Tokion olympialaiset 2020 – liveseuranta

  • 455 521
  • 10 174

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Äiteet ovat olleet aina luotettavia mitalisteja: Rantanen, Mäkelä-Nummela, Potkonen............
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Helvetti mitä aikoja, pitääkö Bryggaren Artsin kaivaa hiilimurskassa olevat naulakengät vielä kerran naftaliineista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Braithwaite ehti ensin Calgaryn maalille ja sitten Tanskan keskikentälle EM-futikseen ja nyt jo aitalähdössä. On ehtiviä miehiä ja sitten on "ehtiviä".
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Telinevoimistelussa tehtiin aina vaaka siinä jossain kohtaa kierrosta. Se oli kiva liike, jäin aina sen kohdalle hidastelemaan. Sit tuli kuperkeikka, renkaat, rekki ja köydenkiipeäminen ja olin että ei vittu.

Onneksi meidän ei tarvinnut kiivetä köyttä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Katselin Areenasta kiipeilyn boulder-ratoja ja melkein jäin koukkuun. Nyt toki siirtyi yleisurheilun tieltä, mutta melkeinpä pitää katsoa loppuun myöhemmin. Jännittää ihan ratkaisiko kukaan kakkosrataa ja oliko nelosrata pala kakkua tsekkikisaajalle, jota toinen selostaja kutsui kaverillisesti Adamiksi, kuten ennakoitiin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Onneksi meidän ei tarvinnut kiivetä köyttä.

Meikäläinen pääsi just siihen solmun päälle pariksi sekunniksi kunnes luisuin alas. Jotenkin en hahmottanut sitä jaloilla puristamista.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
M kuulassa raja finaaliin 21,20, Harjun voittotulos Sydneyssä 21,29.

Tänä vuonna Olympaivoittoon vaadittaneen yli 23 metriä ja mitaliinkin liki 23 metrinen.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko muuten merkittävää eroa että mittaako verenpaineen samalla kun katsoo olympialaisia? Ei jaksaisi tuota sammuttaa, mutta pitäisi mitata.

Uinnissakin olisin pärjännyt, mutta mulla on tää verenpaine
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Uinnissakin olisin pärjännyt, mutta mulla on tää verenpaine

Ite olisin pärjännyt purjehduksessa mutta oon yli promillen kännissä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Eikös USA:n kuulantyöntäjät vetäneet joskus sauvankatkaisumeiningillä arvokisoissa? Tulokset laski omista mestaruuskisoista parilla metrillä järjestään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös