Tom Hedberg HIFK:ssa

  • 20 851
  • 109
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Muistan itse omista sanomisista, että olin kovin herkästi toivottamassa Kåssun takaisin Norjaan tai minne vaan. Mutta kunkas kävikään, ihan hyvä pakki saatiin sittenkin. Nyt olen kyllä Tom "Sami-Anders" Hedbergistä hiljaa ainakin muutaman matsin ajan...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Onko tietoa ettei kelvannut? Vai voiko olla että TW halusi itse lähteä hakemaan peliaikaa muualta? Minä en tiedä, sulla sensijaan näyttää olevan varmuus asiaan? Jos näin on niin mokia on tehty.
Itse olisin antanut peliaikaa ja tarjonnut sopparia kilpailukykyiseen hintaan. Ainakin enemmän kuin mitä Larssonille.
Hyvä neuvottelija yleensä saa haluamansa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
En kyllä ymmärrä tätä Samin dumaamista jo valmiiksi. Pakisto helvetin ohut ja loukkaantumisherkkä ja siellä pelaavassa kokoonpanossa tällä hetkellä Luhanka ja Lehmus jotka ei tosiaan kuulu pleijarijoukkueen kokoonpanoon. Tämä Hedberg kuitenkin vetänyt ihan isossa roolissa viimekaudellakin SHL:ssä joten ei nyt mikään turhake ole kyseessä. Annetaan nyt miehen näyttää ensin ja dumataan sitten. Ei tämä voi ainakaan Lehmusta paskempi olla.
Ei kai Hedbergiä kukaan dumaa, vaan valintaa. Olisimme tarvinneet huomattavasti paremman, tehokkaamman ja kunnossa olevan kaverin. Saa toki Hedberg näyttää kykynsä ja ylittää tarvittaessa.
Valitsija on se, joihin nämä moitteet kohdistuvat. Men kanske fyrk inte finns.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei kai Hedbergiä kukaan dumaa, vaan valintaa. Olisimme tarvinneet huomattavasti paremman, tehokkaamman ja kunnossa olevan kaverin. Saa toki Hedberg näyttää kykynsä ja ylittää tarvittaessa.
Valitsija on se, joihin nämä moitteet kohdistuvat. Men kanske fyrk inte finns.

Noilta markkinoilta ei kyllä ollut yhtään valinnanvaraa. Otti varmasti sen minkä sai. Toki liian myöhään oltiin taas kerran liikkeellä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.

Ohhoh, olipas toiveita herättävä kirjoitus, mahtavaa jos näin on!

Ei siis pitäisi olla mikään Tom Walshin ja Sami Hedbergin inkarnaatio.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.

Sopimuskuvio johtuu siitä, että Hedberg on IFK:ssa vain loppukauden lainalla ja jatkaa Brynäsissä ensi kaudella
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Sopimuskuvio johtuu siitä, että Hedberg on IFK:ssa vain loppukauden lainalla ja jatkaa Brynäsissä ensi kaudella

Brynäs haluaa tuosta ensi vuoden sopparista eroon. Jos HIFK olisi sen suorilta suostunut ottamaan kontolleen, olisi Hedberg skulannut meillä jo hetken.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Brynäs haluaa tuosta ensi vuoden sopparista eroon. Jos HIFK olisi sen suorilta suostunut ottamaan kontolleen, olisi Hedberg skulannut meillä jo hetken.

Aivan, kittos että korajsit korjaustani. No toivotaan, että sieltä tulee pelimies, joka voidaan parilla puhelulla pitää myös ensi kausi
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.
Tämä on kaikinpuolin allekirjoitusmateriaalia! Mikä voisi mennä pieleen?

Mielenkiinnolla odotan Tom of Swedenia
 

tomechkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tää ihan lupaavalta vaikuttaa, nuori ja tehnyt suht. hyviä tehoja kovissa liigoissa. Maisemanvaihdos todistetusti saattaa tehdä ihmeitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.
Tänhän olisi voinut myös laittaa 'Ilokaasu'-ketjuun, mutta kun se ei ole siellä, niin uskon joka sanan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sopimuskuvio johtuu siitä, että Hedberg on IFK:ssa vain loppukauden lainalla ja jatkaa Brynäsissä ensi kaudella
Ruotsalaistietojen eli Expressenin mukaan Brynäs halusi myydä Hedbrgin koko hintavaksi kuvatun sopimuksen IFK:lle, joka ei Tobbarille sopinut.

En ihan purematta niele Åken loihevia lausumia.
 
Viimeksi muokattu:

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Hedberg on erinomainen hankinta Tobbarilta tähän paikkaan. Ihmetyttää suuresti, että sopimus on vain kauden loppuun. Olen kuulemani perusteella aika saleteissa, että täällä vaaditaan kuorossa jatkosopimusta mottipäisellä hyvinkin nopeasti. Kyseessä on pelaaja, joka ilmeisesti joutui Brynäsissä sivuraiteelle muista kuin pelillisistä syistä.

HIFK:n scounting-osasto on joka tapauksessa seurannut tätä nuorta miestä etäältä jo kauan. Meillä on asiantuntijascouttina natiiviruotsia puhuva herrasmies, jolla on vahvat lonkerot Ruotsissa, joten ei kannata ihmetellä ruotsalaisten määrää nykyrosterissa.

Hedberg on taitava, nopea ja hyvän peliälyn omaava kiekkoilija, joka tähtää urallaan kaikkein kirkkaimpiin valoihin.
Saisiko vähän lisätietoja tästä kuulemani perusteella? Ilmeisesti joutui? Eikö Kärpissä surkeasti esiintynyt Niemelä ottanut tämän miehen paikan, joku osasi aiemmin kertoa huhuketjussa. Kahteen kuukauteen ei pelannut, niin tuo hyvin nopeasti voi olla tiukassa, kun on paikassa että oltava heti hyödyksi alakertaan.

Sivu kysymyksenä. Ethän vain kuulu painijoiden piiriin?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saisiko vähän lisätietoja tästä kuulemani perusteella? Ilmeisesti joutui? Eikö Kärpissä surkeasti esiintynyt Niemelä ottanut tämän miehen paikan, joku osasi aiemmin kertoa huhuketjussa. Kahteen kuukauteen ei pelannut, niin tuo hyvin nopeasti voi olla tiukassa, kun on paikassa että oltava heti hyödyksi alakertaan.

Sivu kysymyksenä. Ethän vain kuulu painijoiden piiriin?
Mistään mitään faktuaalista tietämättä, ei se ainakaan minun pääkopassa ole kaukaa haettu ajatus että Manner ujuttaisi oman ns. "luottoratsun" vuosien takaa suoraan rosteriin jonkun paikallisen edelle, vaikkei välttämättä esityksillä sitä olisi ansainnutkaan.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mistään mitään faktuaalista tietämättä
Samalla disclaimerilla outoa, että Hedberg kuitenkin pelasi ihan ok viime kauden Mannerin alaisuudessa, mutta tällä kaudella latu on ollut niin tukossa, että uusi seura on ollu jo joulukuusta hakusessa.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Toivotaan näin. Aftonbladetin joulukuussa julkaiseman artikkelin mukaan Hedbergin yli 100 000 kruunun liksa ja ensi kauden sopimus Brynäsiin vaikeuttivat uuden seuran löytymistä.

Saa tosin olla aika paljon päälle tuon 100 000 kruunua eli noin 8900 euroa jotta se alkaisi tuntua suurelta liksalta. Jos siis puhutaan vuosiansiosta eikä esim. kuukausipalkasta, ottelukohtaisesta korvauksesta tai tuntiliksasta?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Saa tosin olla aika paljon päälle tuon 100 000 kruunua eli noin 8900 euroa jotta se alkaisi tuntua suurelta liksalta. Jos siis puhutaan vuosiansiosta eikä esim. kuukausipalkasta, ottelukohtaisesta korvauksesta tai tuntiliksasta?
Kuukausipalkasta kyse Aftonbladetin mukaan. Tätä pidettiin syynä miksi Allsvenskanin seurat eivät Hedbergiin joulukuussa tarttuneet.

När det gäller Tom Hedberg har han 17 månader kvar på sitt kontrakt med Brynäs och en månadslön strax över 100 000 kronor, vilket inte direkt förenklar möjligheterna att hitta en överenskommelse med en annan klubb, åtminstone inte i allsvenskan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Onkohan Tom of Sweden edes Suomessa vielä? Mahdollisesti vasta saapumassa, kun mitään materiaalia ei ole SoMeen saatu.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan Tom of Sweden edes Suomessa vielä? Mahdollisesti vasta saapumassa, kun mitään materiaalia ei ole SoMeen saatu.

Eikös hänen sääntöjen puitteissa pitäisi olla ollut Suomessa jo keskiviikkona? Jos sillä siis oikeasti on merkitystä, että on maassa.

Mutta jotain materiaalia kaverista olisi kiva saada.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Muistan itse omista sanomisista, että olin kovin herkästi toivottamassa Kåssun takaisin Norjaan tai minne vaan. Mutta kunkas kävikään, ihan hyvä pakki saatiin sittenkin. Nyt olen kyllä Tom "Sami-Anders" Hedbergistä hiljaa ainakin muutaman matsin ajan...
Miten tämä kuulostaa niin tutulta? Pyrin samaan urheilusuoritukseen kuin sinäkin, ei tässä muu auta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös