Minulle riittää Zabon nykyinen taso erittäin hyvin, puutuin vain Jan Kollerin tyyppisiin kommenteihin, joissa väitetään jotain sellaista mitä ei ole olemassa.
Hieno syöttö!!? Silmät kiinni heitto maalille, jossa kiekko osuu Savinaisen mailaan/ jalkoihin ja poukkaa siitä Dixonille.
Tämän tyylisten kommenttien takia puutuin esimerkiksi tähän keskusteluun. Zabo on hieno pelaaja, loistava maalintekijä, mutta ei kaikki mitä hän tekee ole upeeta ja mahtavaa, jopa fantastista. Vai hieno syöttö, jep, jep...
Kt huippuhetket 3.12.2011 - Ilta-Sanomat
Ohessa linkki koosteeseen Kärpät-Ässät pelistä. Jokainen voi tämän katsottuaan tehdä itse johtopäätökset syöttääkö Zabo ikinä vai ei? Zabo nostaa pään ylös, sulkee silmänsä ja laukoo epäonnistuneesti päin maalia. Syöttö on tarkoitettu Savinaiselle, joten vahinkohan se koko maali oli. Ja ensin Zabo sai tietenkin lahjan vastustajalta, kun karvasi kiekon pois. Lisäksi Smolenak ei olisi osannut jatkaa syöttöä Dixonille, vaan olisi yrittänyt tilanteesta itsekkäästi itse maalia, eikä tietenkään olisi onnistunut ja koko tämä keskustelu olisi jäänyt käymättä.
Ymmärrän hyvin vanhemman sukupolven tuskan, kun omat suosikit eivät pärjää, vaan raahataan jotain ulkomaalaisia tehoilemaan Ässiin. Zabo, Dixon ja Smolenak lienee tehokkain ulkomaalaiskolmikko, joka on pitkään aikaan vahvistanut Ässiä? Näistä Zabo ja Smole on maalintekijöitä ei pelinrakentajia.
Pasi Rautiainen on todennut, että maalintekotaito saadaan äidinmaidosta ja tämä pitää sikäli paikkansa, että toiset ovat synnynnäisiä snipereitä (kuten Zabo) ja toiset eivät tahdo sitä millään oppia (esim. Huhtanen).
TF:n ja muun funclubin onneksi Zaboa ei tulla valitsemaan liigan parhaaksi hyökkääjäksi, vaan titteli menee suurella todennäköisyydellä aivan ansaitusti pistepörssin tulevalle voittajalle Mikke Granlundille.
Minulle riittää ainakin, että Ässät pärjää, tehdään ne maalit sitten itsekkäästi tai ei. Fakta on kuitenkin se, että jokaisen todellisen maalintekijän tulee olla itsekäs, muutenhan ne syöttäisi vielä laatupaikoistakin...