jälkeen availisin kuohareita ja uusisin kausareita tms. Ja kuten sanoin, niin olen tämän jatkon kanssa fine, kun tietää tilanteen valmentajamarkkinoilla.

Do'h!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lämsä jatkaa, ok. Ei ollut sitä mitä itse toivoin, mutta näin on ja sillä mennään. Nyt tarvisi saada mielestäni Lämsälle joku kovemman auktoriteetin omaava apuvalmentaja. Sellainen joka pystyisi herättämään paremmin sitä joukkueen TUNNETILAA tilanteissa jossa pelaajat ei itse siihen kykene. Kauvosaari & Eepi akseli ei ole optimaalinen yhdistelmä Lämsän kanssa.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Lämsä jatkaa, ok. Ei ollut sitä mitä itse toivoin, mutta näin on ja sillä mennään. Nyt tarvisi saada mielestäni Lämsälle joku kovemman auktoriteetin omaava apuvalmentaja. Sellainen joka pystyisi herättämään paremmin sitä joukkueen TUNNETILAA tilanteissa jossa pelaajat ei itse siihen kykene. Kauvosaari & Eepi akseli ei ole optimaalinen yhdistelmä Lämsän kanssa.
Jos sellainen on tulon päällä Turun suunnasta?

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mielestäni olosuhteet huomioon ottaen oikea päätös. Apuvalmentajat laittaisin kyllä vaihtoon tämän kauden jälkeen, ainakin Kauvosaaren. Mutta ilmeisesti jotain muutoksia on sinne osastolle tulossakin, jos Moisasta on huhuttu Lukkoon?

Jukisto

Jäsen
Kerroin mitä tapahtui ja se tapahtui koko yhteisölle. Miten sen yksittäinen ihminen ottaa, ei vie pois sitä miten se tehtiin kaikille.

Ja olen myös kertonut omat fiilikseni asiaan, kyllä.
Jep, en nyt jaksa vääntää asiasta enempää, mutta sinä koet että persettä näytettiin ja moni muu kokee, ettei näytetty. Tällöin sitä peppua ei näytetty koko Lukko-yhteisölle, kuten kirjoitit. Asia on aika yksinkertainen.

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Mielestäni olosuhteet huomioon ottaen oikea päätös. Apuvalmentajat laittaisin kyllä vaihtoon tämän kauden jälkeen, ainakin Kauvosaaren. Mutta ilmeisesti jotain muutoksia on sinne osastolle tulossakin, jos Moisasta on huhuttu Lukkoon?
Omasta mielestäni Eepi on saanut Lukon puolustuspelin aika hyvään malliin jo peräkkäisinä kausina. Itse näkisin hänen jatkonsa kovin tärkeänä. Kauvosaaren roolista minulla ei ole oikein mitään käsitystä niin häneen on hankalampi ottaa kantaa. Moisanen voi tosiaan tullessaan tuoda jotain uutta jämäkkyyttä mutta toisaalta Turusta kuultuna voi luvassa olla myös "vauhtia ja vaarallisia tilanteita."

ipe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän kakkosvalmentajien kuuluisi olla ns. "menossa johonkin". Ts. pitää olla kunnianhimoa ja halua kehittyä ja edetä uralla. Kauvon asemassa pitäisi olla kasvamassa ja olla valmiudessa ottaa päävalmenajan palli koska tahansa tai ainakin tulevalla kaudella.
Eli ainakin toiseksi apuvalkuksi potentiaalinen hahmo jatkamaan päävalkkuna Tomin jälkeen. Optiona tietenkin päävalkuksi jokin kova luu á la Tapola, nokka-Jalonen tms.

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Jep, en nyt jaksa vääntää asiasta enempää, mutta sinä koet että persettä näytettiin ja moni muu kokee, ettei näytetty. Tällöin sitä peppua ei näytetty koko Lukko-yhteisölle, kuten kirjoitit. Asia on aika yksinkertainen.
Eikä pidäkkään. Ja selvästi et nyt ymmärrä lukemaasi vaikka sen viime viestissä juuri avasin aika selvästi.

Eli kerron nyt vielä kerran, että kyllä näytettiin ja jokainen voi kokea sen perseennäytön miten haluaa. Sinä olet esittänyt miten itse sen koet joten tämän enempää en ala jo selvennttyä asiaa selventämään. Ja kyllä, erittäin yksinkertainen asia on.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Tämä uutinen on yhtä synkkä kuin mahdollinen joulun sää. No ei auta mennä kuin eteenpäin ja kohti suurempia pettymyksiä

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Jos sellainen on tulon päällä Turun suunnasta?
Tämä voisi toimia, ja oma toive ainakin on että kalle näkee saman.
En Moisasta tunne tai tiedä hänestä oikein mitään, mutta palstan mukaan on todella räiskyvä.
Eräs IFK-kannattaja kertoili, että Lämsä olisi oikeasti hyvä pelitapavalmentaja - puutteet enemmänkin fiiliksen luonnissa, pumppauksessa, tsemppaamisessa jne.
Mose vois olla oikea jätkä ns. nykimään moottorisahaa käyntiin kopissa siihen lisäksi.
Pakko tässä on uskoa, toivoa, tahtoa ja tietää (heh, RD:n sloganit) että Kallella ja hallituksella on jokin ajatus tässä takana.

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Täytyy sanoa että jos toi yv ei rupea aidosti toimimaan / heräämään jonkun on tämän kauden jälkeen valmennuksesta lähdettävä. Kokonaisuutena pettymys, muttei yllätys. Tavoitellaanko karjalaista -26 eteenpäin?

Jukisto

Jäsen
Eikä pidäkkään. Ja selvästi et nyt ymmärrä lukemaasi vaikka sen viime viestissä juuri avasin aika selvästi.

Eli kerron nyt vielä kerran, että kyllä näytettiin ja jokainen voi kokea sen perseennäytön miten haluaa. Sinä olet esittänyt miten itse sen koet joten tämän enempää en ala jo selvennttyä asiaa selventämään. Ja kyllä, erittäin yksinkertainen asia on.
Ymmärsin kyllä mielipiteesi jo hyvän aikaa sitten, mutta jätetään tämä tähän.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Mietin, että oletko oikeasti aidosti iloinen tästä vai yritätkö vain ärsyttää porukkaa. No joka tapauksessa ihmettelen, miten joku voi suuresti iloita tätä. Ei Lämsä ole tuonut Lukkoon mitään niin mahtavaa, että sen jälkeen availisin kuohareita ja uusisin kausareita tms. Ja kuten sanoin, niin olen tämän jatkon kanssa fine, kun tietää tilanteen valmentajamarkkinoilla.
Minusta ja asiantuntijoiden ja tilastojen ym mielestä Lukko pelaa hyvin. Se riittää minulle. Katsotaan millaiseen menestykseen riittänee. Jos vaikka finaaliin päästäisiin niin 10 vuoden lappu Lämsälle.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä ei ollut sellainen joululahja jota toivoin. Mutta kun tässä kuukausitolkulla on usean eri nimimerkin toimesta jo hoettu että Lämsä jatkaa niin olen asiaan osannut jo totutella ja varautua joten yllätyksenä tämä ei missään nimessä tullut.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan ensimmäiseksi täytyy toivottaa aika monelle isot jaxuhalit.

Minulle olisi käynyt se toinenkin vaihtoehto, mutta nyt sitten vaan toivotaan, että pelaajarunko säilyy lähes muuttumattomana. Erikoistilanneosaamista tarvitaan tavalla tai toisella lisää, samoin aloitusympyrään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy