Mulla on aina ollut mentaalinen plokki telinevoimisteluun.Kyllä minäkin osaisin haarahyppyjä hyppiä... Toisaalta varmasti en laskeutuisi takaisin puomille... vaan rojahtaisin maahan.
Mulla on aina ollut mentaalinen plokki telinevoimisteluun.Kyllä minäkin osaisin haarahyppyjä hyppiä... Toisaalta varmasti en laskeutuisi takaisin puomille... vaan rojahtaisin maahan.
Mulla on aina ollut mentaalinen plokki telinevoimisteluun.
Feministisen teorian mukaisesti nainen voittaa aina. Sitä paitsi nyrkkeily sopii naiselle erinomaisesti, koska siinä nainen saa turpaansa ja silti voittaa. Kuin pienoiskuva patriarkaatista.Toisaalta tykkääkö feministit siitä, että Potkonen nimenomaisesti vetää lättyyn muita naisoletettuja henkilöitä?
Olisin itse saattanut voimistelussa menestyä, mutta mulla on nää olkapäät.Mulla on aina ollut mentaalinen plokki telinevoimisteluun.
Ei ihme että Konstan nuppi ei kestänyt. Oli kuullut että hevosella on suomalainen voittanut kultaaEnnenmuinoin kolmekin voi voittaa kultaa kuten kävi suomalaisille 1948 hevosella (telinevoimistelu).
Naisten telinevoimistelussa epäilen kyllä vahvasti näiden Kiinan urheilijoiden ikää. Ilmeisesti 16v pitää olla saadakseen osallistua kisoihin.
Sama. En voinut sietää telinevoimistelua koulussa.
Ai sitä tärinää kun saa vetää mitalikahveita oikein urakalla.Savolainen kun vielä ottaisi pronssin niin tämä olisi kahren mitalin päivä.
Nyt ollaan taas kuumissa ja kosteissa olosuhteissa.
Kinnunen on vieläkin Lontoon olympiakävelyssä matkalla.Koska miesten 50 km kilpakävely on? Historian viimeinen arvokisa kyseisellä matkalla ja olosuhde tekee kisasta raastavan. Tuo pitänee seurata, vaikka onkin 4 h urakka ja Kinnuselta jopa hieman yli.
Mikä on mitalli?
MIRA VOITTAA KYLLÄ! MINUN VERORAHOILLA!!!!!!