Ikinä ei ole liian kypsä toivoakseen pahinta mahdollista epäonnea Ruotsille.Mulle tuli huono omatunto kun tuntui niin hyvältä Kanadan voitto. Tai oikeammin Ruotsin tappio. Olihan se parempi joukkue sen perusteella mitä loppuottelua näin.
Nyt Aftonbladetin sivuille.
Ei harmita pätkääkään, että Kanada voitti.Swedupetterssonit vaikutti vähän jopa ylimielisiltä, siispä ihan oikein, että tuli sopivasti nöyryyttä…
Ikinä ei ole liian kypsä toivoakseen pahinta mahdollista epäonnea Ruotsille.
Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.
Katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden "kypsymisen" päästä. Eiköhän tilanne ole sama silloinkin...
Hyvää syntymäpäivää ja toivottavasti Lassi tuo huomenna synttärilahjaksi mitalin.Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.
Katsotaan tilannetta uudelleen kymmenen vuoden "kypsymisen" päästä. Eiköhän tilanne ole sama silloinkin...
Ei sentään niin hyvältä kuin Suomen tappio Kanadalle.Onnea. Ja sen verran itse asiasta, että 49-vuotiaana Ruotsin tappio tuntuu edelleen upealta.
Onnea päivänsankarille.Sanopa muuta. Olen tänään tasan 40-vuotias ja Ruotsin tappiot naisten jalkapallofinaalissa sekä käsipallon välierässä olivat ehdottomasti päivän parhaat uutiset.
Hyvää syntymäpäivää ja toivottavasti Lassi tuo huomenna synttärilahjaksi mitalin.
Suomi on verorahoilla mitattuna yksi menestyneimpiä maita näissä kisoissa.Pitää kyllä olla tyytyväinen, että Italia on käyttänyt verorahamme oikeaan tarkoitukseen. Saamme vastinetta rahoille. Kreikkalaiset puolestaan ovat juoneet ja laulaneet kaikki tukirahat taivaan tuuliin, siat.
Kata Kärkkäinen?Tämä Karaten kata on loistava olympialaji. Kyllä tuossa moni suomalainenkin pärjäisi.