Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 456 389
  • 10 174

Ralph

Jäsen
Miksei Ruotsi laita Juventuksen pelaajaa vetämään?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Nyt ruotsalaiset tietää, miltä meistä tuntui Torinon jälkeen. Paras joukkue turnauksessa, vaan ei kultaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ai että nautin tästä Kanadan voittamasta jalkapallokullasta! Ihanata!
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Swedupetterssonit vaikutti vähän jopa ylimielisiltä, siispä ihan oikein, että tuli sopivasti nöyryyttä…
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kohtalaisen jännittävä rankkariskaba. Alkaa olemaan se myytti murskattu, että ruotsalaiset urheilijat olisi jotenkin poikkeuksellisen kovia näissä tiukoissa paikoissa.
 

rinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kaikista kliinisin pilkkukisa ollut tämä. Kanadalaisten pää kesti lopulta hiukan paremmin ja vievät mestaruuden. Sitkeä joukkue

Ruotsilta kova turnaus. Tässäkin pelissä oli paikat voittoon. Kovin katkera tappio lopulta, kun niin lähellä se oli
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Kentällä menossa Mythbustersin julma testi "voiko vitutukseen kuolla". Rajoilla käydään. Olipa tyly tapa hävitä kulta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mulle tuli huono omatunto kun tuntui niin hyvältä Kanadan voitto. Tai oikeammin Ruotsin tappio. Olihan se parempi joukkue sen perusteella mitä loppuottelua näin.

Nyt Aftonbladetin sivuille.
Ikinä ei ole liian kypsä toivoakseen pahinta mahdollista epäonnea Ruotsille.
 

Byvajet

Jäsen
On tuo naisten futiksen taso kyllä edelleen melko kehno. Näissä yksilösuorituksissa sen huomaa.

Sen ymmärtää, ettei voimaa ole yhtä paljon kuin miehillä, mutta jos nyt vaikka ampuisi johonkin kulmaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hyvä biisi. Taitaa olla tuttu Breakfast Clubista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ikinä ei ole liian kypsä toivoakseen pahinta mahdollista epäonnea Ruotsille.

Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.

Katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden "kypsymisen" päästä. Eiköhän tilanne ole sama silloinkin...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.

Katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden "kypsymisen" päästä. Eiköhän tilanne ole sama silloinkin...

Onnea. Ja sen verran itse asiasta, että 49-vuotiaana Ruotsin tappio tuntuu edelleen upealta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.

Katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden "kypsymisen" päästä. Eiköhän tilanne ole sama silloinkin...
Hyvää syntymäpäivää ja toivottavasti Lassi tuo huomenna synttärilahjaksi mitalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös